چمن مصنوعی ارزان

chaman2

Member
چمن مصنوعی ارزان ، با صرفه و ماندگار یا خیر؟!
چمن مصنوعی ارزان

در شرایطی که اخیراً در کشور ما به وجود آمده برخی از مشتریان ما از گزند محدودیت‌های اقتصادی در امان نمانده‌اند. زمانی‌که مشتریان ما قادر به پرداخت هزینه‌ها در حد و اندازه استاندارد نباشند طبیعیست که رفتار اقتصادیشان انقباضی خواهد بود. توان اقتصادی مشتریان ما مستقیماً در تصمیم‌گیری آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود. به همین سبب این روزها یکی از سوالاتی که بیشتر از قبل پرسیده می‌شود مربوط است به چمن‌های مصنوعی ارزان قیمت و عملکرد آن‌ها در کاربردهای گوناگون. ما در این بخش سعی کردیم تا شما را با انوع چمن‌های مصنوعی ارزان قیمت و اقصادی و تفاوت این دو با هم اشنا کنیم.

اولین چمن مصنوعی ارزان قیمت که اقتصادی هم هست فیروزه نام دارد
این محصول ایرانی از الیاف ولایه زیره (بکینگ) تولید شده در شرکت تیولون هلند بهره می‌برد. فیروزه تنها چمن ارزان قیمت ایرانی است که اصالتی هلندی دارد. چمن مصنوعی مدل فیروزه برای کاربری مسکونی مانند تراس و حیاط و روف گاردن مناسب است فقط این‌که شکل ظاهری و ارتفاع کوتاه این چمن مصنوعی باعث می‌شود تا شما آن را شبیه یک موکت سبز رنگ ببینید.


چمن مصنوعی فیروزه در کاربری مهدکودک
فیروزه تاکنون برای بسیاری از کاربری‌های آموزش سبک مانند مهدکودک ها به اجرا رسیده. اگر مدیران مهدهای کودک با کمی زبر بودن این محصول مشکلی نداشته باشند می‌توان گفت اقتصادی و با صرفه‌ترین چمن مصنوعی مهد کودک فیروزه است.

مزایای چمن مصنوعی فیروزه در یک نگاه:
ـ تراکم بالا و ارتفاع الیاف مناسب
ـ مقاومت کوبشی بالا در کاربری‌های نیمه سنگین (تردد متوسط)
ـ رنگ سبز روشن و با طراوت
ـ نظافت آسان
مقاوم در برابر نفوذ لکه‌ها
چمن مصنوعی ارزان
در ادامه چمن مصنوعی ۱۰میل (این محصول در بازار چمن مصنوعی نام‌های گوناگون دارد) که همه آنها ساخت چین هستند. این چمن‌مصنوعی از الیاف یک شرکت چینی بافت می‌شود که استاندارهای کمتری را به نسبت چمن مصنوعی مدل فیروزه دارد. در اصل این محصول در سبک‌ترین کاربردهای چمن مصنوعی مانند بالکن عمری حدود دو سال را دارد که در اینجا باید گفت چمن مصنوعی ۱۰ میل یک محصول ارزان هست اما اقتصادی نیست. به همین دلیل در این متن نتوانستیم بیش از این در مورد این مدل توضیحی بدهیم.
چمن مصنوعی
 

chaman2

Member
چمن مصنوعی مدل فیروزه
چمن مصنوعی مدل فیروزه یا همان خواهر بزرگتر چمن مصنوعی مدل یاس که یکی از معروف‌ترین محصولات کمپانی آسیا چمن می باشد. مدل فیروزه از الیاف تیولون هلند ساخته شده است که به کمک کیفیت بالای این الیاف و ساختار با تراکم بالا حتی برای فضاهای نیمه پر تردد هم قابل استفاده می‌باشد. چمن مصنوعی مدل فیروزه دارای ارتفاع الیاف mm11 که mm3 بلندتر از مدل یاس می‌باشد. همین ارتفاع بلندتر باعث ضربه پذیری بیشتر، طول عمر بالاتر و نرمی قابل قبول مدل فیروزه شده است تا مدل فیروزه تبدیل به پرفروش‌ترین محصول بازار ایران برای مهد کودک و یا فضای حیاط و رستوران‌ها و فست فودها شود.

دیگر ویژگی مثبت مدل فیروزه رنگ سبز شاد و پر انرژی آن است که پس از اجرا محیطی بسیار با طراوت را ایجاد می‌کند. مدل فیروزه با توجه به تراکم بالا ارتفاع الیاف پایین دارای کم‌ترین میزان آشغالگیری در کاربردهای مختلف می‌باشد و همین امر شست و شو و نظافت آن را راحت‌تر می‌کند به گونه ای که این مدل به راحتی و با استفاده از جارو برقی تمیز می‌شود. در پایان می‌توان فیروزه را اینگونه ارزیابی کرد: کیفیت مناسب، رنگ شاداب و پر انرژی دارای کاربری‌های بیشمار با قیمت بسیار ارزنده.
 

chaman2

Member
نمایندگی فروش چمن مصنوعی

این روزها فروش چمن مصنوعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. چمن مصنوعی اولین ‏بار در حدود شصت و پنج سال پیش در کشور آمریکا برای زمین‌های ورزشی راگبی تولید شد. این موضوع زمانی مورد توجه ‏قرار گرفت که ورزشکاران این رشته ورزشی در هنگام استفاده از زمین‌های بازیشان دچار مشکلات زیادی شدند. مسئولان ‏برگزاری این مسابقات به فکر پوششی با ظاهر چمن طبیعی اما با مقاومت بالا افتادند.‏ در گذر سال‌ها چمن‌های مصنوعی دچار تغییرات فراوانی شد و نسل‌های مختلف آن یکی پس از دیگری وارد بازار گردید و ‏همگان را متحیر نمود. تا اینکه زیباترین و کامل‌ترین نسل از آنها، فروش چمن‌های مصنوعی را متحول کرد. چمن‌های مصنوعی ‏نسل پنجم که با ساختار منحصر به فرد برگ‌ها و فیلرهایش توانسته نظر بسیاری از علاقمندان به چمن طبیعی را جذب ‏نماید. ‏

فروش چمن مصنوعی در حدود بیست سال است که در کشور ما انجام می‌شود و باید گفت که بخش زیادی از این زمان صرف این شده که مردم ما بتوانند با کمک شرکت‌‌های فروشنده چمن مصنوعی با مزایا و معایب این محصول آشنا شده و در نهایت به آن اعتماد کنند. امروزه در کشور ما فروش چمن مصنوعی در کاربری‌های ورزشی و تزیینی و بخشی نیز در کاربری‌های ورزشی چند منظوره مدارس و ویلاها انجام می‌شود.



اما آیا فروش چمن مصنوعی یک کار تخصصی است؟
فروش چمن مصنوعی ورزشی بله نیاز به تخصص بیشتری نسبت به چمن مصنوعی تزئینی دارد. به همین دلیل اغلب شرکت‌های متخصص در حوزه پوشش‌های ورزشی هستند که توان فروش و اجرای نوع ورزشی این محصول را دارند. شرکت‌های تخصصی فروش چمن مصنوعی علاوه بر ارایه انواع محصولات استاندارد روش‌های اجرا و خدمات پس از فروش را نیز به صورت استاندارد به عهده می‌گیرند.



در بخش چمنزار اسپرت (بخش ورزشی چمنزار) چه می‌گذرد؟
فروش چمن مصنوعی ورزشی در حدود ۵ سال است که در شرکت چمنزار به صورت تخصصی انجام می‌شود. این شرکت در کارنامه کاری خود اجرای استاندارد انواع چمن مصنوعی ورزشی مخصوص زمین‌های فوتبال. فوتسال و تنیس را ثبت کرده است همچنین یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ورزشی کشور که زمین فوتبال مدرسه علی ابن موسی الرضا در شهرستان شهریار است توسط گروه ورزشی چمنزار به اجرا در آمده قابل توجه این که گروه چمنزار به علاقه مندان چمن مصنوعی ورزشی در کاربری مدارس و یا ویلاهای شخصی چمن مصنوعی بدون نیاز به سیلیس و گرانول پیشنهاد می‌دهد تا صاحبان این کاربری‌ها بتوانند در بستری تمام سبز و با طراوت ورزش کنند. (سیلیس و گرانول برای حجم دهی به الیاف چمن مصنوعی فوتبالی استفاده می‌شود.)



فروش چمن مصنوعی در فروشگاه اینترنتی چمنزار
اگر شما قصد خرید چمن مصنوعی را دارید اما نمی‌دانید برای کاربری خود از چه نوع چمنی بهره مند شوید می‌توانید به بخش نمونه کارهای سایت چمنزار مراجعه کنید. بعد از آشنایی بهتر با چمن در بخش فروش آنلاین چمن مصنوعی محصول مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. فروش اینترنتی چمن مصنوعی در فروشگاه چمنزار با کلی اطلاعات محصول شروع شده تا همه چیز به نفع شما باشد. یعنی یک چمن مصنوعی مطابق با سلیقه‌تان انتخاب کنید. (خرید چمن مصنوعی از یک فروشگاه معتبر)

  • چمن مصنوعی که خرید می‌کنید مناسب برای کاربری‌تان باشد.
  • این که بدانید عمر چمن مصنوعی که انتخاب می‌کنید چند سال است و آیا شامل گارانتی در کاربری شما می‌شود.
  • قیمت‌های انواع چمن مصنوعی را با هم مقایسه کنید.
  • مشخصات انواع چمن مصنوعی را با هم تطبیق دهید.

برای مطالعه ادامه متن به نمایندگی فروش چمن مصنوعی مراجعه کنید.
 

chaman2

Member
مراحل زیرسازی چمن مصنوعی
به تمامی فرآیندهای مورد نیاز برای تبدیل سطح طبیعی و بکر زمین به سطح قابل اجرا برای نصب و اجراي چمن مصنوعی، زیرسازی چمن مصنوعی می گویند. در این مقاله توضیحات مختصری پیرامون زیرسازی چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال جهت آگاهی هرچه بیشتر مخاطبان ارائه می گردد.

زیرسازی چمن مصنوعی به روش سطح سخت و غیر قابل نفوذ
این نوع زیرسازی که بر روی سطوح سخت مانند ملات سیمان، بتون مگر، آسفالت، سنگفرش، سرامیک و یا هر نوع متریال سخت مشابه انجام می گیرد مورد توجه بسیاری از کاربران پروژه های فوتسال قرار گرفته است. دلیل این استقبال را میتوان در دسترس بودن و فراگیر بودن متریال های سطح سخت عنوان کرد. در این روش زه کشی آب تنها با روش شیب بندی انجام میگیرد بنابراین استفاده از این روش در پروژه های بزرگتر میسر نخواهد بود.

زیرسازی چمن به روش سطح نفوذ پذیر
در این روش، با استفاده از متریال نفوذپذیر مانند خاک طبیعی، شن، ریگ و قلوه سنگ انجام می گیرد که به آنUnbound می گوییم. ضوابط و جزئیات اجرایی و فنی این نوع زیرسازی توسط فیفا تدوین می شود و هدف آن، افزایش سطح کیفی بازی فوتبال و مطابقت با استاندارهای معتبر جهانی می‌باشد. یادآور می شویم فیفا هیچ روش دیگری را برای زیرسازی تائید نمی کند و مزایای روش Unbound را برتر از سایر روش ها می‌داند.

مراحل اجرای زیرسازی چمن مصنوعی به روش
ابتدا پوشش گیاهی تا عمق مورد نظر حذف می گردد که روش های مختلفی برای گیاه زدایی وجود دارد.

در مرحله بعدی با استفاده از مخلوط کوهی و غلتک زنی و متراکم سازی، لایه ی چسبنده ایجاد می‌گردد.

پس از آن لایه های مختلفی از شن و ترکیب شن و ماسه دپو و تسطیح می گردد. در اینجا زیرسازی چمن مصنوعی انجام شده و سطح کار، آماده ی اجرای چمن مصنوعی خواهد بود.

مزایای روش زیرسازی چمن مصنوعی
  • هدایت آب به مجاری و کانال های ویژه
  • قابلیت تغییر کاربری زمین با کمترین هزینه (در صورت لزوم)
  • افزایش طول عمر و ماندگاری چمن مصنوعی
  • جلوگیری از آسیب به بکینگ (لایه زیره) چمن مصنوعی
  • خروج آب به طور کامل و رفع مشکل پوسیدگی های ناشی از رطوبت

برای مطالعه بیشتر به زیرسازی چمن مصنوعیمراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا