چرا کارهای سه بعدی من ،طبیعی نمی شه؟

Mehran coyote

Well-Known Member
نه کی گفته ××!!!!×××
کلی اصول داره قهوه ای !!!
روان شناسی رنگ پس چی میشه ؟؟؟
ته رنگ قهوه ای کلی میتونه کار رو خراب کنه ، حالا چون تو هالیود میزنن دلیل میشه ما هم رو هر کاری بزنیم ؟؟؟!!!
اصلا مهران ، این خیلی غیر اصولیه چون اون پوستر هم با قواعد اینجوری شده !!!
دقت کردی چرا هیچوقت فیلم های ایرانی نمیتونن به 1% پست پروی امریکایی برسن با اینکه تمام پریست های اون ها هم دارن ؟؟؟
به خاطر همینه که رو هوا میزنن تا فقط خوشگل شه و شبیه اون کار عالی در بیاد اما بازم در نهایت کار میلنگه !!!
:green:
کسی چیزی نگفته :green:
بازم که نگرفتی !!!!!! هیشمه پست ها رو 4 پنج بار بخون ببین طرف چی داره میگه
حمید ادم که الکی هر رنگی رو هر جا نمیندازه ولی اگر کار ابتکاری بشه باید اصول رو کنار بزاری
من وقتی میگم ته رنگ قهوه ای یعنی جایی که به قهوه ای نیاز داریم تا کار بهتر بشه نه اینکه الکی رو هوا بزنیم بر فرض برای شب همیشه از ته رنگ آبی استفاده شده برای کارای ترسناک همیشه سایه های خاکستری و مشکی و قرمز تو تصویر زیاد هست و.........

اوکی ؟؟ :د
 
آخرین ویرایش:

goodzila46

Active Member
گودزیلا جان ، من نمیخواستم اینو بگم اما خیلی هاشون اشتباست و حس میکنم به بچه بازی گرفتنه شده !!!:mad:
تو بعضی توضیحات هیچ قانونی به کار برده نشده !


یعنی چی ؟ مگه پست پرو بچه بازیه :green: ؟ این باید طبق اصول انجام بشه ...:sad:

رفیق و دوست خوبم، ممنونم که نظرت رو خیلی واضح می گی.
خوب نظر بنده اینه که اصولاً کار هنری یه سری مفاهیم پایه داره و یک سری اصول که اگه رعایت بشه خوبه. اما اجباری در کار نیست!! و این صرفاً می تونه نظر بنده حقیر باشه ، اما چطور؟ الان توضیح می دم
( یه توضیح کوچوولو هم در ابتدا بگم که قبلاً در ابتدای صحبت هام عرض کردم که روی صبحت های من آموزش ماهیگیریه و نه ماهی گرفتن!! واسه دوستان، و سعی دارم تا افکار پایه ای افراد رو مورد چالش و تغییر قرار بدم ، نه اینکه بصورت فنی شروع به آموزش انواع پست پرو و یا باقی موارد بکنم که متاسفانه خودم تخصصی در این زمینه ندارم و به همین دلیل بیشتر صحبت هام تئوریک و نظری هست، ایشالا یاد که گرفتم حتماً دی نم رو ادا می کنم )

تا حالا شده به کار های خودت و یا دیگران خوب و با دقت نگاه بکنی واز خودت بپرسی با وجود اینهمه منابع معتبر در زمینه های مختلف ، چرا باز خودت و یا دیگران از روش های غیر اصولی استفاده می کنی؟ ، یکی از جواب هاش می تونه این باشه که هر کسی دوست داره هنر رو خودش خوب لمس کنه و از اون چیزی که تو ذهن خودش داره برای بیان منظور توی هنرش استفاده کنه!! اما شاید باز بگی خوب چه ربطی داره؟ ربطش هم می تونه این باشه که شیوه ها متفاوته و اصول یک چیز ثابت نیست !!، که اگه ثابت باشه دیگه اصول نیست می شه سبک!! یا استایل. که البته هر دو می تونه پویا باشه ، اما سبک نسبتاً ثابت و اصول چیزیه که در فرهنگ ها و سالیان متمادی مورد پایش قرار گرفته. و مثالی که شما زدی راجع به پست پرو در فیلم های هالیوودی ، حاصل سالیان سال پست پرو در هزاران فیلم و پروژه مختلفه که هنوز هم در بهترین فیلم ها می شه ساختار شکنی در جلوه های وِیژه در بحث پست پرو و مابقی موارد رو شاهد بود. که گفته شما در مورد اصول رو نغز می کنه!! و بچه بازی که چه عرض کنم از اون هم فراتره و می شه بادی ارت و دیوانه بازی!! ( احتمالاً متوجه منظورم شدی)

