چگونه در Xp درایوd که فرمتntfsاست را به فرمت

چگونه در Xp درایوd که فرمتntfsاست را به فرمت
Fat32تغییر دهم .آیا این کار باعث از بین رفتن
اطلاعات آن درایو نمیشود.با تشکر از پاسخ دهنده محترم
 

SME

Banned
دوست عزیز فکر کنم تنها راه برای این کار فرمت درایو باشه.روش کار رو در زیر برات مینویسم:

1) پس از ورود به مراحل نصب ویندوز اکس پی از طریق سی دی فکر میکنم مرحله2 یا 3 یا 4 باشه (یعنی بعد از 3 4 تا Next زدن) که یه جا یه تیکی برای این هست که شما در واقع به ویندوز دستور میدید که خودتون میخاید مشخص کنید که ویندوز تو کدوم درایو و با چه فرمتی (NTFS یا FAT 32) نصب بشه.
2) پس از اولین ریست کامپیوتر که برای نصب ویندوز تو محیطی شبیه Dos میره از شما میپرسه ویندوز کجا نصب بشه و فرمتی که لازمه تا برای اوون درایو اعمال بشه چیه؟ اینجا باید با یه خورده دقت + کمی سواد زبان گزینه مورد نظر خودتون رو اتنخاب کنید.

البته ببخشید دقیق نتونستم جواب رو بگم...چند ماهیه ویندوز نصب نکردم.
اگه سوالی بود بپرس.
 
سلام
من درايوي رو كه فرمت ntfs داشته رو به fat 32 تبديل كردم البته نه از خود ويندوز ، با پارتيشن مجيك و جواب هم گرفتم . البته ممكنه اين كار هميشه جواب نده. قبل از انجام اين كار يه كپي از فايل‌هات بگير.
موفق باشي
 

mallaria

New Member
فکر می کنم بهترین راه استفاده از Partition Magic باشه .ابتدا از فایل های موجود در روی درایو مورد نظر یه کپی
بگیر بعد در Partition Magic روی درایوی که می خواهی تغییر فرمت بدی کلیک راست کن و گزینه Canvert را انتخاب کن بعد Fat32 را انتخاب کن و Ok رو بزن
 
سلام دوست من امکان اینکار از طریق ویندوز که اطلاً امکان ندارد چراکه ویندوز تکس پی این قابلیت و پشتیبانی نمیکند ولی همانطور که دوستانمون گفتن از طریق برنامه های جانبی میتوان این کار رو کرد ولی تا اونجایی که من یادم هست حتی با پارتیشن مجیک نیز احتمال پاک شدن اطلاعات هست پس حتماً قبل از اینکار از برنامه هات نسخه پشتیبان بگیر.
 

Hamid2day

Active Member
یا اینکه پاک کنی یه بار دیگه اونجا تغییر بدی
اما بهترین گزینه همین پارتیش مجیک هست..
کار با هاشان آسون هست..
بک آب یادت نره ها
 

جدیدترین ارسال ها

بالا