چگونه کامپوزیت دندان را خریداری کنیم ؟

dramireza

New Member
در ششمین قسمت از مجموعه مطالب " خرید تجهیزات دندانپزشکی در 8 مرحله" به سراغ جزییات خرید انواع کامپوزیت می‌رویم. در قسمت قبل دیدیم که مواد و ابزار دندانپزشکی مورد نیاز برای درمان‌های ترمیمی و پروتز شامل چه مواردی هستند و نکات حائز اهمیت هنگام خرید مواد دندانی را معرفی کردیم.

هنگام خرید انواع کامپوزیت دندانپزشکی بایست به چند مورد توجه ویژه داشت. کامپوزیت‌ها بر اساس تعداد و اندازه ذرات، رنگ، کاربرد، لایت کیور و سلف کیور بودن و... به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. بهترین نوع کامپوزیت دندان چیست؟ دندانپزشکان نوع و رنگ کامپوزیت هر بیمار را بر اساس شرایط ویژه‌ی او انتخاب می‌کنند و بهترین کامپوزیت برای هر کیس متفاوت است. با این وجود هنگام خرید کامپوزیت باید به برند محصول، اصالت محصول و تاریخ مصرف آن توجه کرد.

اگر بیشتر مراجعان شما به دنبال زیبایی ترمیم‌های خود هستند، خرید کامپوزیت ونیر را به شما توصیه می‌کنیم. کامپوزیت‌های هیبریدی مثل کامپوزیت نانو هیبرید، میکروهیبرید و... برای ترمیم‌های با دوام، بهتر هستند و به مرور زیبایی خود را از دست می‌دهند. برخی انواع کامپوزیت برای دندان‌های خلفی (مولار و پرمولار) مناسب هستند، برخی دیگر برای دندان‌های قدامی و بعضی از آن‌ها برای تمامی دندان‌ها مناسب هستند.

اینکه کامپوزیت مورد نظر شما، نیاز به فرآیند لایت کیور دارد یا خیر، چه طیف رنگی دارد، میزان گیرایی و اندازه ذرات آن چقدر است و... همگی عوامل موثری برای تشخیص و خرید مناسب‌ترین نوع کامپوزیت هستند. ما در شاپ دنت، تمام انواع مختلف کامپوزیت را گردآوری کرده و مورد بررسی قرار داده‌ایم.

بنابراین چنانچه می‌خواهید از نحوه کار با انواع مختلف کامپوزیت مطلع شوید، مزایا و معایب و قیمت کامپوزیت‌ دندان را با نمونه‌های مشابه مقایسه کنید و در نهایت بهترین کامپوزیت را خریداری کنید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی شاپ دنت مراجعه کنید. در قسمت بعد به مرحله دیگری از خرید تجهیزات دندانپزشکی می‌پردازیم و آن چیزی نیست جز
لوازم و تجهیزات ایمپلنت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا