چرخ گوشت امگا ایتالیا یا چرخ گوشت امگا ایرانی؟ کدام یک بهتر است؟

allscalee

New Member
بسیاری از کاربران در زمان خرید همواره با این سوال در ذهن خود مواجه هستند، که چرخ گوشت امگا ایتالیا یا چرخ گوشت امگا ایرانی؟ کدام یک بهتر است؟ یا کدام یک می تواند گزینه ی ایده آلی برای مصارف صنعتی باشد.

همانطور که می دانید در طی سال های اخیر، شناخت برند های ایرانی در سطح دنیا به عنوان تولید کنندگان برتر در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی، بسیاری از متقاضیان خرید این محصولات را بر آن داشته تا در زمان خرید، الویت انتخاب خود را برند های ایرانی قرار دهند. چرا که هم از نظر کیفیت و عملکرد با سایر مدل های ایتالیایی برابری می کنند و از نظر زیبایی، هم ردیف این چرخگوشت ها قرار گرفته اند. یکی از این برند ها، امگا صدصنعت آرا است که با الگو برداری از نمونه امگا ایتالیا، موفق به ساخت 4 مدل از این دستگاه ها، مشابه آن ها شده که می توان به مدل های TE32، TE32 و SE32 اشاره کرد.


The-main-omega-meat-grinder-600x300.jpg


استقبال عظیم از محصولات امگا ایتالیا، این شرکت ایرانی را بر آن داشته تا با ساخت نمونه ایرانی این چرخ گوشت ها، با همان شکل و ویژگی های مدل ایتالیا، به عرضه این دستگاه ها با قیمت ارزان تر و پایین تر از مدل های ایتالیایی آن ها بپردازد. موتور پرقدرت با بازدهی بالا از ویژگی های مهم و اصلی این چرخ گوشت گیربگسی امگا است که به دو گروه چرخ گوشت 22 و 32 تقسیم بندی می شوند.

چرخ گوشت امگا اصلی ( ایتالیا ) و ایرانی با قابلیت چرخش معکوس تیغه ها، این امکان را برای دستگاه برقرار ساخته اند تا اگر گوشت بدلیل بافت سفت و با حجم بالا درون دستگاه گیر کرد، با فشار دادن این دکمه، مسیر مسدود شده را باز و گوشت را از دستگاه خارج کرد. همچنین گلویی متحرک نیز با مانع از هدر رفت گوشت می شود که بر اثر جدا کردن این قطعه و نگهداری آن در یخچال به وجود می آید. سایر ویژگی هایی که برای مدل ایتالیایی ذکر کردیم در مدل ایرانی نیز قابل مشاهده است.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا