افزونه 1 چند خبر از نمايشگاه جي تكس در دبي

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
چند تا خبر از نمايشگاه از نمايشگاه جي تكس در دبي

شايد قديمي باشه يا كه دوستان قبلا مطالعه كرده باشن با اين حال شرمنده من سعي كردم يك

گزارش تغرييبن كامل از نمايشگاه اينجا بذارم

اميدوارم جالب باشه

قربانه همتون

يا علي
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
جی تکس در تصرف زنان

به گزارش رویتر دست نخورده بودن بازار فناوری در بخش ویژه زنان که البته در خاورمیانه هم آشکارتر است سبب شده اغلب کمپانی های حاضر در نمایشگاه جی تکس امسال به تولید محصولاتی خاص بانوان روی بیاورند.
شرکت هایی چون سونی - زیمنس- فوجیتسو و نوکیا از جمله کمپانی هایی هستند که غرفه خاص زنان راه اندازی کرده اند و محصولات آنها ویژگی های ظاهری و بنیادی خود را به نفع زنان تغییر داده اند.

منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
قدرت نمایی اوراکل در جی تکس

به گزارش سایت رسمی این شرکت چند ملیتی امسال تمامی محصولات جدیدش را که مبتنی بر پایگاه داده ها و سرور اجرایی ده گیگا بایتی اش را به دوبی آورده است.
بسته نرم افزاری ویژه تجارت الکترونیک ، بسته نرم افزاری ویژه مدیریت نرم افزاری و بسته نرم افزاری خاص جاسوسی شبکه ای و راه حل های غلبه بر آن از جمله پرطرفدارترین محصولات اوراکل در نمایشگاه حاضر است .
بر خلاف تصور عمومی که مایکروسافت را بزرگترین تولید کننده نرم افزار در جهان می دانند ولی اوراکل بیشترین حجم نرم افزار ها را به بازار تحویل می دهد.

منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
رکورد شکنی جی تکس 2004 در جذب مشتری

به گزارش بخش رسانه ای مرکز تجارت جهانی دوبی شمار شرکت هایی که امسال برای حضور در جی تکس ثبت نام کرده اند از مرز ۲۲ هزار نفر گذشته است و با هیچ یک از نمایشگاههای سالهای گذشته قابل مقایسه نیست.
ثبت نام امسال به شیوه ای کاملا اینترنتی انجام می شده و متقاضیان باید از طریق فرم موجود در سایت رسمی جی تکس مشخصات خود را اعلام و هزینه ها را تقبل می کردند.

منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
حضور چمشگیر ببر های آسیایی در دوبی

به گزارش سایت رسمی جی تکس ، در کنار حضور غولهای سرشناس آسیایی چون سونی - سامسونگ و ال جی در نمایشگاه حاضر بیش از یکصد کمپانی تازه وارد هم در جی تکس ۲۰۰۴ صاحب غرفه هستند که با این حساب شمار چشم بادامی های حاضر در جی تکس امسال از عدد چهارصد هم فراتر می رود.
حجم محصولات ارایه شده توسط این بخش از آسیا هم صاحب رشدی ۱۲ درصدی شده است .

منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
تغییر استراتژی اعراب : جی تکس فقط برای کله گنده ها نیست

به گزارش سایت رسمی جی تکس گردانندگان عرب نمایشگاه پس از سه سال تحت نظر گرفتن بازارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در اروپا ، آسیا ، آمریکا و حتی آفریقا به این نتیجه رسیده اند که در عرصه اخیر برتری عمده و توسعه بازار در گرو استفاده موفق از خرده فروشی است و حتی گسترش فروش کمپانی های سرشناس همه به همین خرده فروش ها بستگی دارد.
از همین رو پس از این خرده فروش ها هم در کنار تولید کنندگان به جی تکس راه خواهند یافت.
حجم درآمد مثبت شده توسط خرده فروش های فعال در بخش ICT خاورمیانه سال گذشته 218 میلیون دلار بود.

منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
معضل کپی رایت خاورمیانه حل می شود

به گزارش آلف نیوز این شرکت ها در صدد هستند از گردهمایی جی تکس برای رسیدن به یک موضع واحد در مورد معضل مالکیت معنوی (Copy right) در خاور میانه استفاده کنند.گزارشات حاکی از آن است که مدیران شرکت های اخیر پیشنهاد تاسیس یک اتحادیه تجارت نرم افزاری (BSA) که فعالیتش مشابه همتایان غربی باید را داده اند.حجم زیان شرکت های عرب از جریان بالا 500 میلیون دلار ذکر شده است


منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
رونق فروشگاه کامپیوتری دوبی

به گزارش خبرنگار اعزامي ما به جي تكس ، این فروشگاه در روز اول افتتاح خود 42درصد افزایش فروش نسبت به روز ابتدایی نمایشگاه پیشین دانستند. شمار اقلام فروخته شده در روز اول نه هزار قلم جنس است.غرفه فروشگاه جی تکس 140 محصولات بیش از 500 کمپانی را عرضه میکنند.


منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
حضور باشكوه شركتهاي ايراني در جي تكس

به كزارش خبرنكار اعزامي عصر ارتباط به جي تكس حضور شركتهايي مثل فراسو - متين كامبيوتر- داده بردازي دوران و كروه ثناراي نسبت به سالهاي قبل بر رنك تر بوده است.


منبع عصر ارتباط
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
جي تكس پلی میان غرب و شرق

امارات متحده عربي حتي از چند كشور اسكانديناويايي هم در به كارگيري برخي از زمينه هاي فناوري اطلاعات پيش است.

شيخ نهيان بن مبارك آل نسيان، وزير آموزش عالي و پژوهش هاي علمي امارات ضمن اعلام مطلب فوق تاكيد كرد كشور به هيچ وجه اسير شكاف ديجيتال ميان فقير و غني نيست.

وي در گفت و گوي خود با خبرگزاري الجزيره افزود: از زمان تاسيس امارات متحده عربي در سال 1972 تاكنون قدم هاي بلندي در زمينه پذيرش علوم مدرن برداشته شده و نمونه شاخص اين موفقيت مجموعه نمايشگاه هاي جي تكس است كه با استقبال بسيار گرم كمپاني هاي بزرگ غربي مواجه مي شود و اوج آن را در نمايشگاه اخير شاهد بوديم.

وزير آموزش عالي و پژوهش هاي علمي امارات جي تكس را پلي ميان صنعت فناوري اطلاعات در غرب و شرق دانست و گفت : گسترش كمي و كيفي اين نمايشگاه نگاه جهاني به امارات به عنوان يك كشور پيشرو در صنعت IT را تثبيت مي كند.

منبع عصر ارتباط
 

a Truth Seeking

Active Member
اي ول جي تكس بارون كردي ان انجمن رو.
اي كاش همه مثل شما همين كار رو مي كردن از پراكنده كاري خيلي بهتره.
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
ممنون محمد جان شما لطف داري به من

قربانت

يا علي
 

جدیدترین ارسال ها

بالا