چند ایده برای طراحی راه پله شما

gahreman

Member
طراحی راه پله ورودی خانه یکی از موارد مهمی است که بهتر است در هنگام ساخت به آن توجه شود زیرا می تواند ایده های زیادی را در خود جای دهد که از شکل راه پله انتخابی، نوع و رنگ کاشی ها شروع می شود. علاوه بر شکل نرده قابل انتخاب و نوع مواد تشکیل دهنده آن و در مقاله زیر برخی از این ایده ها توضیح داده شده است.



ایده های طراحی راه پله ورودی خانه
ایده های زیادی برای طراحی راه پله در ورودی خانه وجود دارد که در ادامه به توضیح مهم ترین آنها می پردازیم:



راه پله مستقیم سفید
راه پله ورودی خانه را می توان کاملا مستقیم و بدون هیچ گونه پیچ و تاب و انحنای ظاهری طراحی کرد، علاوه بر این امکان انتخاب رنگ کاشی یا سنگ آن تنها به رنگ سفید خالص وجود دارد، زیرا این امر باعث می شود تا نوعی درخشش راحت به چشمان فرد اضافه شود. نظاره گر هنگام آمدن به خانه، و یک نرده کناری از آهن با تزئینات زیبا.



راه پله با دو پل مرکزی
خانه‌های بزرگ با طراحی‌های چشمگیر حاوی این نوع پلکان در ورودی اصلی آن یا بعد از ورودی اصلی در یک منطقه وسیع با سقف بلند هستند، زیرا این راه پله بویژه زمانی که طبقه پایین را به طبقه بالا از بیرون متصل می‌کند، احساس راحتی می‌کند.



صاحب خانه می تواند هوای تازه را هنگام بالا رفتن از آسمان دو پل با تمرکز بر بلند نبودن بین پله ها احساس کند تا هنگام رسیدن به آنها احساس سرگیجه نداشته باشد، با امکان افزودن نرده های فولادی متمایز. ، در هنگام کوهنوردی احساس امنیت کنید.



پله های شناور بتنی
راه پله شناور بتنی یکی از زیباترین ایده های طراحی راه پله در ورودی خانه است که با استفاده از دال بتنی یا دال سنگ بنا به میل صاحب خانه و دکور به کار رفته در طراحی ساختمان طراحی شده است و دال های آن طراحی شده است. یکی یکی به صورت همپوشانی در حالی که پایه تکیه گاه را از لبه ها پنهان می کند. به همان زیبایی که در ورودی به نظر می رسد.



راه پله مارپیچ
راه پله مارپیچ فلزی را می توان به عنوان یکی از ایده های گنجانده شده برای طراحی راه پله ورودی خانه انتخاب کرد، زیرا پله های راه پله به روش پلکان شناور که قبلا ذکر شد طراحی شده اند، زیرا به صورت همپوشانی طراحی می شوند و در عین حال پنهان می شوند. پایه تکیه گاه، علاوه بر وجود نرده های اطراف راه پله به شکل استوانه های فلزی عمودی که با فواصل مساوی از هم جدا شده اند جلوه ای خیره کننده به ورودی می بخشد. [3]



لازم به ذکر است که طرح های متمایز زیادی برای نرده های اطراف راه پله مارپیچ وجود دارد، زیرا می توان آن را به صورت مصنوعات مارپیچی کاملاً محصور که هیچ گونه تزئینی در آن وجود ندارد انتخاب کرد و با تمرکز بر روی انتخاب رنگ آن دقت کرد تا منعکس شود. زیبایی مکان، به عنوان مثال می تواند در رنگ سفید روشن باشد.



راه پله دوبل
صاحب خانه می تواند با الهام از راه پله دوبل ایده طراحی را برای راه پله ورودی خانه انتخاب کند، زیرا این یکی از زیباترین گزینه هایی است که می توان انتخاب کرد، زیرا شامل دو راه پله است که به نظر می رسد از هم جدا هستند، اما وجود دارد. یک فرورفتگی بزرگ و طولانی بالای آن که آنها را به هم متصل می کند و می توان آن را در رنگ سفید یا گرانیتی انتخاب کرد.



پله های چوبی
راه پله چوبی را می توان از بین ایده های طراحی راه پله ورودی خانه با تمرکز بر انتخاب نوع چوب مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی فرار و امکان افزودن فرش بر روی آن در حد مناسب انتخاب کرد. رنگ یا از نوع چمن سبز و نرده چوبی مناسب برای حصول حفاظت لازم.

برای اطلاعات بیشتر و قیمت پله چوبی نیز من وب سایت گروه مهندسی آژمان رو پیشنهد می دم.
 

vahid2451

New Member
سلام مطلب زیبا و دلچسبی بود بله ها از قدیم نقش کلیدی تو کار معماری داشتن و به خصوص با معماری مدرن و انبوه سازی این نقش کلیدی تر هم شد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا