چطور دنیا را با ایران ایر ببینید؟

atraveler

New Member
در سال ۱۳۴۰، دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایر سرویس تصمیم گرفتند با یکدیگر ادغام شوند و شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) را تشکیل دهند.
شرکت ایران ایر با اهداف اولیه‌ی پوشش حمل‌ونقل هوایی داخلی و خارجی تأسیس شد. هم‌اکنون، این شرکت با ۵۰ سال سابقه درزمینه‌ی حمل‌ونقل مسافران و بارهای وارداتی و صادراتی و پست در مسیرهای داخلی و بین‌المللی به هم‌وطنان گرامی خدمت‌رسانی می‌کند. این شرکت هواپیمایی با عنوان هواپیمایی ملی ایران (هما) و با نام بین‌المللی IRANAIR شناخته می‌شود.

ایران ایر اولین پرواز خود را در سال ۱۳۴۴ با هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ در مسیر تهران به بیروت انجام داد. سپس، بعد از انقلاب برنامه‌های پروازی ایران ایر تغییر کرد و در بعضی مسیرها به‌طورکلی تعطیل شد. نام رسمی ایران ایر در سال ۱۳۶۰ رسما به شرکت «هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران» تغییر یافت. امروزه، این شرکت از ناوگان مجهز به استاندارد‌های بین‌المللی بهره می‌برد و با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی خارجی همکاری می‌کند و سالانه بیش از ۶ میلیون نفر را به مقاصدشان می‌رساند. پروازهای داخلی ایران ایر در فرودگاه مهرآباد و پروازهای خارجی آن در فرودگاه امام خمینی انجام می‌گیرد.

یکی از بهترین روش‌های خرید بلیط هواپیمای ایران ایر مراجعه به وب‌سایت ایران ایر یا وب‌سایت‌های معتبر گردشگری است. تیک بان، از جامع‌ترین و کامل‌ترین وب‌سایت‌های گردشگری، آماده‌‌ی ارائه بلیط هواپیمای ایران ایر در تمامی خطوط و مسیرها است.

نحوه‌ی رزرو بلیط هواپیمای ایران ایر
تیک بان با نیم‌قرن سابقه در فروش بلیط‌های سیستمی و چارتر در خدمت مسافران گرامی است. بلیط‌های هواپیما ایران ایر در مقایسه با رقبایش قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد. در‌حال‌حاضر، ایران ایر به تعداد زیادی از مسیرهای داخلی و خارجی پرواز دارد. مسافران برای سفر به مقاصد داخلی و خارجی به‌راحتی می‌توانند بلیط هواپیمای ایران ایر را رزرو و پروازی ایمن و راحت را تجربه کنند. برای تهیه‌ی بلیط هواپیمای ایران ایر، علاوه‌بر مراجعه‌ی حضوری به دفاتر مسافرتی می‌توانید ازطریق وب‌سایت تیک بان این کار را انجام دهید. با تیک بان در چند دقیقه بلیط هواپیمای ایران ایر در دستان شما است.

انواع بلیط هواپیمای ایران ایر
همان‌طورکه می‌دانید بلیط‌های هواپیمایی در دو نوع سیستمی و چارتر عرضه می‌شوند. اگر اهل سیروسفر با هواپیما باشید، حتما نام بلیط هواپیما چارتر را بارها شنیده‌اید. این نوع بلیط‌ها با بلیط‌های سیستمی فرق اساسی چندانی ندارند و از همان خدمات و امتیازات بهره‌مند هستند و تفاوت آن‌ها در نوع ارائه بلیط است. درواقع، بلیط‌های چارتر به نوعی از بلیط‌ها گفته می‌شوند که شرکتی واسطه‌ای مانند آژانس مسافرتی آن‌ها را از قبل پیش‌خرید کرده باشد. به این شرکت‌ها که صندلی‌های هواپیما را به‌طور دربست از قبل اجاره کرده‌اند، شرکت‌های چارتر می‌گویند. از اینجا به‌بعد، مسئولیت فروش بلیط هواپیما به‌عهده چارترکننده است و حتی قیمت‌های بلیط را نیز آن‌ها تعیین می‌کنند. معمولا بلیط‌های چارتر، به‌ویژه در زمان‌های کم‌سفر، قیمتشان ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی است؛ اما ویژگی‌هایی دارند که لازم است حتما هنگام رزرو این دسته از بلیط‌ها بدانید. به‌طور مثال، بلیط هواپیمای چارتر را نمی‌توان لغو کرد یا پس داد و نرخ بلیط کودکان و بزرگ‌سالان نیز در آن‌ها برابر است؛ در‌حالی‌که بلیط‌های سیستمی این‌گونه نیستند.

6f60661a-99a7-44f9-9746-fc7d8356be8d.jpg


سفرهای اقتصادی با ایران ایر
برای داشتن سفر مقرون‌به‌صرفه، بهترین راهکار تهیه‌ی بلیط هواپیمای ایران ایر از نوع بلیط هواپیما ارزان است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت معتبر تیک بان از انواع بلیط‌های ارزان‌قیمت مطلع شوید و آن را به‌راحتی رزرو کنید؛ زیرا تیک بان با استفاده از سیستم فیلترینگ قیمت، به شما در این امر کمک می‌کند. شما در تیک بان امکان مرتب‌کردن بلیط‌ها را براساس قیمت دارید. نکته‌ی بعد اینکه اگر در فصول کم‌سفر بلیط هواپیما بخرید، مسلما بلیط‌های ارزان‌تری به‌دست خواهید آورد.

شما می‌توانید با داشتن اطلاعات کامل و درست بهترین و ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را بخرید. قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی وابسته است؛ ازجمله نوع هواپیما، نوع کلاس پروازی (اکونومی و تجاری و فرست‌کلاس)، نوع خدمات ارائه‌شده، زمان سفر و طول و مسافت پرواز. کلاس‌های اکونومی از ارزان‌ترین نوع کلاس‌های پروازی هستند. خرید بلیط هواپیما در زمان‌هایی که مسافران کمتری از آن مسیر استقبال کرده‌اند، می‌تواند کمک شایانی در تهیه بلیط هواپیمای ارزان به شما کند. شما می‌توانید با مراجعه به تیک بان از بهترین قیمت‌های بلیط هواپیمای ایران ایر بهره‌مند شوید. تیک بان با همکاری ۹۰۰ ایرلاین تمامی خطوط هوایی را پوشش داده و برای سفری ایمن و راحت در خدمت همشهریان عزیز است.
منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا