راه فقط فلشی داره ولی بهتره با برنامه های جانبی مثل C# پیش برید. اگه مورد اول رو می خواهید باید با loader یا URLLoader عکس رو لود کنین و بعد روش تغییراتی بدین و با کلاس adobe برای ذخیره فایل jpg از یه مووی کلیپ یا displayObject ، اونو به کمک File Reference در جایی از هارد با عمل browse سیو کنید ولی باز بهتره مثلا به کمک C# اونو فایلو باز کنین و با base64 ، بایت های اونو به فلش و به فرمت string پاس بدین تا فلش اونو لود و نمایش بده و کاربر رو کار تغییراتو اعمال کنه و بعد با کمک همون کلاس adobe JPG encoder ، یه bitmap از اون مووی کلیپ بگیرید و بایت های jpeg شده اونو آماده کنین و بعد به کمک اونو به کمک کلاس base 64 به C# یا ... پاس بدین(پاس دادن به کمک دستور ExternalInterface) و در نهایت C# با قدرت بیشتری در عمل سیو اونو سیو کنه...
نمونه هایی دست و پا شکسته از مطالبی که گفتم در امضام که زیر پستمه(لینک های مهم) موجوده .بای...