چرا کانادا برای مهاجرت تحصیلی بی نظیر است؟

sara_kvz

Member
یکی از راه های ورود به کشور، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است. تحصیل برای افراد زیر ۱۸ سال در مدارس کانادا و همچنین برای افراد بالای ۱۸ سال در دانشگاه ها و کالج های دولتی و خصوصی امکان پذیر است. یکی از مهم ترین عواملی که تحصیل در کانادا را ارزشمند می سازد، کیفیت آموزش در کانادا در مقایسه با برترین دانشگاه های جهان است.
 

2311ali123

New Member
کسایی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا رو دارند باید قبلش از شرایط و مدارک لارم برای مهاجرت کاملا آگاهی پیدا کنن. تا موقع اخذ پذیرش از دانشگاه ها و همچنین اخذ ویزا دجار مشکل نشن. من برادرم پارسال برای مهاجرت تحصیلی به این کشور اقدام کرد و با یه سری موسسات مهاجرتی معتبر لینک شد. خیلی تونست تو این مسئله کمکش کنه. به نظرم این موسسه ها خیلی می تونن تو مسئله مهاجرت تحصیلی کمک کننده باشن.
 

zahra98098

New Member
سلام دوستان عزیز مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا خیلی گزینه خوبی برای دانشجویان بین المللی هستش. اگر علاقمند به تحصیل در این کشور هستید تو سایت های مربوط به دانشگاه هاش مطالعه کنید تا شرای تحصیل دستتون بیاد. مدارک لازم رو آلماده کنید تا برای اخذ ویزا دچار مشکل نشید.
 

reyhanas

Member
تحصیل در کانادا هنوزم یکی از بهترین انتخاباسسس. تنهای بدی کانادا دور بودنش از ایرانه ک برای کسانی ک وابسته نیستن واقعا بی نظیره. رفتنش هم خیلی راحته و شنیدم حتی برای پناهندگی کانادا خیلی خوب کمک میکنن مخصوصا به ایرانیا. فقط ی پول رفت میخواد :)))
 

mahyadavari

New Member
سلام دوستان من یه موسسه ای رو اسمشو شنیدم به اسم کافه مهاجرت. میخوایتم ببینم کسی این موسسه رو میشناسه؟ میگن خیلی مشاروه های خوبی داره.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا