چگونه غذای پرسنل را در کمترین زمان ممکن گرم کنیم؟

mohsenpuppy

New Member
یکی از معضلات امروز ادارات و مراکز آموزشی گرم کردن یک جای غذای پرسنل در زمان محدود میباشد. ممعمولا کارکنان ادارات غذا را از منزل آورده و در اداره گرم میکنند و این مشکل را دارند که غذای یک دفعه 100 الی 200 نفر پرسنل را چگونه گرم کنند.بهترین راه گرم کردن غذا استفاده از گرمکن غذا صنعتی میباشد. این گرمخانه ها ویژگی این را دارند که در عرض 3 دقیقه بین 10 الی 200 غذا را همزمان گزرم کنند. ایم دستگاه نیاز ادارات را برطرف کرده و با سوخت مصرف گاز و یا برق و به راحتی میتواند غذای پرسنل را گرم کند.
برای خرید گرمکن غذا به راحتی و با استفاده از سایت وی آی پی تجهیز میتوانید این دستگاه را تهیه و از آن به آسانی استفاده کنید.

انواع دستگاه گرمکن غذا​

گرمکن غذا صنعتی​

دستگاه گرمکن غذا صنعتی در دو نوع خانگی و صنعتی کاربرد دارد. دستگاه گرمکن غذا صنعتی ظرفیت بالایی دارد و معمولا 50 تا 200 نفره است. دستگاه گرمکن غذا صنعتی از مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. چرا که به دلیل حجم بالای مشتری و سفارش، بیشتر غذاها از قبل آماده می‌شوند و داخل گرمکن غذا قرار می‌گیرند تا هگام سرو کاملا گرم بمانند.

گرمکن غذای برقی رومیزی و کوچک​

گرمکن غذا برقی 10 نفره یک دستگاه رومیزی است به دلیل حجم کم و ابعاد کوچک برای تولیدی های با ظرفیت کم کاربرد دارد. همچنین این گرمکن غذای رومیزی برای شرکت های کوچکی که تعداد پرسنل آنها تا 14 نفر است بسیار مناسب و کاربردی است. گرمکن غذا 10 نفره معمولا دارای 3 طبقه است و 15 دقیقه زمان برای گرم کردم غذا نیاز دارد.

گرمکن غذا رستورانی​

انتخاب گرمکن غذای رستورانی به تعداد مشتری بستگی دارد. دستگاه گرمکن غذای 70 الی 200 نفره می‌تواند انتخاب خوبی برای رستوران و فست فودها باشد.دارای دو مدل گرمکن غذا برقی و گازی میباشد.

کاربرد گرمکن غذا​

دستگاه گرم کن و گرمخانه غذا که با نام دستگاه گرم کننده غذا نیز شناخته می‌شود . با استفاده از دستگاه گرم کننده غذا می‌توان انواع غذای آماده شده را که از خانه به محل کار آورده میشود در مدت زمان کم گرم کرد.ک،مدارس،ادارات،مراکز آموزشی،کارگاههای صنعتی کاربرد دارد.Screenshot (1922).png
 

narijeh

New Member
به نظر من بستگی به کترینگی داره که ازش غذا پرسنلی میگیریم من جدیدا از کترینگی سفارش غذا دادم که هم قیمتش عالی بود و هم اینکه گرم بود غذاشون.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا