چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟

create-instagram-account.jpg

ساخت اکانت اینستاگرام به 2 روش و با استفاده از گوشی تلفن همراه و کامپیوتر امکان پذیر است. اگر امکان نصب اپلیکیشن اینستاگرام برای شما وجود ندارد نیز می توانید یک راه ساده تر را انتخاب نمایید. ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر مناسب کسانی است که بیشتر وقتشان را با کامپیوتر می گذرانند و یا از گوشی های قدیمی ساده استفاده می کنند. البته ساختار نمایش انها در گوشی و کامپیوتر کمی متفاوت است. در این آموزش تصمیم داریم آموزش ساخت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. اینستاگرام نیز یکی از شناخته ترین شبکه های اجتماعی در دنیای امروزی به شمار می رود که به دلیل قابلیت ها و امکاناتی که به کاربران خود ارائه می دهد در میان افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین با توجه محبوبیت رو به رشد این برنامه گاها افراد نیاز پیدا می کنند تا نحوه ساخت اکانت اینستاگرام را با گوشی یا کامپیوتر یاد بگیرند. در ادامه به بررسی هر 2 روش ساخت حساب اینستاگرام خواهیم پرداخت.

ایجاد حساب اینستاگرام


در هنگام ایجاد اکانت اینستا امکان تغییر تاریخ تولد وجود دارد اما مراحل آن پیچیده است و بهتر است در همان زمان ثبت نام به درستی وارد شود. در ضمن جالب است بدانید شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید نام کاربری خود را تغییر دهید. نام کاربری قبلی نیز تا 14 روز در رزرو شما باقی می ماند و در صورت عدم بازگشت به آن، آزاد شده و دیگران می توانند از آن استفاده نمایند. سعی کنید یک پسورد امن برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب نمایید . به منظور افزایش امنیت بهتر است گذرواژه اکانت خود را پس از مدتی تغییر دهید. اگر از طریق ایمیل اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید حتما پس از اولین ورود در بخش ویرایش پروفایل شماره تلفن خود را جهت بالا بردن امنیت اضافه کنید. در هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام با گوشی شما می توانید از شماره تماس یا آدرس ایمیل استفاده نمایید. اما در صورت تمایل به ساخت حساب اینستاگرام از طریق سایت باید هر دو مورد را ثبت نمایید.

1. وارد سایت اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com شوید.

2. گزینه Sign up را انتخاب نمایید.

create-instagram-account-by-desktop-768x595.jpg

3. باید اطلاعات کاربری مورد نظر خود را در فیلدهای و سپس روی دکمه sign up کلیک نمایید. آدرس ایمیل یا شماره تلفن، نام کامل، نام کاربری و رمز عبور مناسب، چهار مرحله ای است که باید در مرحله آغازین وارد کنید. اکیدا توصیه می کنیم با دقت این ها را وارد کنید. آدرس ایمیل وارد شده نباید قبلا توسط اکانت دیگری استفاده شده باشد. به عبارت دیگر با هر ایمیل فقط و فقط می توان یک اکانت اینستاگرام ساخت. اگر ایمیل ندارید به راحتی می توانید با سرویس های ایجاد ایمیل این کار را انجام دهید.


create-instagram-account-by-desktop-tutorial.jpg

4. تاریخ دقیق تولد خودتان را به صورت میلادی وارد کنید.


create-instagram-account-by-desktop-guide.jpg

5. پس از چند ثانیه یک کد برای شما ارسال می شود. این کد را در کادر مربوطه وارد کنید.

create-instagram-account-by-computer.jpg

6. برای این که به اینستاگرام ثابت شود که ربات نیستید باید کد کپچا را تیک زده و دکمه Next را کلیک کنید.

create-instagram-account-by-computer-guideline.jpg

7. در پایان شماره تلفن خود را وارد کنید .


create-instagram-account-by-computer-tutorial.jpg

حساب اینستاگرام شما با موفقیت ایجاد شد.

در کل می توان گفت ساخت اکانت اینستاگرام یکی از چالش های همیشگی افراد در هنگام تلاش برای استفاده از این برنامه کاربردی بشمار می رود. ساخت اکانت اینستاگرام از طریق خود برنامه اینستاگرام نصب شده روی گوشی یا از طریق وب سایت رسمی این برنامه امکان پذیر است. شما به راحتی می توانید در کمتر از یک دقیقه حساب اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

برای مطالعه کامل این مقاله و آموزش روش های دیگر از لینک زیر استفاده کنید:

آموزش درست کردن اینستاگرام
 

جدیدترین ارسال ها

بالا