چمن مصنوعی برای بالکن

chaman2

Member
چمن مصنوعی در تراس و بالکن
چمن مصنوعی برای تراس و بالکن کاربری زیبایی دارد و با خود یک تغییر شگرف و چشم گیر را به همراه دارد.‏ در زمان کوتاه و با کمی نو اندیشی می‌توان یک تراس با طراوت و سرسبز به وجود آورد. و هنرمندانه فضائی را که تا به امروز ‏محل وجود لوازم بلا استفاده بود را به مکانی پر از آرامش برای نشستن و نوشیدن یک چای دلچسب تبدیل نمود.‏ چمن مصنوعی برای کاربری تراس و بالکن در کنار هم‌ خوانی که می‌تواند با گل‌ها و گیاهان و چیدمان میز و صندلی داشته باشد؛ ‏می‌‎تواند گوشه دنج محل زندگی شما شود.

چرا از چمن مصنوعی در فضای تراس و بالکن استفاده می‌کنیم؟
  1. چمن مصنوعی به شکل قابل ملاحظه‌ای زیبایی فضا تراس و بالکن را افزایش می‌دهد.
  2. به راحتی قابل شستشو می باشد.
  3. حس طبیعت را در فضای کوچک ما بازآفرینی می‌کند بدون آنکه نیازی به آبیاری، هرس کردن، کود دهی و … داشته باشد.
  4. مکمل بسیار مناسبی برای گلدان، میز و صندلی و حتی منظره زیبای بالکن، تراس است.
  5. به راحتی قابل اجراست و اگر در فضای تراس و بالکن از میز و صندلی و حتی گلدان استفاده شود می‌توان بدون چسب هم چمن مصنوعی را اجرا کرد.

چمن مصنوعی مناسب برای بالکن و تراس
برای اینکه بتوان به این سوال پاسخ مناسب داد ابتدا باید به خواسته‌های خودمان از چمن مصنوعی در تراس و بالکن توجه داشته باشیم. به طور کلی دو خواسته متفاوت برای چمن مصنوعی در تراس و بالکن وجود دارد.

۱) استفاده از چمن مصنوعی در فضای تراس و بالکن که با کفش یا دمپایی در آن تردد خواهیم داشت که؛

در این صورت

  • می توان از چمن‌های مصنوعی با الیاف بلند هم استفاده کرد، در نتیجه چمن‌های مصنوعی با ارتفاع الیاف بین ۱۰تا ۴۰ میلیمتر برای ما مناسب خواهد بود.
  • باید از چمن‌های مصنوعی با ظاهر طبیعی و زیبا استفاده کرد.
۲) استفاده از چمن مصنوعی در تراس و بالکن که به نوعی بخشی از خانه محسوب می‌شود و در بسیاری از مواقع به صورت پابرهنه روی آن راه خواهیم رفت که؛

در این صورت

  • از چمن های مصنوعی با ارتفاع الیاف ۱۰ تا ۲۵ میلیمتر استفاده می‌شود. تا هم قابلیت شستشوی آسان‌تری داشته باشد و هم میزان آشغال گیری چمن مصنوعی را کاهش دهد.
  • از چمن‌های مصنوعی تک بافت استفاده شود چرا که چمن‌های مصنوعی دو بافت قابلیت شستشوی مناسب را ندارند. و فیلر(بافت دوم) آنها آشغالهای خورد را در خود نگه می‌دارد که این مشکل با جاروبرقی هم از بین نخواهد رفت.
  • از چمن‌های مصنوعی با الیاف نرم استفاده شود. اگر الویت شما حس نرمی و لطافت در چمن مصنوعی تراس و بالکن باشد. ارتفاع الیاف بین ۱۵ تا ۲۵ با استفاده از الیاف مونو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بالکن خانه، خاکستری و بی نشاط، یا سبز و با طراوت؟!
تراس خانه شما می‌تواند فضایی مفرح و نشاط بخش باشد. می‌پرسید چگونه؟ ما به شما راه حلی آسان و قابل دستیابی می‌دهیم: نصب چمن مصنوعی برای تراس.

تصور اینکه می‌توان در فضای تراس و بالکن خانه، از سبزی و زیبایی چمن بهره‌مند شد، برای برخی‌ها، دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما نصب چمن مصنوعی بر روی تراس خانه یا محل کار، می‌تواند این ذهنیت را تغییر دهد. تراس، بالکن و پشت‌بام منازل، اغلب به خاطر آنکه امکان زیرسازی برای کاشت چمن طبیعی و سایر گیاهان را ندارند، محل‌هایی مناسب برای ایجاد فضای سبز قلمداد نمی‌شوند به همین خاطر در بسیاری از موارد، این بخش از منازل، فضاهایی خشک و با حداقل جذابیت به شمار می‌روند، اما چمن مصنوعی، توانسته است راه حلی مناسب برای تغییر این وضعیت ارائه دهد. در واقع، طراحان خوش ذوق و خلاق با جایگزین کردن چمن مصنوعی در مکان‌هایی که چمن‌های طبیعی نمی‌توانند بر روی آن ریشه بدوانند، این محصول را به تعاریف و کارکردهایی کاملا جدید رسانده‌اند که توانسته تحولی در خور توجه در طراحی منازل ایجاد کند.



چمن مصنوعی تراس و بالکن ، مایه نشاط خانواده
چمن مصنوعی، سطح زیرپای اعضای خانواده به ویژه کودکان را به نحوی تغییر می‌دهد که با استفاده از نرمی و انعطاف آن می‌توان فضای بالکن و پشت بام را برای انواع بهره برداری تفریحی و سرگرمی مساعد ساخت.

این تغییر، هم برای افزایش نشاط بزرگسالان و هم برای بازی کودکان مفید است.


برای مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعی برای تراس مراجعه کنید.
 

chaman2

Member
رفع مشکل چمن مصنوعی مدارس سال گذشته همزمان با اجرای پروژه های مدارس در سال ۹۶
طبق برنامه اعلام شده ترمیم، اصلاح و رفع مشکل چمن مصنوعی مدارس سال گذشته همزمان با اجرای پروژه‌های جدید صورت می‌گیرد. به طور کلی چمن مصنوعی پس از مدتی نیاز به بازدید و رفع اشکال خواهد داشت که عمده موارد در رابطه با فاصله ‏ی بین رول های چمن مصنوعی و همچنین فرچه زنی الیاف می‌باشد. ‏چمنزار به مشتریانش گارانتی تخصصی براساس کاربری و نوع چمن‌مصنوعی ارائه می‌دهد که این امر بازخورد ‏بسیار مناسبی رقم زده است.


تسطیح پیست دو میدانی هنرستان علی ابن موسی الرضا
عملیات تسطیح پیست دو میدانی هنرستان علی ابن موسی الرضا به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.‏

به گفته گروه اجرایی شرکت چمنزار، پس از پایان مرحله ی اول بسترسازی پروژه‌ی چمن مصنوعی ۱۰۴۴۰ متری رباط کریم، عملیات ‏تسطیح پیست دو میدانی به همت شهرداری محترم رباط کریم کلید خورد و پس از دپوی لایه ی مخلوط، عملیات غلطک و ‏متراکم سازی در حال انجام است.‏


تحویل پروژه ی چمن مصنوعی باغ تالارهای گرمدره
چمن مصنوعی باغ تالارهای گرمدره

با شروع تابستان بسیاری از پروژه‌های چمن مصنوعی باغ تالارها به ویژه در شهر گرمدره به پایان رسید.‏


امروز چمن مصنوعی یکی از مهمترین ارکان باغ تالارها محسوب می شود؛

دلیل آن هم هزینه‌های نگهداری بسیار پایین، ‏قابلیت جا به جایی از فضایی به فضایی دیگر و همچنین خاصیت سبزی چهار فصل این محصول می‌باشد. گروه چمنزار در سال جدید بسیاری از پروژه‌های چمن مصنوعی باغ تالار را بروی بسته خاک اجرا نمود که این امر باعث ‏کاهش هزینه‌ها، افزایش کارایی و طول عمر چمن مصنوعی می‌گردد.‏
 

chaman2

Member
چمن مصنوعی در واقع ‏ نوعی کف پوش از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن است که امروزه جایگاه ویژه ای در طراحی و خلق فضاهای سبز و با طراوت دارد. تنوع بالای بافت ها و تنوع قیمت باعث شده است که این محصول پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فروشگاه اینترنتی چمنزار، اولین مرجع تخصصی فروش چمن مصنوعی در یادداشتی توضیحاتی را در خصوص مزایای استفاده از چمن مصنوعی ارایه کرد.

در این یادداشت می خوانیم:

چمن مصنوعی به دلیل داشتن امتیازهای مثبت نسبت به چمن طبیعی، توانسته نظر مصرف کنندگان را جلب کند و روند فروش رو به افزایش داشته باشد.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی

استفاده از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی مزایایی دارد؛ چمن مصنوعی به سادگی پهن و به راحتی نصب می شود.

پایین ترین هزینه برای حفظ و نگهداری ،قابل شستشو بودن، عمر مفید 10 تا 15 سال از جمله این مزایا است.

چمن مصنوعی در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید و انواع شرایط جوی مقاوم است؛ به مراقبت کمتری نسبت به چمن های طبیعی نیاز دارد و این امر باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و کار می‌شود.


این چمن در فصول مختلف شرایط ظاهری خود را حفظ کرده و همیشه سبز می ماند.


چمن مصنوعی مزایای دیگری هم دارد؛ نیاز به هرس کاری، لبه زنی، کود دادن و هوا دادن ندارد.

چمن مصنوعی خزه نمی‌گیرد و پس از باران خبری از گل نخواهد بود.

به راحتی قابل انتقال به یک محیط دیگر است. از سوی دیگر حالت ارتجاعی چمن حداقل تنش روی ماهیچه ها و مفصل‌ها را به وجود می آورد و برای دویدن کودکان محلی بسیار امن و مناسب است.

موارد استفاده چمن مصنوعی

به طور کلی چمن مصنوعی در دو زمینه ورزشی و تزیینی به کار می‌رود؛ از جمله در: مهد کودک ها و مدارس، باغ تالارها و باغ رستوران ها؛ پارکها و فضا های شهری، روف گاردن، زمین های ورزشی، اطراف استخرها

بین سنگ های حیاط و روی پله، تراس و حیاط خانه


نحوه نگهداری و مراقبت از چمن مصنوعی

برای نگهداری از چمن های مصنوعی کافیست یک سری نکات را رعایت کنیم تا همواره از داشتن فضایی سبز، با طراوت، بدون آلودگی و زیبا لذت ببریم.

باید از ریختن مواد شیمیایی بر روی چمن خودداری کنید. موادی مانند بنزین، مشتقات نفت، الکل، تینر به چمن آسیب جدی وارد می‌کنند. در زمان استفاده از دستگاههای برس زن احتیاط کنید.

از وسایل تیز و برنده مانند کاتر، تیغ، چاقو، میخ بر روی چمن استفاده نکنید. باید از استعمال دخانیات و مواد محترقه و آتش زا بر روی چمن خودداری کنید. سیم‌های سیار برق و اتصالات را از چمن های مصنوعی دور نگهداریدو برای مقابله با جلبک‌ها و خزه‌ها از سم‌های روغنی استفاده نکنید.

برای پارو کردن برف از پاروی چوبی یا برس های نرم استفاده کنید. عمده برف را با این وسیله کنار بزنید اما وقتی به 5 سانتی متر آخری رسیدید ترجیحاً این کار را ادامه ندهید زیرا ممکن است باعث کنده شدن سطح شوید.

از مواد شیمیایی برای جلوگیری از یخ زدگی استفاده نکنید و اگر مواد آلوده کننده روی آن ریخته شده بلافاصله برطرف کنید.

هیچ گونه غذا و مواد آشامیدنی نباید روی چمن ریخته شود، مخصوصاً آدامس؛ البته اگر آدامس روی چمن ریخت بایستی بلافاصله با فریز کردن آن را برطرف کرد.

اگر مواد ارگانیک مثل برگ ها، خاک، دانه ها جمع آوری نشوند باعث رشد جلبک، خزه و علف هرز می شوند.

استفاده از چمن‌های مصنوعی توانسته به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی کمک شایانی کنند. امنیت کودکان در مهد کودکها و مدارس از طریق چمن مصنوعی افزایش یافته است.

باغ تالارها و باغ رستوران ها دیگر نگران خرابی چمن فضای خود نیستند. چمن های مصنوعی رنگارنگ و جذاب، احساس بسیار لذت بخشی را به مردم در پارک ها و فضاهای شهری می دهد.

در مواردی که سرما یا گرمای بیش از حد باعث عدم رشد و یا خرابی چمن طبیعی می شود؛ استفاده از چمن مصنوعی چاره ساز خواهدبود.

همه اینها باعث شده تمایل کاربران برای استفاده از چمن مصنوعی بیشتر شود.

اگر شما هم تمایل دارید تغییر مثبتی در فضای اطراف خودتان بدهید به سایت گروه اجرایی چمنزار مراجعه نمایید و از خدمات مشاوره، خرید اینترنتی چمن مصنوعی، نصب چمن مصنوعی و گارانتی خرید استفاده کنید.

انتهای پیام
 

جدیدترین ارسال ها

بالا