چند سئوال در مورد افتر افکت

caspianhero

Member
با سلام بر دوستان عزیز
من دنبال یک نرم افزار تدوین می گردم که هم به درد ویرایش و ادیت فیلم بخوره و به درد درست کردن جلوه های ویژه!!! بین ادیوس و پرمیر و افتر افکت ماندم!!! لطفا راهنمایی کنید و یک پکیج اموزشی به زبان فارسی که از مبتدی تا پیشرفته توضیح داده باشه لطفا معرفی کنید؟؟من خودم افتر افکت خوشم میاد البته!!! حال نمی دانم!!

سپاس
 

yas_d

Member
دوست من الان که بقیه بریزن اینجا واسهٔ دعوا:green:
عزیز بحث تدوین و جلو‌های ویژه کاملا از هم جدا هستن و نرم افزار‌های تدوین هم از نرم افزار‌های جلو‌های ویژه جدا هستن، این حرف شما بی‌ معنی‌ که یک نرم افزار می‌خوای واسهٔ جفتش ، نرم افزار‌های تدوین که به هیچ عنوان کار نرم افزار‌های جلو‌های ویژه رو انجام نمیدان اما نرم افزار‌های جلو‌های ویژه تا حدودی تدوین هم می‌کنن اما برای اینکار ساخت نشدن، حالا شما دقیقا بگو چه موضوعی رو می‌خوای روش کار کنی‌؟ جلو‌های ویژه یا تدوین؟:rose:
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
الان دقیقاً برنامه جلوه های ویژه را برای من تعریف کنید ببینم چیه ؟

جلوه های ویژه با گستردگی که داره را نمیشه با یک برنامه ویا یک پلاگین تعریف کرد
 

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
با نرم افزار Hitfilm تا حدودی می تونی هر دو کار رو انجام بدی البته در سطح متوسط، در واقع یه تقلید کامل هست از دو نرم افزار premiere و after effects که تازه با هم ادقام هم شدن!

http://hitfilm.com/
 

caspianhero

Member
سلام:به سایت p30sazan.com برید و یک کلیپ اش را همینجوری دانلود کنید!بعدش اول کلیپ می بینید یک تصویر میاد!! میخواستم بدونم ان چطوری ساخته شده هست؟؟
سپاس
 

caspianhero

Member
کسی نبود!!! یک سئوال دیگه حالا: فیلم های قدیمی سیاه و سفید مثلا برای زمان هیتلر را چطوری به فیلم رنگی تبدیل می کنند؟؟؟ با چه نرم افزاری؟؟
سپاس
 

yas_d

Member
با نرم افزار Hitfilm تا حدودی می تونی هر دو کار رو انجام بدی البته در سطح متوسط، در واقع یه تقلید کامل هست از دو نرم افزار premiere و after effects که تازه با هم ادقام هم شدن!

http://hitfilm.com/



جناب میر بزرگی عزیز اگه کسی‌ قراره کار کنه باید چیزیو یاد بگیر که همگیرتر هستش یعنی‌ اگه جایی‌ قراره ایشون بره کار کنه بپذیرنش- نرم افزار‌هایی‌ که همهگیر نیستن از شانس کمتری برای پیدا کردن کار برخوردار هستن- من پیشنهادم به دوستمون اول یاد گیری After effects هستش بعدش Nuke و بد از یاد گیری این‌ها می‌تونن از نرم افزار‌های جانبی دیگه هم استفاده کنن و یاد بگیرن:rose:
 

caspianhero

Member
یک سئوال دیگه حالا: فیلم های قدیمی سیاه و سفید مثلا برای زمان هیتلر را چطوری به فیلم رنگی تبدیل می کنند؟؟؟ با چه نرم افزاری؟؟
جواب این سئوال را کسی می داند؟؟
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
سلام: یک سئوال!! افتر افکت cs6 نسخه ی 32 بیتی داره؟؟؟

فکر نمیکنم داشته باشه. ملا از فاز نرم افزار 32 بیتی برای جلوه های ویژه بیا بیرون
من برای کار پیشنهادم نرم افزارهای ادوبی هست
پرمیر و افتر افکتز خیلی چیز جدایی از هم نیستن. حتی بعضی پلاگین هاشونم مشترکه
البته افتر افکتز فوق العاده تره
من پیشنهادم افتر افکتزه. بعد اگه خواستی یه نیم نگاهی به پرمیر هم بکن. اگه افترو فول بشی، پرمیر چیز زیادی نداره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا