چگونه اکانت توییتر را حذف کنیم؟

deactive-and-delete-twitter-account.jpg

توییتر یکی از رسانه های اجتماعی محبوب در سطح جهانی است که به عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای دنبال کردن اخبار روز شناخته می‌ شود. به دلیل ویژگی های خاص توییتر مثل قرار دادن محدودیت تعداد کاراکتر در اشتراک گذاری محتوا، استفاده از آن برای دنبال کردن اتفاقات روز، وقت کمی را از کاربران می‌ گیرد و به همین دلیل استفاده از این رسانه از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار است و بیشتر افرادی که در حوزه وب و خبرنگاری فعالیت دارند، از این رسانه اجتماعی استفاده می کنند. در همین راستا در این آموزش قصد داریم به نحوه حذف اکانت توییتر با کامپیوتر و گوشی موبایل بپردازیم. دیلیت اکانت توییتر و آموزش دی اکتیو کردن توییتر یکی از اقداماتی است که همواره کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار به دنبال آن هستند و اغلب کاربران سوال می پرسند که چطور توییر را حذف کنیم؟ توئیتر دارای سیاست ها و استراتژی های خاص خودش است. یکی از این ویژگی ها این است که همان لحظه که شما در خواست دیلیت امکانت می دهید، آن را حذف نمی کند. بلکه غیرفعال می کند. خیلی از اوقات ممکن است افراد تمایل داشته باشند که حساب خود را در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله twitter حذف نمایند. لازم است در نظر داشته باشید که در ایران به دلیل تحریم های صورت گرفته، امکان دسترسی به توییتر بدون استفاده از ابزار تغییر ip وجود ندارد. همین بحث فیلتر بودن یا خیلی از عوامل دیگر در نهایت ممکن است سبب شود که برخی از افراد تصمیم به دیلیت اکانت توییتر و پاک کردن اکانت توییتر خود به صورت کامل نمایند.

پاک کردن اکانت توییتر با کامپیوتر

تفاوتی که میان دی اکتیو توییتر و دیلیت اکانت توییتر وجود دارد این است که بعد از دی اکتیو شدن حساب شما تا 30 روز فرصت دارید با ورود مجدد به حساب خود، آن را بازگردانی نمایید. توییتر فقط به مدت 30 روز بعد از دی اکتیو کردن اکانت توییتر اطلاعات شما را نگهداری می‌ کند و بعد از گذشت بازه زمانی یک ماهه، حذف اکانت توییتر به صورت خودکار صورت خواهد گرفت.

در ادامه روش دیلیت اکانت توئیت را به وسیله کامپیوتر و از طریق سایت توئیتر را آموزش می دهیم.

به صفحه لاگین توییتر مراجعه نمایید سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد حسابتان شوید. از منو سمت چپ صفحه، گزینه More را انتخاب نمایید.


delete-twitter-account-by-pc-768x570.jpg


در منوی جدید به منظور دیلیت اکانت توییتر باید گزینه Settings and privacy را انتخاب نمایید.


delete-twitter-account-by-pc-guide-768x565.jpg

از طریق منو Your account که به صورت پیش فرض انتخاب شده است، روی گزینه Deactivate your account کلیک کنید.


delete-twitter-account-by-pc-steps-768x561.jpg

روی دکمه Deactivate کلیک نمایید.


delete-twitter-account-by-pc-tutorial-768x560.jpg

رمز عبور خود را در فیلد موجود وارد کرده و سپس روی دکمه Deactivate کلیک نمایید.


delete-twitter-account-by-pc-guideline-768x564.jpg

در نهایت پیغام Your account is deactivated به شما نمایش داده می شود. اکانت در حالت deactivated باقی می ماند. شما به مدت 30 روز فرصت دارید تا برای بازیابی اکانت توییتر مجددا با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد آن شوید یا اینکه منتظر دیلیت اکانت توییتر خود به صورت دائمی بمانید.


how-to-delete-twitter-account-by-pc-768x564.jpg

اگر قصد دانلود اطلاعات اکانت توییتر خود را دارید، باید قبل از دی اکتیو کردن اکانت و انتظار برای دیلیت شدن حساب، درخواست خود را ارائه داده و اطلاعات مورد نظرتان را دانلود کنید. لینک دانلود دیتا توییتر برای اکانت‌ های دی اکتیو شده از طریق ایمیل ارسال نخواهد شد. در صورتی که قصد دارید از نام کاربری و آدرس ایمیل توییتر برای اکانت توییتر دیگری استفاده نمایید حتما قبل از حذف اکانت توییتر آنها را تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که تا قبل از 30 روز نمی‌ توانید از نام کاربری و ایمیل خود برای اکانت دیگری استفاده کنید، چرا که هنوز اکانت حذف نشده و تنها دی اکتیو شده است.

در یک مقاله به طور کامل نحوه دیلیت اکانت توییتر را توضیح داده ایم. برای مطالعه این مقاله می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

نحوه دیلیت اکانت توییتر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا