چطوری میشه کیفیت یه ابجکت توی رندر خوب به شه

سلام
چطوری میشه کیفیت یه ابجکت توی رندر خوب به شه اما حجم کار پایین باشه و راحت به شه حرکتش داد؟؟؟

با تشکر
 

mamali132002

Active Member
soaletoon ye zare ajibe intor ke man fahmidam shoma mikhayd ke objectetoon dar eyne hal ke kheyli pichidast sari render beshe ?
 
دقیقا همینا می خواستم بگم چون من دارم یه سری غرفه های نمایشگاها را با اسپیس فرم طراحی میکنم و دارای مش های پیجیدهای هم هست سرعت کار خیلی پایین می یاد و عصاب خردکن میشه
می خوتستم ببینم ممکن هست من ورتکس های کار را پایین بیارم اما در موقع رندر کار کیفیت بالایی داشته باشه؟؟؟؟
 

mamali132002

Active Member
shoma dar ghesmate mesh smooth mitoonid smooth ro tanzim konid ke dar moghe render emal beshe ... ya inke shoma object hayee ro ke niazi beheshoon nist aval hide konid va dar akhar ke karetoon rah oftad unhide konid... ya inke shoma kolan az composite estefade konid va kar ha ro tike tike be ham vasl konid.
 

mamali132002

Active Member
ya ye rahe dige inke az modifier gozine optimize ro bezanid va mesh ha ro kam koni va bad ke modeling va kolan karetoon tamoom shod optimaze ro hazf konid.
 

modjtaba

Member
در تکميل فرمايش دوستم ميتونم بگم اگه از vray استفاده ميکنی ميتونی از vray mesh export به اين منظور
استفاده کنی(RIGHT CLICK ON OBJECT)
 
آخرین ویرایش:
می تونید در این باره بیشتر توضیح دهید ( modifier gozine optimize )
و
(vray mesh export )
اخه من هنوز زیاد با این محیط آشنایی ندارم
 
A khe 3Dmax mohite pichidee dare age momkene darbare nahal gharar gereftan in gozine ha va tarz estefade az inha bishtar tozih bedin ????
 

mamali132002

Active Member
dar morede goznineye optimaze bayad begam ke shoma ba bala bordan face thresh tedade polygan hatoon kam mishe va mitoonid rahat rooye model haye dige kar konid va dar akhar mogheye render in gozine ro hazf konid .
 

modjtaba

Member
VRay R/s اگه
رو داريد:
روی آبجکت کليک راست کنيد
VRay mesh export از منوی باز شده
رو انتخاب کنيد
Automatically create proxies در پنجره ی جديد مطمئن شويد که
انتخاب شده است و مسير ذخيره ی
جسم رو انتخاب کنيد
VRay وقتی اين کار رو انجام داديد ديگه
برای رندر کردن هم نيازی به transforming vertexes
نداره.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا