چند سئوال که شاید بدرد بقیه هم بخوره

shin shin

Member
1- چه جوری میشه سرامیک رو خیلی طبیعی نشان داد و این که خیلی براق باشد و مثلا انعکاس شیشه یا هر چیز دیگه رو روش انداخت؟
2- چه جوری میشه عکس انسان رو آورد طوری که سایش روی زمین یا دیوار بیفته؟(تو ورژن9 )
3- برای بهتر نشان دادن شیشه یا آینه بصورت طبیعی چه راهی وجود داره؟
4- برای این که از object آماده بشه استفاده کرد طوری که برای render گرفتن زیاد زمان مصرف نکنه چون من مثلا از ماشین استفاده کردم ولی به محض این که چند تا ازش کپی می گیرم که تو همون فایل استفاده کنم خیلی تاثیر تو سرعت rendering می زاره راهی هست که این مشکل رو برطرف کنه ؟
5- برای بوجود آوردن آب طوری که به حالت یه منظره استفاده شه چه راهی وجود دارد؟
 

hosienmax100

3D Artist
دوست عزیز همه ی اینایی که گفتی تو help مکس توضیح داده با مثال

جز شماره ی 4که همه این مشکل رو دارن بستگی به سیستمت داره از ماشین های آماده برای پارکینگ استفاده کن بدون smooth
 

shin shin

Member
اگه قرار بود از help برنامه متوجه بشم که نمیامدم اینجا سئوال بپرسم اگه راهنمایی بهتری بلدین راهنمایی کنید:cool:
 

pythoN

Active Member
سلام .
سوال های 1-2-3--5 که مربوط به متریال میشه و باید با نوع متریالش اشنا بشی .

سوال 4 هم که بستگی به ابجکتت داره .
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
دوست عزيز سوالاتت خيلي مفصلن ، به هر حال تا اونجايي كه ميتونم كمكت ميكنم
1- برا انعكاس بايد از flat mirror استفاده كني كه تو پنجره مواد و در قسمت material/map browser ميتوني پيداش كني
2- تو سوال دوم اگه منظورت افتادن سايه با نوره بايد از يه منبع نور مثل omni استفاده كني و بعد shadow رو برا اون فعال كني
3- از متريال vraymlt يا همن flat mirror استفاده كن
4- چاره اي نداري مگر اينكه سيستمتو قوي تر كني ، البته يه راه حل هست ، اونم اينكه جسمهايي كه ديگه نميخواي روشون كار كني رو به Editable mesh تبديل كني چون تا حدي تو افزايش كارايي رم و cpu تاثير داره و كارو سبك ميكنه
5- دقيقا متوجه نشدم منظورتو

موفق باشي
 

جدیدترین ارسال ها

بالا