چند توصیه مهم که باید در طراحی سایت شخصی

web-design-dubai-uae1-jpg-1394-09-11.jpg

چند توصیه مهم که باید در طراحی سایت شخصی


زمانی که شما قصد طراحی صفحه پروفایل وب سایت شخصی خود را دارید، باید ببینید چه نکاتی را رعایت نمایید بتوانید خود را بهتر معرفی کنید.در این ادامه این مقاله چند نکته مهم را برای شما مینویسیم.
web-design.jpg

1.راحت باشید و ایده های خود را جمع آوری کنید

شما میتوانید به راحتی نمونه قالب های وب سایت های شخصی را در اینترنت، دانلود نمایید. اما مساله ای که مهم میباشد این است پروفایل وبسایت شما باید به گونه ای باشد شما را تک نشان دهد.در واقع شما باید به دنبال یک ایده جدید در خصوص این صفحه باشید.بهترین زمانی که شما میتوانید یک ایده جدید به دست بیاورید، موقعی است که فکر و ذهن شما آشفته نباشد.شما به دنبال یک جرقه در ذهن خود هستید، این جرقه هم وقتی که فکر آشفته دارید هیچگاه در ذهن شما روشن نخواهد.همچنین شما باید دنبال موردی بروید که در زمینه علاقه خود شما باشد چون در این زمینه علاوه بر علاقه، مطالعه هم دارید و بهترین میتوانید ایده به دست بیاورید.
2.سعی کنید اطلاعات مفید و ضروری را در وبسایت خود قرار دهید

شما حتما باید بدانید که چه اطلاعاتی از خود در وبسایت قرار دهید.برای اینکار میتوانید از نمونه وبسایت های شخصی طراحان وب نیز استفاده کنید.شما میتوانید با الهام گرفتن از نمونه وبسایت های آنها، ایده های خوبی بدست بیاورید.شما باید اینو در نظر بگیرید که در زمینه کاری خودتان رقیب دارید و رقبای شما به طور جدی هرروز به فکر به روز کردن وبسایت خود هستند و حتی ممکن است برای وبسایت خود پلاگین های خاصی نیز خریداری نمایند.
3.ایجاد یک طرح خشن

طرح شما باید خشن باشد.رعایت کردن این نکته کاملا ضروری است.حتی اگر برنامه نویس شما چنین نکته ای را رعایت نکرد، شما خودتان باید سایت شخصی خود را به گونه ای طراحی کنید که علاوه بر اینکه دسترسی بالایی دارد، فهمیدن قالب و فریم ورک آن راحت نباشد.در واقع طرح خشن یعنی اینکه به راحتی پی به قالب وبسایت شما برد و کاربر در هر لحظه کنجکاو باشد که وبسایت شما چگونه طراحی شده است.
4.ایجاد یک نامه دامنه جدید

قبل از اینکه به نام دامنه خود فکر کنید، اول از همه مطمئن شوید که نام دامنه شما ثبت نشده باشد.نام دامنه شما علاوه براینکه باید به راحتی در ذهن ثبت گردد باید نوع نوشتن آن نیز راحت باشد.
5.بر داشتن ایده های جدید تمرکز کنید

شما در طراحی سایت خود یا میخواهید که پول دربیاورید یا اینکه میخواهید اطلاعاتی جدید در آن ارائه دهید.اما چگونه میتوان اطلاعات جدید و به روز را ارائه داد؟در قسمت اول گفته شد که سعی کنید به ایده های جدید فکر کنید.یکی از بهترین راه های بدست آوردن ایده این میباشد که ببینید در وبسایت های دیگر به چه نکاتی کم توجهی شده است.شما با استفاده از این مورد میتوانید بهترین ایده ها را جمع آوری نمایید.

منبع: sorooshpardaz.com | چند توصیه مهم در طراحی سایت شخصی

آیا در مورد این مطلب نظر یا سوالی دارید؟

 

جدیدترین ارسال ها

بالا