چمن مصنوعی در امارات

chaman2

Member
تکنولوژی بریتانیایی در تولید چمن مصنوعی خاورمیانه
گرمای بی‌رحم در کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه کشور امارات متحده عربی، مشکلات بسیاری را در زمینه‌های مختلف صنعتی برای مردم و مسئولان آن در پی داشته است. از این رو کشورهای این حوزه برای آنکه در بازار جهانی از رقبای خود عقب نمانند و نیز به هموطنان خود خدمات لازم را برسانند، ناگزیر باید چاره‌ای بیاندیشند. صنعت شهرسازی و فضای شهری نیز از این قاعده مستثنا نیست. ورزشگاه‌ها نیز بخش مهمی از این فضاها را به خود اختصاص می‌دهند و در سال‌های اخیر می‌بینیم که چه در این کشور و چه در سایر کشورهای عربی، ورزش حرفه‌ای چه رونقی یافته است. پس امکانات لازم برای آن باید مهیا شود.

یکی از صنایع پر رونق در حوزه ورزش و فضای شهری در سطح جهانی، چمن مصنوعی است که در این منطقه بنا به شرایط اقلیمی خاص و گرمای بیرحم آن، معنای خاصی یافته است. به خصوص به این علت که در گرمای بالای ۵۰ درجه امارات متحده عربی، رشد چمن طبیعی سخت بوده و این پوشش متحمل آسیب‌های فراوانی می‌شود. اگر به امارات متحده عربی سفر کرده باشید در خیلی از شهرها در کنار مراکز تجاری، مجتمع‌های مسکونی و ورزشگاه‌های روباز مثل زمین‌های تنیس را می‌توانید مشاهده کنید که برای پوشش آنها از چمن مصنوعی استفاده شده است.

تکنولوژی تولید چمن مصنوعی، قابل انتقال است
اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی و قطر در صنایع مختلف سرمایه گذاری می‌کنند و از خدمات شرکت‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی در توسعه و پیشرفت خود بهره می‌برند، جای تعجب ندارد. در حقیفت همین امر، پیشرفت‌های چشمگیری را طی دو سه دهه اخیر در زمینه‌های مختلف برای آنها در پی داشته است. شاید بد نباشد در اینجا گریزی بزنیم به صنعت چمن مصنوعی در کشورمان و این واقعیت را به صنعتگران کشورمان یادآورد شویم که با ارتقاء سطح کیفی محصولات، امکان ورود محصولات ایرانی به بازارهای منطقه، هدفی دست یافتنی است. جا دارد، واحدهای تحقیق و توسعه در شرکت‌های تولیدکننده ایرانی، بیش از گذشته دست بجنبانند!

ایزی گرس شرکت برتر تأمین کننده چمن مصنوعی در امارات
یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در این عرصه که نه تنها در سطح امارات متحده عربی که در سطح جهانی نیز مطرح است، شرکت بریتانیایی ایزی گرس نام دارد. اهمیت این شرکت تا جایی است که علاوه بر خدمات رسانی در سطح این کشور، کشورهایی چون آفریقای جنوبی، نیوزیلند، ایرلند، اسپانیا و بریتانیا نیز از خدمات آن بهره می‌برند. شرکت ایزی گرس در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و تجربه‌ای بالغ بر سه دهه در بازار چمن مصنوعی دارد. ایزی گرس یکی از شرکت‌هایی است که صنعت چمن مصنوعی در امارات متحده عربی با نام آن شناخته می‌شود و چمن مصنوعی در این کشور و سایر کشورهای خاورمیانه را متحول کرده است. دفتر مرکزی آن در این کشور و در دبی قرار دارد و خدمات مختلفی برای مناظر شهری، ورزشگاه‌ها، فضاهای داخلی، هتل‌ها، رستوران‌ها، رویدادهای مختلف و نمایشگاه‌های تجاری ارائه می‌دهد.


برای مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعی در امارات مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا