چطور ميشه يك اي اس پي رو هك كرد ؟؟؟؟؟؟؟ تايمر شو از كار انداخت ؟؟؟

نظارت نميكنين يه طرف حداقل يه عكس العملي به خاطر دادن اطلاعات غلط از خودتون نشون بدين!
ممنون از hamidcha + amir600 كه هوشيار تر از بقيه بودند
 

Noise

New Member
ممنون البرز جان

دوستان من کاری ندارم که روش هایی که گفته شده درسته یا غلط .....

ولی به شما دوستان یک روشی را آموزش خواهم داد که به کمک آن می توانید

اکانت مجانی از ISP که با آن Connect هستید بردارید

شما با یک باگی خطرناک که در روتر ( Router ) های Cisco وجود دارد می توانید به IُSP نفوذ کنید

من سعی می کنم مقاله آماده کنم که برای درک همگانی باشه ...........

در این روش به صورت کلی شما به ISP نفوذ کرده و با command های اراع شده یک

اکانت برای خود ایجاد کنید !!!

نوشتن مقاله 1 2 روزی وقت می بره

موفق باشید .......
 

nokian

New Member
سلام دوستان
من همين الان يعني در ساعت 10:27 دقيقه صبح روز 25 اسفند عضو شدم.
آقا خيلي ممنون از اين كدهاي عجيب و غريبت. حتما مي پرسيد چرا؟
خب براتون مي گم. من ساكن نظرآباد (استان تهران ) هستم . اين جا دو ISP وجود دارد . يكي به اسم شبكه مهر كه كارشون خيلي خوبه و ديگري به اسم شبكه پاسارگاد كه حتي نميدونه كه براي كپي كردن مي تونه از كنترل+C استفاده كنه(شما خودتون حسابشو بكنيد!!!). من چند روز پيش يك كارت طلايي مهر خريدم كه شامل 5 ساعت اينترنت 24 ساعته و 10 ساعت اينترنت شبانه است. من 2 يا 3 روز پيش روزانه رو تموم كردم و در حدود 5 يا 6 ساعت هم شبانه استفاده كردم كه شبانه اين شبكه از 12 شب تا 10 صبح است . در حالي كه من در حال سرچ مطلبي براي هك سرور بودم به سايت شما برخوردم . مطلب شما رو خوندم (و البته من چيز زيادي از هك و برنامه نويسي نمي دونم ) و در حالي كه ساعت 10 بود سريع فايل system.ini رو تو درايو ويندوز سرچ كردم و اون رو باز كردم و اون جايي كه شما گفتيد كد [/align:aa6d2c133c] رو وارد كنيد من هم اين كد رو همون جايي كه گفتيد وارد كردم و بعد save كردم و خارج شدم ( توجه كنيد در حالي كه به اينترنت وصل بودم) و بعد با كمال تعجب ديدم كه ساعت 10:15 صبح است و من هنوز disconnect نشدم(چون هميشه ساعت 10:02 يا 10:03 disconnect مي شدم)
و الان كه دارم مطلب رو تموم مي كنم ساعت 10:42 است.
:D:D:D
و در نهايت بازم از اين كارا بكن .:D:D:D
 

poor87

New Member
ppr4

سلام

با عرض پوزش از مديران سايت مجيدآنلاين و شخص خود مجيد. اين آموزش رو من توي بلاگم گذاشته بودم كه به دليل خرابي بلاگ اسكاي نمياد. ممكنه همين آموزش رو توي بلاگها و سايتهاي ديگه ببينيد. تعجب نكنيد از من كپي كردن و حتي اسم منم زيرش ننوشتن. چون من خودم حدودا 1سال پيش با اين روش آشنا شدم و تو بلاگ قبليم (توي پرشين پلاگ) گذاشته بودم و همه كپيش ميكردن.

خوب ديگه خيلي حرف زدم بريم سراغ آموزش:

[align=justify:aa6d2c133c] اين کد رو همه جا می تنيد پيدا کنيد . تو خيلی از وبلاگ ها هست . ولی هيچ کس در موردش توضيحی نداده . ولی من می خوام تمام اسرار اين کد رو بريزم وسط . اين کد بعد از قرار داده شدن در تگ [386en] در فايل اجرائی system.ini برای وصل شدن به اينترنت فعال ميشه . بدون اين کد سيستم سرويس دهی شرکتی که از آن اينترنت خريده ايد به صورت real step حرکت می کند و از اولين تماس شما تايمر کارتی که شما از آن استفاده می کنيد شروع به فعاليت می کند و مثلاْ‌ اگر اين کارت ۱۰ ساعته باشد ، اين تايمر به مدت ۱۰ ساعت به طور معکوس حرکت می کند . اين سيستم در ۹۹.۹ درصد سرورهای ايران فعال می باشد و حتماْ‌ می پرسيد آن ۱ صدم درصد پس چيه ...؟؟ اون ۱ صدم ۱ شرکت اينترنت يا همون isp هستش که در تهران قرار داره که اسمشم شرکت اينترنت البرز هستش که در آخر دليل اين که از شرکت های سرور ديگه جدا هست رو هم بهتون ميگم . اين کد بعد از تماس با شرکت و وصل شده به اينترنت مانند ۱ بختک بر روی تايمر کارت شما می نشيند و سيستم تايمر را ۱ فرق اساسی ميدهد و آن اين است که سيستم real step تايمر کارت شما را به سيستم shok step تغيير می دهد و اين بدين معنا است که تايمر به جای حساب زمان واقعی به صورت شوک تايمر در می آيد يعنی تايمر را نگه داشته و برای مثال هر ۱۰ دقيقه ۱ دقيقه به صورت ۱ شوک به تايمر می دهد و هر ۱۰ دقيقه که شما استفاده می کنيد برای تايمر ۱ دقيقه می افتد....!!! اين نتيجه ی تحقيقات من در طول اين ۱ ماه بود که با اين کد آشنا شده بودم . حالا اين کد رو می زارم که اگر قبلاْ‌ جايی نديدينش اينجا ازش استفاده کنيد .اين کد رو در ويدوز xp بايد به حالت عکس زير قرار بدهيد . يعنی در پشت تگی که در دفتر چه ی system.ini قرار دارد و آن تگ اين است [386en] . اين کدها را وارد کنيد و در آخر کرشه را ببنديد که من خودم بستم . شما فقط کپی کنيد اينو.....!!![/align:aa6d2c133c]


[align=left:aa6d2c133c]com0@00 irq0000@0 buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.fon][/align:aa6d2c133c]


اينم کدش بود که نوشتم . عکسشم اين پايين می زارم.

[align=center:aa6d2c133c]
timer.gif
[/align:aa6d2c133c]



در آخر فقط يه خواهشي دارم. ميدونم كه بچه هاي مجيدآنلاين دزد نيستن ولي اگه خواستين توي سايت يا وبلاگتون بزارين با ذكر منبع باشه ممنون ميشم. :wink:

بازم از مجيد و باقي مديران پوزش ميخوام كه قوانين سايت رو زيرپا گذاشتم. :wink:

موفق و پيروز باشيد...


سلام
اين راه تو رو امتحان كردم كار كرد ولي خواهرم ميگه كه اين كار حرامه نظر تو چيه؟ ولي من ميگم كه فقط طول عمر كارت رو بيشتر ميكنه . خواهرم ميگه اين دنيا به كنار اون دنيا رو ميخواين چي كار كنيد؟
 

navidba

Well-Known Member
ورودت رو تریک می گم .... ولی به تاریخ توجه کن.... خیلی قدیمیه... تاپیک های قدیمی رو بالا نیار.... قوانین بخش هم بخون...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا