تغییرات فایل 1 چندین سوال در مورد ادیوس لطفا جواب بدید...

دایانا

New Member
با سلام و خسته نباشید

من چند تا سوال داشتم راجع به نرم افزار ادیوس: ادیوسم هم ورژنش 6.8 هست:

1- من چند تا پلاگین از شرکت گردو خردیم متاسفانه اینا بعد یک ماه کرکشون از بین میره و این اصلا به درد نمیخوره می خواستم بپرسم از چه شرکت من می تونم پلاگین های مثلا new blue را خریداری کنم که همیشگی باشه در نرم افزارم؟اسم پلاگین ها هم 3d explosions -3dtransformations-art effect-film effects-motion effect-paint blends-video essentialII هست .

2-سوال بعدیم اینه که پلاگین video FX organizer را چه جوری میتونم وارد ادیوس کنم و از افکتاش در ادیوس استفاده کنم.؟ از طریق Setting/effects/add هم در ادیوس اضافه می کنم نمیاد؟!!

3-آیا نرم افزار ادیوس افکت zoom نداره؟ مثلا بخوام zoom in و zoom out انجام بدم؟

4-چه جوری می تونم در ادیوس مثلا یک قسمتی از فریمی از فیلم را مثلا یک ثانیه استاپ کنم بعد بقیه فیلم play شه..نمی دونم منظورم رو رسوندم یا نه..

5-من تو انجمن ها که می خوندم یه نفر سوال کرده بود چه جوری میشه کلیپ که سیاه سفید هست یک قسمتشو رنگی کنیم من از طریق chorominance رو زدم ولی نتونستم میشه با عکس توضیح بدید دقیقا چیکار کنم؟

6-فیلتر region را هم که یک نفر توضیح داده برای شطرنجی کردن محدوده خاص هست من ندارم میشه بگید باید از کجا نصب کنم آیا با دانلود کردن این افکت ها میشه بیارم یا جایی هست که بشه همه ی این افکت ها رو با قیمت مناسب خریداری کرد؟

7 من به تازگی این نرم افزار و یاد گرفتم برای اولین بار که می خواستم خروجی بگیرم وسط اکسپورت لب تاپ ریست میشد بعد فهمیدم که قبل از خروجی باید رندر بگیرم بعد این مشکلم برطرف شد آیا ریست شدن لب تاپ به این علت بوده؟رم هم 4 G هست..بعد من وقتی یک پروژه را اکسپورت می کنم یه فولدر به اسم RENDER نصب میشه بعد از اتمام کارم اشکال نداره این فولدر و پاک کنم تا حجم درایو کمتر شه؟

خیلی ممنون میشم که به همه ی سوالاتم چواب بدید ببخشید سوالاتم زیادن چون به تازگی این نرم افزار و یاد گرفتم و یه پروژه انجام دادم و همه ی این سوالات برام پیش اومد و این سایت هم چند روزه پیدا کردم.


با تشکر فراوان
93/12/21
 

parisaaa

New Member
سلام. کسی هست منو کمک کنه؟ دددددددکککککککتتتتتتتتترررررررر؟؟؟؟؟؟ چجوری خروجی بگیرم که توی دستگاهای خونه نشون بده؟ دستگاهی به جز کامپیوتر و لب تاپ؟؟؟! لطفا سریع کمکم کنید:؟
 

Mohammad.983

Active Member
درود
1- حتما کرک رو درست اجرا نکردید. وگرنه از هر شرگتی بخرید همینه. حالا من سعی میکنم امشب پلاگن های ادیوس + کرک سالمش رو توی سایتم بزارم.
3- چرا داره. f7 رو بزنید کی فریم بدید.
4- روش زیاد داره. روش دستیش اینه یه عکس از فریمی که میخواید فیکس بشه بگیرید. تا جایی که میخواید ادامه ش بدید بعد پلان رو بچسبونید تهش.
5- میشه اما بهتر تو افتر انجام بدید چون راحت میتونید ماسک رو روش اعمال کنید.
6- به صورت پیشفرض روشه. شما ورژن ادیوستون چنده؟
7- نه پاکش کنید. رندر قبل خروجی باعث میشه خروجیتون سریع تر انجام بشه. توی سایت خودم اموزش خروجی گرفتم از ادیوس رو به صورت تصویری توضیح دادم.
 

adame_haji

Member
اون new blue ها رو کلک باید بزنی تا همیشگی بشه
اول چون توی این ویندوز تاریخ مصرفش گذشته دیگه نمیتونی روی این ویندوز نصب کنی
اما اگه ویندوز عوض کردی روشش اینجوریه
1- تاریخ کامپیوتر رو تغییر بده و بزار روی سال 2030
2- پلاگین ها رو نصب کن
3- توی شاخه زیر رفته و از توی تموم پلاگین های که نصب کردی رو اکتیو کن
c:\Program Files (x86)\NewBlue\Video Essentials III for Windows
ActivateVideoEssentials3.exe
سریال رو از کیجن وارد میکنی و manual active رو میزنی و کد مربوطه رو میدی به کیجن و کد جدید رو میدی به اکتیو
دونه دونه تموم پلاگین ها رو همینکارو انجام میدی
در نهایت بدون اینکه ادیوس رو باز کنی ساعت کامپیوتر رو بزار روی تاریخ درست
حالا 15 سال این افکت ها برات کار میکنن
تا تاریخ 2030
 

farnud

New Member
سلام خدمت شما دوستان عزیز
جدیدن من جایی مشغول بکار شدم که اینقدر سختگیر بودن که فقط واسه یه سوال استخدام منو به عقب انداختن ... سوال اینه .. چجوری خروجی Avi Microsoft بگیریم .. که وقتی پروپرتیس رو میگیریم مایکروسافت رو عنوان کنه نه کنوپوس رو ... واقعن ممنون میشم جواب بئین .. من همه ر. امتحان کردم ولی نمیشه .. در ضمن پروژه DV 50i 720*576 هستش .. مرسی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا