من چندتا سوال داشتم.
سلام به همه.
دوستان من چند تا سوال داشتم و میدونم که خیلی ساده هستش.
1 - چطور بایستی تعداد پلیگان(Polygon) های یک مدل که خودم ساختم رو بفهمم؟
2 - Low Poly چیه؟ یعنی اگه یکی ازم پرسیده باشه که مدلی که زدی لو پلی هست یا نه از کجا متوجه بشم که مدلم لو پلی هست یا نه؟
3 - high poly چیه؟(میشه درباره ی لو پلی و هایگ پلی توضیحات خیلی خوبی بهم بدین)!
4 - ماسک گذاری یعنی چی؟
5 - blend رندر گیری یعنی چی؟
6 - به طور کلی کسی توی این انجمن هست که به خواد لطفی بکنه و همه اصطلاحات تی ری دی مکس رو برام بگه؟
(خواهش می کنم اگه ممکنه زود تر جواب بدین.)
بعد 1 ساعت
دوستان اگه همه رو بلد نیستید ایراد نداره - یکی رو حداقل جواب بدین خب!
سلام به همه.
دوستان من چند تا سوال داشتم و میدونم که خیلی ساده هستش.
1 - چطور بایستی تعداد پلیگان(Polygon) های یک مدل که خودم ساختم رو بفهمم؟
2 - Low Poly چیه؟ یعنی اگه یکی ازم پرسیده باشه که مدلی که زدی لو پلی هست یا نه از کجا متوجه بشم که مدلم لو پلی هست یا نه؟
3 - high poly چیه؟(میشه درباره ی لو پلی و هایگ پلی توضیحات خیلی خوبی بهم بدین)!
4 - ماسک گذاری یعنی چی؟
5 - blend رندر گیری یعنی چی؟
6 - به طور کلی کسی توی این انجمن هست که به خواد لطفی بکنه و همه اصطلاحات تی ری دی مکس رو برام بگه؟
(خواهش می کنم اگه ممکنه زود تر جواب بدین.)
بعد 1 ساعت
دوستان اگه همه رو بلد نیستید ایراد نداره - یکی رو حداقل جواب بدین خب!
آخرین ویرایش:

: بهتره درست راهنمایی کنید نه اینکه ....!!

.. صرف اینکه شما خوشحالی کنی که همچین سوالی برات پیش اومده کافی نیست که دوست عزیز! اتفاقا بنده متوجه شدم که خیلی تازه کار هستین هم از متن پرسش و همینطور از همین جوابی که بنده دادین! بازم عرضمو تکرار میکنم که عجله نکنید که حقیقتا واسه خاطر خودتون میگم .. واسه خاطر اینکه به این شاخه اون شاخه میپرید اگه عجله کنید ! شما زمانی کامپوزیت به کارت میاد (در مورد فقط عکس عرض میکنم) که دیگه همیه چیز تو کاری که زدی اوکی باشه حالا برای اینکه کیفیت کار رو بالاتر ببری رندر المنت بگیری و این طوری رو هر کدوم از لایه ها کنترل هایی چون اصلاح رنگ(color correction) و تغییر کنتراست و لول و خیلی از موارد دیگه انجام بدین و همه ی اینا با هم ترکیب و نتیجه ی نهایی رو تشکیل میدن .. تخصصی این کار با 








