[FONT="]دوست عزیز، برای اینکه متریال هات واقعی تر بشه و در مساحت زیاد تکراری بنظر نیاد، بهتره که خودت اونا رو با[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]map [/FONT][FONT="]های مکس بسازیشون[/FONT]
[FONT="]مثلا برای ساخت آجر باید به [/FONT][FONT="]defuse [/FONT][FONT="]ت یک [/FONT][FONT="]tile map[/FONT][FONT="] بدی و اون رو روی [/FONT][FONT="]runnging bound [/FONT][FONT="]قرار بدی و برای وسط آجرها از [/FONT][FONT="]smoke map [/FONT][FONT="]استفاده کنی و برای ملات ها هم میتونی [/FONT][FONT="]noise map [/FONT][FONT="]اعمل کنی و با تنظیم مشخصات هر کدوم به مطلوبت برسی.[/FONT]
[FONT="]برای دادن ارتفاع به آجر ها هم باید [/FONT][FONT="]map [/FONT][FONT="]قبلی رو روی [/FONT][FONT="]displace[/FONT][FONT="] کپی کنی و رنگ ها رو پاک کنی و بجاشون از سیاه و سفید استفاده کنی، با تغییر میزان [/FONT][FONT="]displace[/FONT][FONT="] عمق آجر هات زیاد میشه.[/FONT]
[FONT="]برای چوب هم میتونی از [/FONT][FONT="]wood map[/FONT][FONT="] خود مکس استفاده کنی.[/FONT]
[FONT="]یک کم اگر باهاش سرو کله بزنی به نتایج خوبتری از یک متریال اماده خواهی رسید.[/FONT]
[FONT="]موفق باشی [/FONT][FONT="][/FONT]