پس هر هنرمندی از شیوه های متفاوتی استفاده می کنه و اصول رو به چالش می کشه تا سبک خودش رو ایجاد کنه!! مثل خودت. ( و لزوماً نه هنر مند به معنی یک حرفه ای در زمینه هنر!)
اما اینکه چرا بنده خیلی ساده عرض کردم ، یه دلیلش این هست که واقعاً خودم در این زمینه تخصصی ندارم و صرفاً بر اساس مقاله هایی که وجود داره ابراز نظر و راهنمایی می کنم و دلیل دومش هم اینکه یه دوست خوب و عزیز مثل شما بیاد و اگه اشتباه می کنم من رو هم راهنمایی کنه!! خیلی خوشحال می شم اگه چند تا منبع که خودت ازشون استفاده کردی رو به من هم معرفی کنی.

بی نهایت سپاس گذارم
 

goodzila46

Active Member
یه ضرب المثل جالب هم یادم اومد بد ندیدم که بگم

با توجه به اینکه توی جمله ام گفتم مثل رنگ نارجی و قهوه ای

در مثال جای مناقشه نیست
و در آخر می خوام بگم در تاپیک رو می خوام ببندم ، فکر می کنم لینکین فور اور درست میگه و این چیزا بچه بازی نیست ، و درستش اینه که کسی که واقعاً سوادش رو داره این آموزش ها رو ارائه بده. از همه دوستان مچکرم.

با تشکر از همه کسانی که مطالب رو دنبال کردند.

 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
نه عزیز چرا ببندی خیلی هم خوبه :rose: ! من خودم شخصا خیلی استفاده کردم و حتی همرو تشکر زدم اما نمیدونم چرا نخورده !!! :-?
نکن اینکارو اما بعضی چیز هاش رو بد توضیح دادی ، طرز بیانت رو دقت کن ، باید رسمی باشه ، منظورم این بود از بچه بازی ، که خیلی خودمونی هم خوب نیست ...
من قصدم احانت ، توهین ، و ... نبود فقط بهتر شدن خودت بود ...
مثلا :
!! با هر نرم افزاری که بلدی!!! حتی برنامه نقاشی پینت ویندوز!!، فقط یه چیزی بساز و توی فتوشاپ یه لایه جدید ایجاد کن و امضایی که ساختی رو توی اون لایه وارد کن. بقیه اش هم که دیگه همه بلدن.

:green:
ادامه بده عزیز
 

goodzila46

Active Member
نه عزیز چرا ببندی خیلی هم خوبه :rose: ! من خودم شخصا خیلی استفاده کردم و حتی همرو تشکر زدم اما نمیدونم چرا نخورده !!! :-?
نکن اینکارو اما بعضی چیز هاش رو بد توضیح دادی ، طرز بیانت رو دقت کن ، باید رسمی باشه ، منظورم این بود از بچه بازی ، که خیلی خودمونی هم خوب نیست ...
من قصدم احانت ، توهین ، و ... نبود فقط بهتر شدن خودت بود ...
مثلا :


:green:
ادامه بده عزیز

نظر لطف شماست، ممنون و مچکرم.
بنده هم شکی در این مورد ندارم که قصد شما انتقاد سازنده بوده ، و شخصاً دوست دارم که انتقاد پذیر باشم.
اما باید بگم حق باشماست ، تاثیر کلامم می تونست بهتر باشه اگه رسمی تر صحبت می کردم، اما از اونجایی که ترجیح می دم صحبت هام مثل صبحت های یک رفیق و دوست باشه تا یک استاد!! ، این بود که اینطوری شد. اما چشم حتماً اگر بازهم تاپیکی راه انداختم سعی می کنم رسمی تر و معقول تر باشه.
در ارتباط با بستن تاپیک هم باید عرض کنم که ، واقعاً یه حقیقت وجود داره و اونم اینه که بنده مجبور شدم از دانشگاه در رشته گرافیک انصراف بدم و نتونم تا تحصیلات آکادمیک در این زمینه داشته باشم، و فکر می کنم این حق شما و دیگر مخاطبین که یک شخص خبره و با سواد ، اطلاعات فنی و علمی رو در اختیارشون قرار بده. در هر صورت باز هم از شما و دوستانی که بنده رو همراهی کردن مچکر و ممنونم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا