چطور به صورت اینترنتی تور مسافرتی خود را رزرو کنیم؟

dramireza

New Member
در دنیای پرهیاهوی امروز سفر رفتن فرصتی جذاب برای رفع خستگی و استراحت است. اما اغلب مردم از برنامه‌ریزی برای جزئیات سفر همچون خرید بلیط، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی و مواردی از این قبیل خاطره خوشایندی ندارند و معمولا خرید تور مسافرتی را برای دریافت همه خدمات به‌صورت یکجا ترجیح می‌دهند. برگزاری تورهای مسافرتی نیز برای آژانس‌های گردشگری فرآیندی پردردسر است و آن‌ها برای اینکه بتوانند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند، برای خرید عمده انواع تور به سراغ کارگزاری‌ها یا همان شرکت‌های برگزارکننده تورهای مسافرتی می‌روند.

در این شرکت‌ها همه چیز از قبیل بلیط هواپیما یا قطار، ترانسفر، رزرو هتل، وعده‌های غذایی و سایر موارد در مقصد سفر برنامه‌ریزی و مهیا می‌شود و آژانس‌ها فقط کار فروش تور به مشتریان نهایی را انجام می‌‌دهند. در این بین شرکت‌هایی نیز وجود دارد که به‌عنوان پل ارتباطی میان آژانس مسافرتی، کارگزار تور و مسافر فعالیت می‌کنند. لوکسین تریپ پلتفرم‌ی خوشنام است که با ارائه‌ی بستری برای خرید و فروش تورهای گردشگری بین آژانس‌ها و کارگزاران، فضایی سالم برای رقابت مجریان تورهای مسافراتی مهیا کرده است.

پلتفرم‌ فروش خدمات سفر چیست؟

پلتفرم‌های فروش خدمات سفر که به‌صورت B2B فعالیت می‌کنند، ابزارهای قدرتمندی هستند که به آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران این امکان را می‌دهند تا به صورت آنلاین و یکپارچه، انواع خدمات سفر مانند تور، بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر خدمات جانبی را خریداری و به مشتریان خود ارائه دهند. در ایران نیز سایت لوکسین تریپ https://luxintrip.com/fa/ با ارائه مجموعه‌‌ی گسترده‌‌ای از تور های گردشگری داخلی و خارجی به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به سلیقه مشتریان، قیمت و زمان‌بندی مورد نظر، بهترین تورها را را برای کسب بیشترین سود انتخاب کنید.

این پلتفرم‌ با فراهم آوردن امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از تامین‌کنندگان خدمات، امکان مقایسه قیمت‌ها، مدیریت رزروها و ارائه خدمات سفارشی‌سازی شده یک گزینه عالی برای خرید اقتصادی آژانس مسافرتی است. کارگزارن نیز با حضور در این سایت می‌توانند با آژانس‌های گردشگری بیشتری ارتباط بگیرند و برای فروش خدمات خود هزینه بازاریابی کمتری بپردازند.



خدمات B2B تور گردشگری و تور مسافرتی در سایت لوکسین تریپ ارتباط بین کارگزار تور و آژانس مسافرتی

مزایای خرید و فروش تور مسافرتی در لوکسین تریپ

در همه کشورهای دنیا پلتفرم‌هایی وجود دارد که به‌عنوان پلی بین آژانس‌های مسافرتی و کارگزاری‌ تورهای گردشگری عمل می‌کنند. این سایت‌ها باید هدف ایجاد رقابت و تسهیل در فرایند خرید و فروش عمده تورهای مسافرتی طراحی شده‌اند و یک بستر جذاب برای مقایسه قیمت تورهای گردشگری محسوب می‌شوند.

اغلب آژانس‌های مسافرتی و کارگزاری‌های معتبر، خرید و فروش تور را از طریق پلتفرم‌های آنلاین انجام می‌دهند، برخی از دلایل مهم آن‌ها برای حضور در این پلتفرم‌ها عبارتند از:

  • تنوع تورهای مسافرتی به مقصد کشورهای مختلف جهان

آژانس‌های مسافرتی در این زمینه سود زیادی کسب می‌کنند که خرید تور را به‌صورت عمده و از کارگزاری‌ها معتبر انجام دهند. در پلتفرم لوکسین تریپ این امکان فراهم شده تا آژانس‌ها بتوانند از بین کارگزاری‌های مختلف که مجری برگزاری تورهای خارجی هستند، بهترین گزینه را با مقایسه جزئیات هر پکیج انتخاب کنند.

همچنین در این پلتفرم، کارگزاری‌ها می‌توانند با ارائه خدمات اختصاصی به‌صورت مستقیم با آژانس‌های مسافرتی معتبر همکاری کنند. در این سایت انواع تور به مقصد کشورهای قاره آسیا، اروپا، آمریکا، اقیانوسیه و حتی آفریقا با بهترین قیمت، خدمات متنوع و در بازه‌های زمانی پرطرفدار عرضه می‌شود. آژانس‌های مسافرتی پس از انتخاب مقصد و تور مورد نظر از طریق پلتفرم می‌توانند به ارائه‌دهندگان تور در سراسر جهان متصل شوند و با یک جستجوی ساده، تمامی گزینه‌های موجود از قبیل خدمات و قیمت‌ها را با هم مقایسه و خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند.

  • خدمات گردشگری تخصصی و حرفه‌ای

با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین، بسیاری از آژانس‌ها و کارگزاری‌های فعال در حوزه گردشگری نیز به‌دنبال مرجعی معتبر برای خرید و فروش خدمات خود هستند. رزرو اینترنتی تور مسافرتی یکی از بهترین راه‌ها برای سفر رفتن است. در این روش امکان تهیه انواع تورهای گردشگری از کارگزاران مختلف و به‌صورت کاملا آنلاین در لوکسین تریپ فراهم شده است. آژانس‌های مسافرتی در سراسر کشور دیگر برای خرید تور نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر کارگزاری‌ها ندارند و عقد قرارداد برای رزرو تور به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

تیم لوکسین تریپ متشکل از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای است که با ارائه مشاوره‌های دقیق و کارآمد، به آژانس‌ها کمک می‌کنند تا سفر مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی نمایند. این تیم با درک نیازها و انتظارات مشتریان خود از سراسر دنیا، تمامی جزئیات سفر را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد تا کارگزاری‌ها و آژانس‌ها بتوانند معامله پرسودی داشته باشند.

  • قیمت‌های رقابتی و شفافیت در هزینه‌ها

یکی از مزایای پلتفرم‌های آنلاین فروش خدمات سفر، بدون شک شفافیت کامل در اعلام هزینه‌ها و ارائه‌ی قیمت تور های مسافرتی به‌صورت رقابتی است. در این پلتفرم نیز شما می‌توانید با اطمینان کامل از اینکه هیچ هزینه پنهانی در مسیر خرید شما وجود ندارد، تور مورد نظر را تهیه کنید یا به‌عنوان یک کارگزار پس از رصد خدمات رقبا، قیمت تور خود را به‌صورت رقابتی و با هدف افزایش فروش ارائه دهید.

  • برنامه‌ریزی اختصاصی و شخصی‌سازی شده

اگر به دنبال ایجاد تجربه‌ی سفری خاص و منحصربه‌فرد برای مشتریان آژانس مسافرتی خود هستید و می‌خواهید تور مسافرتی را عرضه کنید که رقبا به آن دسترسی ندارند، پلتفرم آنلاین لوکسین تریپ بهترین گزینه برای خرید شما است. ارائه خدمات شخصی‌سازی شده یکی از مزیت‌های پلتفرم لوکسین تریپ است تا تمامی نیازهای شما برای برنامه‌ریزی یک سفر مهیج برآورده شود. شما حتی می‌توانید با برگزارکنندگان تور به‌صورت مستقیم در ارتباط باشید و خدمات مورد نیاز خود را با آن‌ها درمیان بگذارید. همچنین امکان مطالعه‌ی نظرات کاربران قبلی، پیش از خرید تور از کارگزاری‌ها از جمله مزیت‌های این پلتفرم برای خرید حرفه‌ای خدمات سفر است.

  • پرداخت بین المللی

نگران پرداخت هزینه‌ها و ارتباطات مالی بین‌المللی برای تهیه انواع تور نباشید. شما می‌توانید از هر کجای جهان و در هر مقصدی که بخواهید، خدمات گردشگری مورد نیاز را از پلتفرم لوکسین تریپ تهیه کنید. سیستم پرداخت مستقیم لوکسین تریپ فرایند پرداخت‌های ارزی را برای مشتریان را آسان کرده است.

کارگزاری‌ها و آژانس‌های عضو پلتفرم لوکسین تریپ می‌توانند از هر نقطه‌ای از جهان و با هر ارزی که در دسترس دارند، هزینه‌ی خدمات را به‌صورت آنلاین بپردازند و دغدغه‌ی تبدیل ارز را نداشته باشند. آژانس‌های داخل ایران با عضویت در این پلتفرم می‌توانند خرید تور مورد نیاز خود را از کارگزاران خارجی بدون دغدغه تبدیل ریال به ارزهای مختلف انجام دهند و فقط به فکر برنامه‌ریزی برای فروش تور به مشتریان خود باشند.

فعالان صنعت تور و گردشگری از سراسر جهان در لوکسین تریپ کنار هم جمع شده‌اند تا انواع تورهای ماجراجویانه، لوکس، طبیعت‌گردی و دیگر گزینه‌های ممکن را برای سفرهای خاطره‌ انگیز ارائه دهند. با مراجعه به پلتفرم لوکسین تریپ می‌توانید به‌عنوان کارگزار یا آژانس مسافرتی عضو شوید و جهت ارائه خدمات برای کسب و کار خود صفحه‌ی اختصاصی بسازید.

همچنین در پلتفرم لوکسین تریپ آژانس‌های مسافرتی، کارگزاران تور و سایر ارائه‌دهندگان خدمات گردشگری می‌توانند به صفحه‌ی اختصاصی رقبا سر بزنند یا برای خرید خدمات مورد نظر قیمت‌ها را با هم مقایسه کنند. پکیج‌های متنوع که متناسب با نیازهای آژانس‌های گردشگری در ایران طراحی شده، می‌تواند این وب‌سایت را به یک شریک مطمئن برای کسب سودهای چشمگیر تبدیل کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا