چند توصیه و نکته‌ی مهم در زمان انتخاب و خرید دستگاه‌های هوشمند پرچم‌دار

ranginkaman2016

New Member
[h=2]قدرت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار تقریبا در یک سطح قرار دارد و همه آن‌ها می‌توانند بدون هیچ لگ یا تاخیر، سیستم‌عامل تعبیه شده و همچنین انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین را اجرا کنند. بنابراین در این زمینه لازم نیست زیاد سخت بگیرید و اسیر اعداد و ارقام شوید.[/h]



  • نمایشگر‌هایی با اندازه، رزولوشن و پنل متفاوت را در لیست خواهید دید. کیفیت و مقدار وضوح نمایشگری که برای گوشی خود انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت دارد؛ چرا که مهم‌ترین بخشی که هر روز شما با آن کار خواهید داشت همین نمایشگر دستگاه است. بنابراین بر مقدار تراکم پیکسلی و مقدار رزولوشن مناسب با اندازه‌ی نمایشگر حتما توجه داشته باشید.



  • کیفیت ساخت و طراحی دستگاه، موضوع مهم دیگری است که باید به آن بسیار توجه کنید. دستگاه‌های پرچم‌دار قیمت بالایی دارند و شاید با خرید آن‌ها مجبور به حفظ و استفاده از آن‌ها تا یک یا دو سال شوید؛ بنابراین دستگاهی را انتخاب و خرید کنید که از طراحی و امکانات آن لذت می‌برید.



  • ویژگی با اهمیت دیگر دستگاه‌های پرچم دار قطعا دوربین و بازده‌‌ی آن‌ها در عکاسی و فیلم‌برداری است. دوربین پرچم‌دار‌های جدید اکثرا کیفیت مناسبی دارند، اما باز هم تفاوت وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با بررسی کافی نسبت به انتخاب گوشی دوربین‌محور اقدام کنید.



  • گوشی‌های پرچمدار با نمایشگر ۵ اینچی عموما ابعاد مناسبی برای در دست گرفتن دارند؛ اما شما باید درباره‌ی دستگاه‌های با اندازه نمایشگر ۵.۵ اینچی به بالا با کمی احتیاط بیشتر انتخاب خود را انجام دهید. آیفون ۶ اس با نمایشگر ۴.۷ اینچی تنها دستگاه‌ کوچک‌تر از ۵ اینچ لیست ما است که از ارگونومی بسیار خوبی بهره می‌برد. ابعاد و وزن گوشی هوشمند تاثیر به سزایی بر تجربه‌ی کاربری شما با دستگاه دارد؛ بنابراین با توجه به سلیقه و ترجیح خود سعی کنید دستگاهی با ضخامت کم، ابعاد مناسب، قرارگیری آسان در دست و وزن سبک و مناسب را انتخاب و خرید کنید. در این بخش پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی اختصاصی زومیت با عنوان «اهمیت «ارگونومی» در تلفن‌های هوشمند: آیفون ۶ پلاس در برابر جی ۳» را مطالعه کنید.



  • سعی کنید قبل از خرید هر کدام از این گوشی‌ها، آن‌ها را در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که بیشتر به سلیقه‌ی شما نزدیک است. صرفا تعصب خاص بر روی برند ملاک نیست و سعی کنید بهترین گزینه را براساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.



  • برای اطلاع و آشنایی بیشتر با هر دستگاه می‌توانید به لینک بررسی هر کدام از این گوشی‌های هوشمند سر بزنید و بررسی تخصصی زومیت از آن‌ها را مطالعه کنید.



  • این که گوشی هوشمند ساخت کدام کشور است اهمیتی ندارد. آن چه مهم است اصل بودن و نو بودن دستگاه است. مسائل مربوط به محل ساخت گوشی، در واقع ترفندی است که برخی فروشندگان غیرمتعهد برای گران فروشی‌ به کار می‌برند. مثلا کیفیت یک گوشی سامسونگ که روی جعبه‌ی آن نوشته تولید کره با نمونه‌ی دیگر همان گوشی که در چین تولید شده، هیچ تفاوتی ندارد.



  • اگر تمایل دارید در هنگام خرید گوشی، لوازم جانبی مثل محافظ نمایشگر یا قاب بدنه تهیه کنید، قبل از رفتن به بازار قیمت آنها را نیز مورد توجه قرار دهید. امروزه بیشتر گوشی‌های رده بالا نمایشگرهایی بسیار مقاوم دارند که از محافظ‌های پلاستیکی و تلقی بی‌نیاز هستند.



  • تفاوت اصلی گوشی‌های هوشمند با نمونه‌های غیر هوشمند، داشتن سیستم‌عامل و امکان نصب انواع اپلیکیشن روی آنها است. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هر کاربری بتواند با آنها کار کند. نصب اپلیکیشن روی گوشی‌های اندرویدی، آیفون و ویندوزفون‌ها بسیار ساده است و نیازی نیست شما هزینه‌ی هنگفتی برای نصب آنها به فروشنده بپردازید. شما می‌توانید از طریق مارکت‌های اپلیکیشن، هر آن چه نیاز دارید را به ساده‌ترین شکل ممکن روی گوشی خود نصب کنید. اگر هم هیچ چیز در این رابطه نمی‌دانید، می‌توانید از دوستان یا اعضای خانواده خود کمک بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا