چرا هدایای سازمانی از نون شب واجبتره؟

nili1380

New Member
باقی ماندن در فضای کسب‌وکار، افزایش سهم کسب‌وکارها از بازار، افزایش فروش و تمایز از رقبا ممکن نیست مگر با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی. یکی از این تکنیک‌ها نیز در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود، خرید هدیه سازمانی است. هدایای سازمانی ویژه ، آیتم‌هایی هستند که با اهداف گوناگون و در رویدادهای خاص از سوی سازمان‌ها و کسب‌وکارها به پرسنل، مشتریان و شرکای تجاری داده می‌شوند.

هدیه اینترنتی، یا هدیه سازمانی نیز روشی برای کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد و دریافت آیتم‌ها در محیط سازمان یا کسب‌وکار است. برای درک اهمیت خرید این هدایا کافی است بدانید کمپانی پپسی 52 میلیون دلار و شرکت داروسازی فایزر در یک کمپین، 85 میلیون دلار را به خرید این هدایا برای مشتریان و پرسنل خود اختصاص داده‌اند.

بنابراین شما می‌توانید با خرید پک‌های هدیه صنایع دستی از مزایای این تکنیک بازاریابی و مدیریت بهره‌مند شوید.

نقش گیفت سازمانی در ارتقا کسب و کارهای مختلف​

با وجود مواردی که در بالا عنون شد، انتخاب گیفت سازمانی و تبلیغاتی را می‌توانیم مسیری هموار برای کسب و کارهای مختلف بدانیم. انتخاب یک هدیه سازمانی مناسب، نتایج زیر را به دنبال خواهد داشت:
  1. باعث جلب اعتماد افراد مختلف می‌شود: زمانی که شما هدیه‌ای را بدون هیچ چشم داشتی به فردی می‌دهید، مطمئنا حس و ارتباط بهتری را با او برقرار خواهید کرد. بنابراین این کار باعث جلب اعتماد آن فرد به شما می‌شود. در نهایت این اعتماد او را به یک مشتری همیشگی برای شما تبدیل خواهد کرد.
  2. باعث جذب افراد و تبدیل آنها به مشتری می‌شود: زمانی که شما یک گیفت سازمانی یا هدایای مدیریتی را با طرح لوگوی خود به فردی می‌دهید، باعث می‌شوید تا مشتری، شما را به ذهن خود سپرده و در نتیجه تمایل او برای استفاده از خدماتتان بیشتر شود.
  3. باعث فروش بیشتر خدمات شما می‌شود: در هنگام فروش و ارائه خدمات خود با اهدای یک هدیه که لوگویتان روی آن حک شده، باعث می‌شوید تا مشتری تمایل به استفاده دوباره از آنها را داشته باشد. این هدیه مانند یک جایزه برای مشتری شما خواهد بود.
  4. باعث برندسازی بهتر کسب و کار شما می‌شود: با اینکار باعث برندسازی بهتر کسب و کارتان خواهید شد. اگر این محصولات به میزان زیادی در میان مشتریان شما پخش شود، مطمئنا شانس دیده شدن شما را بالاتر خواهد برد.
  5. باعث رضایت کارمندانتان خواهد شد: اگر از هدایای سازمانی برای طرح‌های تشویقی، بازنشستگی یا مناسبت‌های مختلف استفاده کنید، باعث رضایت بیشتر کارمندان و در نتیجه بازدهی بالاتر در کسب و کارتان خواهید شد.
در هنگام ورود کارمندان جدید حتما از ولکام پک یا همان بسته خوش آمدگویی استفاده کنید تا اثرات فوق العاده آن را ببینید.
 

nili1380

New Member
%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D8%B2%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%AF.jpg
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا