چگونه نشان عنوان را در منوهای راهبری وردپرس اضافه کنیم

nasrin1363

New Member
چرا از نشان های عنوان در منوها استفاده می کنیم؟

نشان عنوان یک نشان HTML است که می تواند به هر المانی اضافه شود، اما به صورت کلی همراه لینک ها و تصویر ها استفاده می شود. این نشان این امکان را می دهد تا اطلاعاتی درباره لینک یا تصویر قرار داده شود.

title-popup-image.jpg


عموما مرورگرهای وب در هنگام قرار گرفتن موس روی المان نشان عنوان را نمایش می دهند. این به مخاطبان این اجازه را می دهد تا قبل از اینکه بر روی لینک کلیک کنند ببینند، این لینک آنها را به کجا می برد.

صفحه خوان ها نیز ممکن است این نشان عنوان را بخوانند، اما بسیاری از صفحه خوان ها این نشان عنوان را در نظر نمی گیرند و فقط متن های اصلی را می خوانند.

بعضی از متخصصین سئو بر این باورند که این نشان عنوان برای سئو مفید نیست، در حالیکه برخی دیگر معتقدند که برای سئو مفید است و اجازه می دهد تا مطالب بیشتری در سایت قرار دهید.

وردپرس در نسخه ۴٫۲ نشان عنوان برای popup لینک را حذف کرده است. اما شما می توانید به راحتی گزینه های rel=nofollow و title را در popup لینک اضافه کنید.

با گفتن این مسائل به سراغ این برویم که چگونه این نشان عنوان را اضافه کنیم.

اضافه کردن نشان عنوان در آیتم های منوی راهبری وردپرس

در ابتدا باید به صفحه Appearance » Menus بروید و بر روی تب Screen Options در گوشه بالای سمت راست صفحه کلیک کنید.

enable-title-att.png


این کلیک یک منو را باز می کند که در آن باید بر روی گزینه Title Attribute کلیک کنید و آن را تیک بزنید.

بعد از آن پایین بیایید و بر روی هر کدام از آیتم های منو که کلیک کنید آن آیتم گسترش می یابد. در اینجا می توانید قسمت نشان عنوان را ببینید.

addtitle.png


شما می توانید حالا متنی که می خواهید که استفاده کنید را اضافه کنید و باری تمام آیتم های منو در منوی راهبری این کار را تکرار کنید. فراموش نکنید تا بر روی save کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.

حال می توانید به وب سایت خود سر بزنید و موس را بر روی یک لینک در منوی راهبری ببرید. نشان عنوان را خواهید دید که به عنوان یک نکته متنی بالا می آید.

titletooltip.png


شما همچنین می توانید در زمینه نشان های عنوان فراتر بروید بدین شکل که با نصب jQuery می توانید افکت های خارق العاده ای به نشان عنوان اضافه کنید.
منبع :پایگاه دانش یزد سرور
لینک
 

جدیدترین ارسال ها

بالا