چطور هدیه‌ای انتخاب کنیم که مخصوص شخص هدیه گیرنده باشد؟

sara_kvz

Member
برای انتخاب هدیه‌ خاص و چشمگیر که جنبه عمومی نداشته و هرکسی انتظار آن را نداشته باشد لازم است به یک سری نکات توجه کنیم. مثلا در وهله اول، علائق و موارد مورد توجه فرد را در نظر بگیریم. مثلا در مورد شخصی که به هنرهای دستی علاقمند است پس در بین محصولات مرتبط با صنایع دستی می‌توانیم به دنبال هدیه ای مناسب برای او بگردیم. فروشگاه هدایای تبلیغاتی آراهنر طیف وسیعی از هنرهای مختلف و محصولات هنری ایرانی و لوکس را به شما پیشنهاد می کند. همچنین می توانیم با توجه به رنگ های مورد علاقه شخص، هدیه او را انتخاب کنیم.
 

hasanali-nasab

New Member
ست هدیه یا باکس کادویی چیست؟
به طور خلاصه، مردم هدایا را به عنوان یک راه برای بیان تفکر، عشق و محبت استفاده می‌کنند. هنگامی که ما هدیه می‌دهیم، این برای هدیه‌گیرنده شادی و لذت به همراه دارد. علاوه بر این، دادن هدیه به ما به عنوان هدیه‌دهنده نیز احساس خوبی می‌دهد. ست هدیه کادویی می‌تواند برای دوستان و عزیزان شما هیجان‌انگیز باشد.
باکس های هدیه شامل یک یا چند وسیله کاربردی مانند ماگ، موکاپات، کیف یا جاکارتی همرنگ ماگ، قمقمه و غیره هستند که به دلیل استفاده‌پذیری آنها، عشق و علاقه شما را هر روز به هدیه‌گیرنده یادآوری می‌کنند و ارزش هدیه شما را دوچندان می‌کنند. ماگ سفر یا تراول ماگ در سال‌های اخیر بسیار محبوب و مد شده‌اند. تراول ماگ یک گزینه عالی برای حمل هر نوع نوشیدنی با استایل و راحتی است و امروزه توسط افرادی از همه طبقات جامعه استفاده می‌شود. پس با خرید باکس هدیه ماگ یا تراول ماگ، دوستداران قهوه و نوشیدنی‌های گرم را به سادگی خوشحال کنید.
ست هدیه و انواع کادو
انتخاب یک هدیه عالی گاهی اوقات به نظر می‌رسد چالشی غیر قابل انجام است. یک مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا به بررسی انگیزه‌ها و نمادهای پشت هدایا که افراد به یکدیگر می‌دهند، پرداخت و پیشنهاد کرد که چهار نوع اصلی هدیه وجود دارد:
  • هدایایی که نمادی از خود هدیه‌دهنده هستند.
  • هدایایی که نمادی از شناخت هدیه‌دهنده از هدیه‌گیرنده هستند.
  • هدایایی که نماد مناسبت‌های خاص هستند.
  • هدایایی که روتین هستند و دارای مجموعه‌ای از معانی مهم هستند.
انواع ست هدیه و باکس کادویی
باکس کادویی یا ست هدیه، نوعی کامل‌تر از هدیه است که شامل مجموعه‌ای از تزئینات و کادوهای کوچک و بزرگ مختلف است که در یک جعبه یا باکس زیبا تزئین شده‌اند. خرید ست هدیه در مقایسه با خرید جداگانه هر یک از اقلام، انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه‌تر است و نیازی به صرف زمان زیاد برای ست کردن وسایل داخل جعبه کادو و چیدمان آنها ندارد.
ست هدیه شامل چه مواردی است؟
برای تزئین ست هدیه می‌توان از اقلام متنوعی استفاده کرد، از جمله شکلات، پوشال، کاغذهای رنگی و اکلیلی، گل‌های کوچک و بزرگ یا حتی پر شده و... و کادو یا کادوهای اصلی را در وسط تزئینات قرار داد. بر اساس نوع کاربرد هدیه، می‌توان ست هدیه را به چند دسته تقسیم کرد:
  • ست هدیه تزئینی مانند طلا، نقره و جواهرات.
  • باکس هدیه شامل اقلام پوشیدنی مانند ست ورزشی، کیف و کفش، پیراهن و...
  • باکس هدیه یادگاری مانند عروسک، قاب عکس، مجسمه و...
  • ست هدیه مصرفی و پرکاربرد مانند انواع ماگ، موکاپات، قهوه و..
 

jobteam

Member
به نظرم توجه به شخصیت هر فرد می تونه تو انتخاب هدیه و کادو خیلی کمکمون کنه مثلا یه فرد جوون و مشتاق لوازم بدنسازی و ورزشی می تونه خیلی خوب باشه ولی برای یک مرد میانسال به نظرم کفش مردانه تبریز
به طور کلی ویژگی های فردی و شخصیت میتونه خیلی کمک کننده باشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا