چه نوع طراحی برای مدلسازی کاراکتر خوب است

سلام
من می خواستم به یک طراح واسه یک کار بگم که یک کاراکتر انسانی بکشه که بعد بشه انو به یک مدل سه بعدی تبدیل کرد
سوالی که داشتم این طرح باید چه ویژگی هایی باید داشته باشه که بشه اونو به مدل تبدیل کرد؟

ممنون می شم که راهنمایید کنید
 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
سلام. منظورت رو درست نفهمیدم.:green:
ولی بستگی داره که چه کاری باشه. اگه کاراکتر ریل باشه، اول از روی طرح یه Base ازش میسازی، بعد میتونی بری تو زیبراش. اونجا دستت خیلی بازه.
البته به کسی که مدل رو میسازه هم بستگی داره. یکی ممکنه با یه طرح خیلی ساده بهترین کار رو انجام بده. ولی یکی هم ممکنه با بهترین طرح نتونه هیچ کاری انجام بده، مثل من!!!:lol:
نمیدونم تونستم کمکت کنم یا نه.
موفق باشید.:rose:
 

m3d

کاربر VIP
فکر کنم منظور شما پلان شیت یا بلو پرینت باشه. به زبان ساده تر شما باید از طراح بخواین کاراکتری رو بکشه که ایستاده , پاها کمی بیشتر از عرض شانه باز ، دستها کاملا باز باشه . بعد همین مدل رو از نیم رخ یا پهلو, تمام رخ یا روبرو و بالا براتون بکشه . طوری که قد و مقیاس کاراکتر در همه نماها یکسان باشه . سپس کار رو اسکن کرده و هر کدام از تصاویر رو در ویوپورت های مکس زمینه نمای مربوط به خودش قرار بدید . نهایتا میتونید تو مکس با ابزاری که میخواین مثلا تکنیک پالی , شروع به مدلسازی از روی طرح کنید. موفق باشید:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا