چگونه واتس‌ اپ تحت وب را راه‌اندازی کنیم؟

whatsapp-web.jpg

زمانی که به هر دلیل امکان استفاده از گوشی را ندارید واتساپ وب مفید خواهد بود. اگر قصد دارید از واتساپ وب یعنی ورود به واتساپ از طریق نسخه تحت وب را تجربه کنید نسخه وب واتساپ را روی مرورگر اجرا کنید. نسخه وب برای پیام رسان و شبکه های اجتماعی اگرچه زیبایی های بصری خود نرم افزار را ندارد اما می تواند رد مواقع ضرور یمثل عدم دسترسی به گوشی یا حتی خرابی انف مفید باشد. امروزه خیلی از کاربران از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در مرورگرهای خود استفاده می کنند. واتساپ نیز توانسته نسخه وب خود را ارائه دهد. در این نسخه شما می توانید به خوبی از همه امکانات آن استفاده کنید.

واتساپ وب چیست؟

اگر وارد سایت واتساپ شوید قسمتی وجود دارد که می تواند وارد حساب کاربری واتساپ شوید. این قسمت واتساپ وب نام دارد. با استفاده از این قسمت می توانید به راحتی از همه امکانات این پیام رسان جذاب استفاده کنید. بدین ترتیب شما می توانید به راحتی می توانید با واتساپ تحت وب در راستای ورود به واتساپ اقدام کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن وارد برنامه واتساپ خود شوید.

به نسخه موبایلی واتساپ روی گوشی خود وارد شوید. در بالای سمت راست صفحه اصلی این برنامه علامت سه نقطه وجود دارد. آن را لمس کنید تا منوی جدید نمایش داده شود.

whatsapp-web-tutorial.jpg

در این مرحله گزینه Linked devices را انتخاب نمایید.

whatsapp-web-guide.jpg

روی دکمه Link a device را انتخاب نمایید.

whatsapp-web-steps.jpg

اگر اولین بار است که وارد بخش مربوط به واتس اپ وب گوشی خود شده اید، یک صفحه مانند تصویر زیر را خواهید دید که نحوه اسکن QR کد را به شما آموزش می دهد. با لمس گزینه Ok این مرحله را پشت سر بگذارید.

whatsapp-web-guideline.jpg


وارد نسخه وب واتساپ شوید. در نتیجه آن صفحه ای مانند تصویر زیر در مرورگر شما باز می شود که یک QR کد در آن نشان داده می شود.

connect-o-whatsapp-web-1024x804.jpg

از باکس مربوط به QR کدی که در گوشی تلفن همراهتان نمایش داده می شود، استفاده کرده و با نگه داشتن باکس رو به روی QR کد تولید شده توسط واتساپ وب، آن را اسکن نمایید.
صفحه مربوط به چت ها و گروه های واتساپ شما پدیدار خواهد شد.

scan-qr-code-in-whatsapp-web.jpg

تا زمانی که مراحل خروج از واتساپ وب را دنبال نکنید، اطلاعات شما ذخیره باقی می ماند و دیگر نیازی به اسکن دوباره QR کد برای استفاده از واتساپ وب نخواهید داشت. شما می توانید از طریق گوشی تلفن همراه خود و مطابق با آموزش ارائه شده در این مقاله بدون نیاز به دسترسی داشتن به کامپیوتر مورد نظر از تمامی نسخه های واتساپ وب متصل به گوشی ود خارج شوید.


در یک مقاله به طور کامل در مورد واتساپ وب نکات مختلف را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

طریقه راه اندازی واتس اپ وب
 

جدیدترین ارسال ها

بالا