چگونه هندزفری خوب و ارزان خریداری کنیم؟

Agahi90

New Member

چگونه هندزفری خوب و ارزان خریداری کنیم؟


هندزفری به یکی از لوازم غیر قابل اجتناب زندگی روزمره انسانها تبدیل شده است. از این رو همواره به دنبال هندزفری هستیم که استفاده از آن بسیار آسان بوده و به سبب استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی و گوش درد نکنیم.
hands_free_174011.jpg


امروزه دیگه کسی رو نمیشه پیدا کرد که از این وسیله استفاده نکند همان طور که از اسمش پیداست یعنی دست ها آزاد این وسیله بسیار کاربردی بوده در حقیقت نوعی هدفون است که برای استفاده در گوشی‌ها و پخش‌کننده‌ها مناسب است و به شما کمک می‌کند بدون اینکه از دستتان استفاده کنید با موبایل حرف بزنید و یا به شنیدن موسیقی بپردازید. و در بازار انواع مختلفی وجود دارد. که بیشتر چینی هستند ولی در بین آنها اگر کمی دقت کنید میتونید مناسبترین و با قیمت مناسبتری رو هم پیدا کنید.

برای دیدن مشخصات هر کدام از هندزفری ها کافیست بروی تصاویر کلیک نمایید تا هم قیمتها و هم مشخصات را بررسی نمایید.

انواع هندزفری‌ موجود در بازار در حالت کلی :

1 - با سیم
2 - بی سیم همان هدست بلوتوث‌ دار هستند.
یعنی اینکه می‌توانید با استفاده از شبکه ارتباطی بلوتوث به صورت بی‌سیم با دستگاه خود ارتباط برقرار کنید. در حالت کلی هندزفری در هنگام ورزش، پیاده‌روی و یا هر کار دیگری که ممکن است استفاده از دست را کمی دشوار سازد مورد استقبال قرار می‌گیرد. ولی توصیه میشود در هنگام رانندگی از آن استفاده نشود.


از آنجا که این ابزار دیجیتالی کوچک مانند موبایل یا لپ‌تاپ ویژگی‌های چندان مشخص و خاصی ندارد که بخواهید در هنگام خرید آنها را زیر و رو کنید، بهتر است قبل از اقدام به خرید انواع مدل‌ها و برندهای آن را در سایت‌ها و یا راهنماهای موجود ببینید و با اطلاع و شناخت کافی از ویژگی‌های آن اقدام به خرید کنید.



اما مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در انتخاب یک هندزفری و هدست بلوتوث باید به آن توجه کرد عبارتند از:
1: طراحی


2: ظرفیت باتری


3: فرکانس

4: دامنه یا برد انتقال صدا



5: آمپدانس



6: حساسیت


7: راحتی استفاده



8: عمر باطری



9: رنگ


10: قیمت
























روش خرید: برای خرید آسان پس از کلیک روی دکمه زیر و انتخاب نوع هندزفری مورد نظر از بین هندزفری های موجود و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده انواع هندزفری های موجود در فروشگاه اینترنتی و فرم خرید اینترنتی، روی دکمه زیر کلیک کنید.


***** پرداخت بعد از تحویل کالا *****




AtLast.jpg





..

[URL='https://agahi90.ir/signup.aspx'] [/URL]​
 

جدیدترین ارسال ها

بالا