تیک بان

New Member
در ذهن بسیاری از افراد سفر به کیش در دسته سفرهای های لوکس و گران قیمت محسوب می شود. شاید این قضیه به جغرافیای کیش نیز بستگی دارد چرا که این شهر دیدنی جزیره ای در آبهای خلیج فارس است و بهترین شیوه ی سفر کردن به آن خرید بلیط هواپیما کیش است.

بنابراین مسافرانی که قصد سفر به این جزیره را دارند، ناچارند بلیط هواپیما کیش را رزرو کنند. اما در این مقاله با روش های مختلف سفر به کیش آشنا می شوید. چرا که سفر با هواپیما تنها راه سفر به کیش نیست!

اگر قصد خرید بلیط کیش را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین راه سفر به کیش را بررسی کنیم. این متن فقط چند لحظه کوتاه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد.

 خرید بلیط ارزان کیش

سفر به کیش با هواپیما

بسیاری از مسافران که قصد سفر به کیش را دارند سعی می کنند بلیط هواپیما کیش را انتخاب کنند. این روش سریع ترین و ایمن ترین روش سفر به کیش است. اما قیمت بلیط هواپیما با قیمت سایر وسایل حمل و نقل عمومی قابل قیاس نیست و بسیار گرانتر می باشد. اگر شما در این دسته از مسافران قرار می گیرید بهتر است که به دنبال خرید بلیط ارزان کیش باشید. بنابراین بلیط هایی را انتخاب کنید که ارزان و اقتصادی باشد. معمولا بلیط کیش در بعداز ظهر ارزان تر از بلیط های رفت در زمان صبح می باشد.

بیشتر سایت های خرید بلیط هواپیما توانایی ارائه انواع بلیط کیش را دارند. بلیط چارتر کیش، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری کیش می توانند گزینه های خوبی برای سفر به کیش باشند.

سفر به کیش با قطار

یکی از روش هایی که می تواند سفر به کیش را بسیار ارزان تر و به صرفه تر نماید، خرید بلیط قطار است. استفاده از این روش برای مسافرانی است که مناسب است که زمان کافی برای مسافرت دارند. چرا که سفر با قطار از تهران تا بندرعباس در حدود ۲۰ ساعت به طول می انجامد. اما سفر با قطار مزایای خود را دارد که می تواند سفر با آن را لذت بخش و خاطره انگیز کند. قطار تهران بندرعباس دارای امکانات مناسبی است که این مسیر را برای مسافران لذتبخش می کند.

سفر به کیش با قطار از مشهد بسیار پرطرفدار است. قطار ۴ ستاره غزال مشهد بندر عباس و قطار ۳ ستاره ۶ تخته اپتیما از جمله قطارهایی هستند که در این مسیر فعالیت می کند.

تماشای مناظر اطراف جاده، استفاده از کوپه دربست، استراحت کردن در طول مسیر و استفاده از سرویس خواب و همچنین سرویس کترینگ تنها بخشی از خدمات قطار می باشد که سفری آرام و ارزان را به شما هدیه می دهد. قیمت بلیط قطار در این مسیر متفاوت می باشد که در دو دسته قطارهای لوکس و معمولی تقسیم می شوند. بعد از پیاده شدن از قطار و رسیدن به بندر چارک می توانید با کشتی و لنج به کیش سفر کنید.

سفر به کیش با اتوبوس

شاید برای بسیاری از مردم عجیب باشد که بگوییم می توانید با اتوبوس نیز به کیش سفر کنید! هر چند این روش چندان مورد استقبال نیست اما به عنوان ارزان ترین روش مسافرتی گزینه جذابی است.

اگر سفر با اتوبوس را به کیش انتخاب کنید در کمتر از ۲۴ ساعت می توانید از تهران به بندرعباس برسید. از بندر عباس یا بندر چارک نیز می توانید نیم ساعته با کشتی خود را به کیش برسانید.

بلیط اتوبوس تهران بندر عباس یکی از گزینه هایی است سفر به کیش را تبدیل به سفری بسیار ارزان و اقتصادی می کند. قطعا با اتومبیل شخصی نیز امکان سفر به کیش وجود دارد. سفر به کیش با ماشین سفری طولانی مدت است که شما را مجبور به طی کردن مسیری ۱۳۰۰ کیلومتری می کند. اما اگر استفاده از این روش را به خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار و اتوبوس ترجیح دادید، امکان حمل خودرو از بندر به جزیره نیز برای شما وجود دارد. برای این امکان باید از لندیگراف های مخصوص استفاده کنید.

خرید اینترنتی بلیط کیش

بسیاری از مسافران معتقدند که اگر هزینه های سفر به کیش ارزان تر باشد، مقصدی محبوب برای سفر است. بنابراین با مدیریت هزینه ها و استفاده از ترفندهای خرید بلیط ارزان کیش به راحتی می توانید به یکی از لوکس ترین سفرهای خود بروید. یکی از روش هایی که می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند، خرید اینرتنتی بلیط کیش است.

انواع بلیط هواپیما کیش، بلیط قطار تهران بندرعباس و بلیط اتوبوس تهران بندرعباس را می توانید در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه از طریق سایت های معتبر گردشگری خریداری کنید.

بهترین سایت های خرید بلیط کیش

برای جستجوی بلیط کیش بهترین راه مراجعه به سایت هایی است که در زمینه گردشگری و خرید بلیط هواپیما فعالیت می کنند. امروزه با توجه به پیشرفت زیر ساخت های دیجیتال در کشور سایت های معتبر زیادی هستند که می توانند خدمات گردشگری را به شما ارائه دهند. وب سایت های علی بابا، تیک بان، قاصدک، مستر بلیط و سفر مارکت از جمله سایت هایی معتبر هستند که می توانند شما را در خرید بلیط کیش راهنمایی کنند. اما اگر به دنبال خرید ارزان ترین و با کیفیت ترین بلیط کیش هستید، تیک بان گزینه مناسب تری است.

این سایت با ارائه بلیط چارتر کیش و بلیط لحظه آخری کیش می تواند شما را در تجربه سفری ارزان و به یادماندنی یاری کند.

توصیه مهم

از هر روشی که به کیش سفر می کنید باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و حتما در تمام طول سفر ماسک بزنید. بهتر است همزمان با خرید بلیط کیش، برای رزرو هتل کیش نیز اقدام کنید.

منبع: نمانامه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا