چهار ابزار ضروری که باید در کیف لپ تاپ خود داشته باشید

Silver PC

Well-Known Member
اکثر ما لپ تاپ را برای استفاده از قابلیت های آن برای مطالعه، بازی، دسترسی به اینترنت، تماشای فیلم و یا انجام دادن کارهایمان، هر جایی که خواستیم،خریداری می کنیم. اما همیشه موانعی ناخوشایند بر سر راه وجود دارند که در صورت داشتن ابزار مناسب به راحتی قابل حل هستند.

در اکثر مواقع مکانی که ما در آن هستیم، به تعداد کافی پریز برق ندارد، یا ارتباط بی سیم به هر دلیلی برقرار یا امن نیست. شاید هم مشکلات دیگری در انتظار ما باشد که مانع کار کردن یا استفاده راحت ما از لپ تاپ عزیزمان شود. اما در ادامه خواهید دید که با به همراه داشتن چند وسیله ساده در کیف لپ تاپ، چگونه می توان از شر مشکلات خلاص شد.


سه راهی برق

targussurgeprotector_narenji-ir.png

اگر لازم باشد فقط یک وسیله اضافی در کیف لپ تاپ خود داشته باشید، بدون شک پریز برق ضروری ترین آنهاست. در اکثر مواقع ما با پریزهای برقی مواجه می شویم که اشغال شده اند. همزمان شارژ لپ تاپ شما هم رو به اتمام است و در عین حال نمی توان پریز برق را هم برای استفاده آزاد کرد.

در اینجا اگر شما یکی از این سه راهی ها را به همراه داشته باشید، کارتان راه می افتد. این سه راهی کوچک با وجود حجم و اضافه وزنی که برای شما به همراه می آورد، ارزشش را دارد.

‫‬هاب USB

usbhub_narenji-ir.png

لپ تاپ شما چند پورت USB دارد؟ یکی؟ دو تا؟ به هر حال بیشتر از سه یا چهار پورت نخواهد داشت. اما اگر بخواهید وقتی در حال کار با سیستم خود هستید همزمان کول دیسک، دوربین دیجیتال، MP3Player، هارد اکسترنال و گوشی خود را هم به آن وصل نمایید، احتمالاً دچار مشکل کمبود پورت می شوید. برای حل این مشکل می توانید از یک هاب USB کوچک استفاده کنید.

این روزها هاب USB به یک وسیله ارزان و کارآمد تبدیل شده و البته اکثر آنها اسلات ورودی انواع کارتهای حافظه را هم دارند که به شما در استفاده از مموری ها هم یاری می رسانند.

سیم رابط تلویزیون

audiocables_narenji-ir.png

یک سیم رابط به شما اجازه می دهد زمانیکه در هتل یا خانه دوستی هستید، یکی از فیلمهای لپ تاپ خود را در نمایشگری بزرگتر تماشا کنید. همچنین یک نمایشگر بزرگتر برای انجام دادن کارها برای کمتر کسی ناخوشایند است.

البته سیم رابطی که می توانید استفاده کنید، بسته به مدل لپ تاپ شما متفاوت است. ممکن است لپ تاپ شما با سیم S‪-‬Video به تلویزیون وصل شود یا مثل لپ تاپ های جدید به HDMI مجهز باشد. به هر حال توصیه می شود سیم رابط مورد نظر خود را کشف کرده و یکی از آن ها را در کیف لپ تاپ خود داشته باشید.

کابل شبکه

ethernet_narenji-ir.png

چه باور کنید چه نکنید، هنوز هم در بسیاری از هتل ها و رستوران ها، اینترنت کابلی رواج دارد. و برای دسترسی به اینترنت به جای اینکه محیط را برای یافتن یک شبکه بی سیم جستجو کنید، باید به دنبال یک کابل شبکه باشید. ضمناً احتمالاً از امنیت بیشتر ارتباط کابلی نسبت به بی سیم هم آگاهی دارید. به همین منظور همراه داشتن یک کابل ۲ تا ۳ متری با وجود اینکه جاگیر خواهد بود، در بسیاری موارد ممکن است شما را از بلاتکلیفی نجات دهد.

موفق باشید ... ! :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا