چگونه در دنیای اینترنت بفروشیم ؟

niladecor

New Member
دنیای دیجیتال و اینترنت به سرعت در حال رشد است و امروزه افرادی که در این حوزه حضور دارند توانسته اند بخوبی خدمات خود را به دیگران معرفی کنند و شاهد رشد روزافزون خود و شغلشان باشند اما در این بین هستند کسب و کارهایی که در دوران سنتی خود به سر می برند و برای ورود به دنیای اینترنت علاقه ای نشان نمی دهند و این عدم علاقه و آگاهی ممکن است منجربه شکست کسب و کارشان شود

mahdisweb content image.jpg

چگونه به دنیای اینترنت وارد شویم؟​

برای وارد شدن به هر دنیایی خصوصا دیجیتال و اینترنت ابتدا باید مقدماتی را فراهم کنید و با اصول راه اندازی کسب و کار در آن محیط بخوبی آشنا شوید. پس بهتر است قبل از هر کاری ابتدا با یک مشاوره خبره در این زمینه مشورت کنید تا از تجربیات او در این زمینه استفاده کرده و بتوانید کسب وکار خود را رشد دهید و به موفقیت برسید

برای این امر مهم مقدماتی لازم هست که به‌صورت کلی به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

۱- ابتدا باید یک وبسایت داشته باشید​

برای داشتن وبسایت زیبا و کاربردی و نیز همچنین متاسب با هر کسب وکاری باید از شرکت ها و طراحانی کمک بگیرید که در این زمینه مهارت کافی را داشته باشند، تیم ماهدیس وب با برگرفته از متخصصین و برنامه نویسان کاربلد و حرفه ای می تواند در زمینه توسعه و طراحی سایت به شما کمک کند و مشاور شما در این زمینه باشد

ماهدیس وب در طراحی سایت چه مواردی را در نظر می گیرد ؟​

طراحی سایت بر اساس متد های روز​

طراحی یک وب‌سایت باید براساس استاندارد‌های جهانی و متدهای روز باشد تا بتواند به اهداف مدنظر برسد،

برای موفقیت در هر کاری باید از جدیدترین علوم و فناوری مربوط به آن رشته و کار آگاهی داشت. به همین ترتیب برای طراحی وب سایت موفق باید با جدیدترین روش ها و علوم آشنا باشید و به روز باشید. امروزه از روش ها و متدهای بسیاری در طراحی سایت استفاده می شود اما برای یک طراحی حرفه ای باید جدید ترین متدها را به کار برد. در این صورت است که سایت طراحی شده، به یک سایت کارامد تبدیل خواهد شد و نتیجه ی بهتری به دنبال خواهد داشت.


طراحی سایت واکنش گرا​

ریسپانسیو بودن طراحی سایت یعنی قابلیت انعطاف‌پذیری طراحی سایت و همچنین در برنامه‌نویسی سایت که هنگام بارگذاری صفحات با طول و عرض مختلف سایت با سرعت مناسب و بدون حذف موارد و اطلاعات ضروری صورت بگیرد، البته این به این معنا نیست که سایت‌های غیر واکنش گرا در تبلت ها و گوشی‌های هوشمند بارگذاری نمی‌شوند و دیده نمی‌شوند. بلکه به شکل هوشمندانه کنترل نمی‌شوند، یک طراحی سایت واکنش گرا چند مرحله طراحی بیشتر از سایت‌های معمولی دارد و باید قالب‌های مختلفی را طراحی و شکل داد تا مطالب با دسته‌بندی موضوعی به شکلی مناسب در آن‌ها قرار گیرند. وب سایتهایی که دارای قابلیت واکنش گرا بودن در طراحی سایت نمی‌باشند معمولاً در نمایش اطلاعات و مخصوصاً تصاویر در ابعاد مختلف دچار اشکال می‌شوند و بخشی از تصاویر نمایش داده نمی‌شود و یا به نحو مطلوب مطالب در کنار آن قرار نمی‌گیرد. باوجوداینکه مرورگرها (Browser) مختلف هم تا حدی می‌توانند این کاستی‌ها را جبران نمایند، اما درنهایت عدم بهره بردن از طراحی سایت واکنش گرا یعنی اینکه حداقل کاربرانی هستند که وب‌سایت ما را خوب نمی‌بینند.

طراحی سایت برای اصول سئو​

سئوچیست؟ درواقع بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جست‌وجو است، شما با بهینه‌سازی وبسایت‌تان برای موتورهای جست‌وجو می‌توانید ورودی های استراتژیکی را از موتورهای جست‌وجو داشته باشید، بهینه‌سازی سایت امروزه یکی از ابزارهای بسیار مهم برای افزایش فروش و افزایش مشتری در دنیای اینترنت است.

وب برندینگ​

سومین موضوعی که در دنیای اینترنت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، وب برندینگ است. شما باید برند مخصوص بخود را داشته باشید و تلاش کنید تا این برند را در بین مردم جا بیندازید و محبوب کنید اولین گام برای وب‌برندینگ حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی است، شبکه‌های اجتماعی که تأثیر بسیار زیادی در افزایش برندینگ شما خواهد داشت شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر، تلگرام، آپارات و … است. این شبکه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای در برندینگ شما تأثیر خواهد گذاشت که شما می‌توانید بهترین نتیجه را در بین سایر انواع تبلیغات اینترنتی داشته باشید.

۲- تولید محتوا و بهینه‌سازی سایت​

بعد از اینکه یک وب‌سایت زیبا طراحی کردیم حالا باید به محتوای این سایت ببپردازیم و یک سایت کاربردی به کاربران ارایه دهیم تا بتوانند اطلاعاتی که لازم دارند را از سایت شما بدست بیاورند.

در این زمینه باید با مبحث سئو سایت نیز آشنا شوید و بدانید که سئو و بهینه‌سازی یعنی اینکه سایت خود را برای کاربرانی که برای کسب‌و‌کار شما مفید هستند معرفی کنید و از این کاربران یک مشتری وفادار بسازید.

چرا شرکت طراحی سایت ماهدیس وب​

mahdisweb content image 2.jpg

طراحی گرافیکی پروژه مطابق با سلایق مشتری

گروه طراحی ماهدیس وب با در نظر داشتن موضوع وبسایت و روانشناسی رنگ ها اقدام به طراحی گرافیکی پروژه کرده و پس از تایید مشتری اقدام به کد نویسی می نماید.

برنامه نویسی پیشرفته

گروه طراحی ماهدیس وب با تکیه بر دانش و تخصص برنامه نویسان حرفه ای و کادری مجرب میتواند پروژه های شما را مطابق با استانداردهای روز دنیا کدنویسی کند .

پشتیبانی

یکی از مسائل مهم در انجام پروژه های برنامه نویسی خصوصا برای افراد مبتدی مسئله ی پشتیبانی پروژه میباشد که گروه طراحی ماهدیس وب توسط پشتیبانی آنلاین کاربران خود را در مدیریت بهتر وبسایتشان یاری میکند.

قیمت مناسب

موضوع اصلی که بسیاری از کاربران را از داشتن یک وبسایت شیک و کارآمد منع کرده است مسئله ی قیمت وبسایت است . گروه طراحی ماهدیس وب میتواند با نازلترین قیمت و کیفیت برتر شما را در داشتن یک وبسایت موفق یاری کند.

تحویل بموقع

گروه طراحی ماهدیس وب با وجود کادری مجرب و حرفه ای اقدام به تحویل پروژه موعد مقرر کرده و شما را در تحقق هرچه سریع تره اهدافتان یازی مینماید
 

پیوست ها

  • mahdisweb content image 2.jpg
    mahdisweb content image 2.jpg
    144.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • mahdisweb content image 2.jpg
    mahdisweb content image 2.jpg
    144.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا