.:. چند کار جدید از من {عرفان} .:.

Erfan

Well-Known Member
سلام به تمامی دوستان عزیز:rose:
بعد از مدت ها چنتا کار از من، بعضی از کارها قدیمی هست که گفتم همه رو با هم بذارم :rose:


پوستر تبلیغاتی شرکت فانتازیو
سایز A4 - چاپ شده در ماهنامه کاوش





تراکت تبلیغاتی شرکت فانتازیو
سایز A5 - چاپ افست





کارت ویزیت شرکت فانتازیو
چاپ شده





قالب وبلاگ قاتل اسمایلی ها :دی
هدیه تولد مانی !!



قالب وبلاگ سیب سبز



کارت ویزیت، عرفان



کارت ویزیت، کفش سیمرغ


موفق باشید.
:rose:
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
قبلا هم که گفته بودم و نظر داده بودم.

اون طرح قالب وبلاگ مانی که عالی شده. واقعا حرف نداره!
خیلی دوسش دارم. تبریک میگم به مانی هم!

اون کارای فانتازیو هم خیلی خوب و جذاب شدن.
البته من از طرح چاپ شده ی کارت ویزیتش خوشم نیومد! :(
طراحیش خیلی خوبه ولی چاپش بهتر میتونست باشه.
ولی در عوض اون تراکت هاش واقعا عالی و جذاب شده.

در کل بسی لذت بردم دوست جان.
موفق باشی. :rose:
 

Mandana

Active Member
به نظر می ازون طرح فانتازیو بد عکس گرفت رنگها رو درست نشون نمیده توی عکس...اما طرح اصلیشو خوشم میاد ازش
راجع به هدیه تفلد! هم کلییییییی کلیییی دوسش دارم خیلی خیلی خوشگل ئه هی همه ش نگاهش می کنم ذوق می زنم..ممنون دوست جون:oops:
موفق بباشی همیشه:rose:
 

mashreghi

Member
کارهای زیبایی هستند و فقط یک نکته:
استفاده از فونت های مختلف در یک کار که هم شامل فونت فارسی و هم لاتین شده یک کمی کار آگهی فانتازیو رو برای مخاطب شلوغ و پلوغ و گیج کننده کرده .
من به کارهای اساتید بسیاری در باب انتخاب فونت در کارهای مختلف دقت کردم معمولا از دو نوع فونت در یک کار بیشتر استفاده نمی کنند .

موفق باشید .
 

SPD

Member
اوکی سلام عرفان ... به زور با مشکل اینترنتی (مشکلات سیاسی و حفاظتی:green: ) که دارم تونستم کارهات فقط در حد دیتیل ببینم ... کارهات قشنگ شده ... و موفق باشی :rose:

راستی یه چیزی درباره فانتازیو دیگه فانتازیو همون جا نیستش با همون شماره ... رفته سمت دیباجی (فرمانیه تقریبا) با یه موسسه دیگه مشترک مشغول کار هستن ....

موفق و پیروز باشی همیشه
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
طوفان ، عالی ، خفن .....
ایول آقا عرفان عزیز
از قالب قالب وبلاگ قاتل اسمایلی ها هم خیلی خوشم اومد ، قشنگ شده

موفق و پیروز باشید

 

Erfan

Well-Known Member
قبلا هم که گفته بودم و نظر داده بودم.

اون طرح قالب وبلاگ مانی که عالی شده. واقعا حرف نداره!
خیلی دوسش دارم. تبریک میگم به مانی هم!

اون کارای فانتازیو هم خیلی خوب و جذاب شدن.
البته من از طرح چاپ شده ی کارت ویزیتش خوشم نیومد! :(
طراحیش خیلی خوبه ولی چاپش بهتر میتونست باشه.
ولی در عوض اون تراکت هاش واقعا عالی و جذاب شده.

در کل بسی لذت بردم دوست جان.
موفق باشی. :rose:

مرسی سارا جان :rose:
طرح قالب رو خودم هم خیلی دوستش دارم:neutral:

در مورد کارهای فانتازیو، بخش طراحی که بر عهده من بود تا اونجا که خاطر دارم درست انجام شده.
دیگه چاپ و بقیه کارها اگه خوب انجام نشده از روی بی اطلاعی طرف بوده.

خودم هم از چاپ کارت ویزیتش خوشم نیومد، بهش هم گفتم که این چیه دیگه !!!!

:rose:
 

Erfan

Well-Known Member
به نظر می ازون طرح فانتازیو بد عکس گرفت رنگها رو درست نشون نمیده توی عکس...اما طرح اصلیشو خوشم میاد ازش
راجع به هدیه تفلد! هم کلییییییی کلیییی دوسش دارم خیلی خیلی خوشگل ئه هی همه ش نگاهش می کنم ذوق می زنم..ممنون دوست جون:oops:
موفق بباشی همیشه:rose:

سلام مدیر جان :rose:
راست میگی، حق با شماست که عکس بد گرفته شده !
هدیه تفلد هم قابلی اصلاً نداره و حرفش رو دیگه نزن :rose::rose::oops::oops:

:rose:
 

Erfan

Well-Known Member
سلام
مشتی شدن دمت گرم.رنگاشونو خیلی دوس دارم من

ممنون عزیز :rose:
کارهای زیبایی هستند و فقط یک نکته:
استفاده از فونت های مختلف در یک کار که هم شامل فونت فارسی و هم لاتین شده یک کمی کار آگهی فانتازیو رو برای مخاطب شلوغ و پلوغ و گیج کننده کرده .
من به کارهای اساتید بسیاری در باب انتخاب فونت در کارهای مختلف دقت کردم معمولا از دو نوع فونت در یک کار بیشتر استفاده نمی کنند .

موفق باشید .

سلام دوست قدیمی :rose:
بهت حق میدم، می تابع درخواست و نکته و نظر سفارش دهنده هستم، اون چیزی که بخواد رو باید انجام بدم.
اگه دست خودم بود که یه چیز دیگه میزدم:paint:


:rose:
 

Erfan

Well-Known Member
اوکی سلام عرفان ... به زور با مشکل اینترنتی (مشکلات سیاسی و حفاظتی:green: ) که دارم تونستم کارهات فقط در حد دیتیل ببینم ... کارهات قشنگ شده ... و موفق باشی :rose:

راستی یه چیزی درباره فانتازیو دیگه فانتازیو همون جا نیستش با همون شماره ... رفته سمت دیباجی (فرمانیه تقریبا) با یه موسسه دیگه مشترک مشغول کار هستن ....

موفق و پیروز باشی همیشه

سلام طیبی جان :rose:
مرسی :rose:

آره میدونم، دفتر جدیدش رفته سمت اتوبان صدر و فکر کنم با یه موسسه دیگه ادغام شده و دارن فعالیت میکنن.
کلاً مدیر عامل فانتازیو خیلی بلند پرواز هست و همینم باعث پیشترفتش میشه.

خدا بده شانس مردم تولد چه چیزها که نمیگیرن
خب، تولد هست دیگه !!
 

Erfan

Well-Known Member
طوفان ، عالی ، خفن .....
ایول آقا عرفان عزیز
از قالب قالب وبلاگ قاتل اسمایلی ها هم خیلی خوشم اومد ، قشنگ شده

موفق و پیروز باشید


سلام پادشاه !
مرسی پادشاه !
خوبی پادشاه !

قالب مانی رو که همه میدوستن !!!
مرسی !!

یادم باشه دفهه دیگه که دیدمت کلی با هم میتینگ بذاریم !!
یواشکی میهای و میری :دی
 

abrisham

Member
کارهای خیلی قشنگی شده , کارهای قالب که حرف نداره.
در کل من از کار اولی و آخری خوشم نیومد.
اولی شاید به خاطر این بوده که مطالبی که به شما داده بودند زیاد بوده
دومی : خودم به شخصه اگه از فونت نستعلیق تو کار استفاده کنم دیگه آدرس و تلفن رو از فونت دیگه ای استفاده می کنم.
عکس کفشی هم که به کار برده شده اصلا جالب نیست یهو اومده وسط کار.
نظر من.
 

AliReza Bahrami

مدیر انجمن
سلام عرفان خان
همشون عالي بود
فقط چرا كارت ويزيت بعد چاپ سبز ميزنه؟؟؟ حيف اون طراحي:sad:
شايد هم عكسي كه ازش گرفتي خوب نبوده چون فلش زده !!!!
موفق باشي حبيبي
 

javadmagic

خسته شده دلم از زمونه.
سلام عرفان جون/فکر کنم چون پستت رفته بود پایین ندیدمش اگر نه زودتر میگفتم کارات خوب و قشنگ شده/موفق باشی.
 
بالا