چند سوال عمومي ولي مهم دارم. كمك كنيد!

mr mostafa

New Member
سلام و خسته نباشيد خدمت همه دوستان عزيز اميدوارم حال همتون خوب باشه
من يك مدتي دايركتور كار مي كنم و يك چيز هايي بلدم
الان دارم يك پروژه انجام مي دم وقت زيادي هم ندارم و بايد اونو تحويل بدم! از شما دوستان كمك مي خوام و پيشاپيش به خاطر
كمكتون از شما تشكر مي كنم.
توضيح پروژه : همه كست ها اكسترنال هستش. و يك اينترنال هست كه خاليه. همه پروژه توي فتوشاپ طراحي شده و تكه تكه وارد دايركتور شده و متحرك سازيش انجام شده. تا حالا حدود 2250 فريم شده. و فايل پروژكتور اون هم 6 مگابايت! احتمالا تا 3200 فريم بيشتر ميشه و احتمالا 8 مگا بايت.
و اما چند تا سوالم :
1- آيا با افزايش تعداد فريم ها حجم فايل پروژكتور خيلي زياد ميشه و كند شدنش محسوسه؟
2- سايز عرف و منطقي فايل پروژكتور چقدر بايد باشه؟
3- چطور با توجه به اينكه تا اينجاي پروژه انجام شده حجم فايلمو كم كنم. ( بعضي دوستان ميگن DXR كن ولي نمي دونم بعد از update movie چطور بايد فايل بسته شده و DXR شده را پروژكتور كنم ؟ بايد باز كنم و publish كنم يا طور ديگه اي ؟ )
4- گذاشتن preloader براي اين پروژه منطقي يا نه ؟ و چطوري هست ؟ لطفا كامل توضيح دهيد.
5- من اومدم پروژه رو چند فايل كنم. ديدم هر كدوم شد 4 و 5 مگابايت در صورتيكه اگه يك فايل بود 6 مگابايت بود!! حالا كدوم بهتره؟
يك فايل به همراه preloader يا جند فايل كردن؟

پيشاپيش خيلي خيلي ممنونم از كمكتون.
 
با سلام خدمت سرور گرامی جناب آقا مصطفی.
جناب مصطفی خان با افزایش و یا کاهش تعداد فریم ها حجم فایل شما بیشتر و یا کمتر نمی شود و چیزی به عنوان سایز عرف و منطقی هم وجود ندارد و تنها چیزی که در سایز پروژه اهمیت دارد اینست که هر چه سبک تر باشد اجرا شدن آن نیز بهتر خواهد بود. و برای کمتر کردن حجم هم بهتر است مدیای خود را تغیر سایز و اندازه دهید و یا اینکه با استفاده از کمپرس های
موجود کمپرس نمائید. مثلا تصاویر خود را Jpeq و یا فیلم ها را WMV و صدا را MP3 نمائید . برای Preload هم از دستور زیر استفاده نمائید. و بجای اعداد از فریم ابتدای به انتهای آدرس دهید. البته بهتر است برای قسمت های مختلف از این کد استفاده نمائید زیرا اگر قرار باشد کل پروژه را آدرس دهید با توجه به توضیحات جنابعالی که احتمالا پروژه سنگینی است زمان زیادی طول خواهد کشید که تمام مدیای شما لود شود و بهتر است آن را در حالتهای مختلف تست نمائید. و اگر پروژه شما چند قسمت باشد نیز بهتر است. و چند فایل به همراه Preload خیلی بهتر است.
on beginsprite me
clearCache
_global.clearGlobals()
_movie.preLoad(10, 50)
end

امیدوارم موفق باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا