چه چیز انیمیشن رنگو شما رو جذب کرده ؟ (من که دیوونشم )

pclord

کاربر متخصص
با سلام یک سوء تفاهم پیش آمده من منظورم شما نبود اگر می خواستم پست شما را بگویم حتما بهش اشاره می کردم من منظورم این بود که اگر کسی میدونه که با گذاشتن مطلبی حق کسی ضایع میشه بهتره اون را نذاره و من هم برای اینکه مطلب را نگذاشتم و فقط به دادن لینک بسنده کردم همین بود چون کسی که این مطلب را نوشته میشناسم و میدونم با کپی مطلبش بهش خیانت کردم و فقط لینک دادم. سایت مجید آنلاین هم با کپی مخالفه اگه کسی بیاد تم و مطالب مجید آنلاین کپی کنه بازم ساکت می شینه و میگه طبق قوانین کپی کنید و فقط لینک بدین؟؟
من خودم توضیح دادم چرا مطلب کپی نکردم، کپی، پیست و دزدی مطالب از نظر مجید آنلاین هم غیر قانونی است.
من بازم معذرت می خوام...

نه خوب کلا گفتم ، منظور بدی هم نداشتم و نمیخواستم به کسی بی احترامی کنم ، فقط به عنوان یه همکار قوانین رو گفتم و امید وارم ناراحت نشده باشین.

موفق باشید.
 

Flashium

Member
با سلام
همه ما دوست داریم آموزش ها و مطالب مفید را در این انجمن قرار دهیم تا بازدیدکنندگان ببینند و بخوانند و استفاده کنن و لذت ببرند، حالا چه گذاشتن خود مطلب باشه چه دادن لینک. مهم اینه که کاربران و مهمانان گرامی این انجمن وقتی وارد اینجا میشوند با خواندن مطالب چیز جدید یاد بگیرند و این انجمن برایشان تبدیل به یک دایرةالمعارف بشود.
خوب مهم اینه که هر روز چیز های جدید یاد بگیریم.
راستی قراره به زودی نقد انیمیشنی به دستم برسه که از دیدی متفاوت به آن نگاه کردن!! خیلی مبهم بود میدونم. یه سورپرایزه!!
 

Flashium

Member
با سلام
طبق قولی که داده بودم که قرار بود یک نقد انیمیشن متفاوت برایتان منتشر کنیم. نقد سینمایی انیمیشن تریلر (فیلم پیش نمایش) بازی Assassins Creed Revelations را آماده کردیم. یعنی تریلر بازی را از زاویه سینمایی بررسی کرده ایم نه خود بازی.


لینک مطلب داخل امضام هست... تقدیم به شما


 

oniya$

New Member
به نظر من عالی بود به خاطر داستان نویسی فوق العادش و موزیک متنش! مخصوصا اهنگای اون چند تا جغد!:green:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا