چمن مصنوعی اتاق کودک

chaman2

Member
استفاده از چمن مصنوعی اتاق کودکایده منحصر به فردی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع با استفاده از این محصول که الهام بخش عناصر طبیعت در پیرامون شماست، می توانید این احساس را در کودک خود به وجود بیاورید که در محیط طبیعی و امنی قرار گرفته است.

مطالعات نشان می دهند که رشد روانی کودک در کنار رشد جسمانی او اهمیت زیادی دارد و رشد کودک در محیط طبیعی به سلامت روانی اوکمک می‌کند. به همین دلیل کارشناسان معتقد هستند وقتی نمی توانید کودک را به محیط طبیعی ببرید بازسازی این محیط برای او برای مفید است.

چمن مصنوعی برای اتاق کودک به شکل قالیچه بر روی زمین پهن می شود و ترکیب آن با نور آفتاب منظره زیبایی را در اتاق به وجود می آورد.

استفاده از چمن مصنوعی زیبایی خاصی را به خانه می بخشد!
در گذشته استفاده از چمن مصنوعی چندان باب نبود. اما ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول سبب شده است که استفاده از این محصول بسیار رایج شود.

امروزه با استفاده از چمن مصنوعی می‌توانید تازگی و طرافت را برای کودک خود به ارمغان ببرید. استفاده درست و خلاقانه از این محصول حس خوبی را در خانه ایجاد می‌کند. علاوه بر اتاق کودک، شما می توانید از این محصول برای هال، تراس و اتاق خواب نیز استفاده کنید.

استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک!
در این روزها که کودکان مانند گذشته نمی توانند به محیط بیرون بروند و بازی کنند، بیشتر وقت خود را در خانه و در اتاق خود سپری می‌کنند. به همین دلیل خانواده ها تلاش می‌کنند تا اتاق کودک را به محیطی دلپذیر برای کودکان تبدیل کنند.

در مرود استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک سوالات زیادی مطرح است و نگرانیهای زیادی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات مهمی که در این رابطه وجود دارند، بپردازیم و در پایان شما به راحتی و با آگاهی کامل می‌توانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

آیا استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک حساسیت زا است؟
حساسیت های آلرژیک سبب می شوند علایم ناگواری از جمله خارش، تورم چشم‌ها، آبریزش بینی و کهیر بر روی بدن به وجود آیند. گرده گیاهان و یا موی حیوانات یکی از منابع اصلی بیشتر حساسیت‌ها به شمار می‌روند و در موارد حاد خطر حملات آسمی و یا آنافیلاکسی (حمله شدید آلرژیک) وجود دارد.بسیاری از افراد نگران هستند که چمنهای مصنوعی حساسیت زا باشند. اما بهتر است بدانید در ساخت این محصولات از هیچ ماده حساسیت زایی استفاده نشده است و در نتیجه هیچ گونه حساسیتی در اثر استفاده از این محصولات رخ نمی دهد.

حتی فیلرهایی که در این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند همگی ایمن هستند. ذکر این نکته مهم است که اگر کودک شما از آلرژی خاصی رنج می برد استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک بسیار مفید است. زیرا شما می توانید طبیعت را بدون وجود گرده‌های حساسیت زای طبیعت به درون اتاق او ببرید!

artificial-grass-for-kids-room5.png


آیا چمن مصنوعی برای کودکانی که چهار دست و پا راه می روند، مفید است؟
در طول زمان، چمن های طبیعی از بین می روند و حفره هایی درون آنها ایجاد می شود. این حفره ها محل خوبی برای رشد حشرات و حیوانات دیگر هستند. وقتی کودک شما بر روی چمن طبیعی چهار دست و پا راه می‌رود باید به این نکته توجه داشته باشید!

اما چمنهای مصنوعی به گونه‌ای تولید شده‌اند که می‌توانند برای مدت طولانی مورد استفاده قرارگیرند، بدون اینکه آسیب ببینیند و یا مشکلی در ظاهر آنها به وجود آید.

وقتی کودکان چهار دست و پا بر روی چمن مصنوعی راه می‌روند، قرار دادن دست و پاهایشان در بین الیاف آن حس خوبی را در آنها به وجود می‌آورد و با توجه به مقاومت این محصولات آسیبی به آنها وارد نمی‌شود و محل خوبی برای سرگرمی کودکان خواهد بود!

آیا چمن مصنوعی برای اتاق کودک سمی است؟
چمن طبیعی تا زمانی آسیبی به شما وارد نمی‌کند که از هیچ ماده شیمیایی در روی آن استفاده نشده باشد. اگر چمن طبیعی سم‌پاشی شود، مواد سمی به درون آن می‌روند و دیگر این چمن حاوی موادی است که برای سلامتی به ویژه سلامتی کودکان مضر هستند.

اما چمنهای مصنوعی نیازی به سم پاشی ندارند و به راحتی قابل شسشتشو هستند. همچنین از هیچ ماده سمی در ساخت آنها استفاده نشده است. در نتیجه استفاده از چمن مصنوعی برای اتاق کودک هرگز تهدیدی برای سلامتی کودکان به شمار نمی‌رود.

آیا چمن مصنوعی برای اتاق کودک قابل شستشو است؟
خانواده ها در مورد این موضوع بسیار حساس هستند و تمایل دارند محصولاتی را که برای کودکان خود تهیه می کنند قابل شستشو باشند. یکی از ویژگی‌های اصلی چمن مصنوعی برای اتاق کودک قابلیت شستشو آن است. این محصول به سادگی قابل شستشو است و هیچ گونه محدودیتی ندارد.

چمن مصنوعی برای اتاق کودک می تواند رشد باکتری در آن محیط را کاهش دهد!

چمن مصنوعی شامل مواد ضد باکتری است که از رشد باکتری‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. مطالعات نشان داده‌اند که باکتری‌ها می‌توانند در بسیاری از سطوح رشد کنند. اما چمن مصنوعی یکی از سطوحی است که امکان رشد باکتری در آن وجود ندارد و همین امر سبب شده است این محصول به محصولی مناسب برای کودکان تبدیل شود.


برای مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعی اتاق کودکمراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا