چرا طراحی لوگو اهمیت دارد ؟

signco

Member
چرا طراحی لوگو اهمیت دارد ؟

یک لوگو یا نشانه موفق به سرعت نگاهها را به خود جذب می کند و بر مخاطبان تاثیر میگذارد. سادگی و اختصار مهم ترین خصوصیات لوگو است. یک لوگوی استانداردبی هیچ کلام و توضیح مفهوم را به مخاطب انتقال می دهد و موضوع آن قابل تشخیص می باشد. طراحی لوگو و آرم از مهم ترین شاخه های رشته گرافیک محسوب می شود و معرف هویت و فعالیت یک مجموعه ، شخص یا شرکت است. در اکثر تبلیغات تجاری و اداری اولین چیزی که نگاه مخاطبان را به خود جذب می کند لوگوی آن است بنابراین لوگو ابزار با ارزشی برای شناختن هویت شرکت به حساب می آید و داشتن یک لوگوی قدرتمند کمک میکند تا مشتریان شما به آسانی برند شما را شناسایی کنند.
بنابراین هر شرکتی باید برای کار خود یک لوگو طراحی کند . و اینکار را به دست یک طراح خبره و چیره دست واگذار کند. دقت کنید که پس از طراحی ، فایل psd لوگو را داشته باشید . این فایل همیشه به کار شما خواهد آمد.
در زیر میتوانید نمونه لوگو هایی که ما طراحی کرده ایم را ببینید .


لوگو چیست ؟

به طور کلی طراحی لوگو شکل خلاصه شده ی موضوع ،همراه با حفظ زیبایی و سادگی است
مهم ترین خصوصیت هر لوگو در عین زیبایی و سادگی ، منحصر به فرد بودن آن است. در طراحی لوگو نباید از بقیه طرح ها الگو برداری کرد . زیرا که لوگوی شما تکراری محسوب میشود و هیچگاه تاثیری که یک لوگوی منحصر بفرد برروی ذهن ها میگذارد ، لوگویی که ایده آن از طرح های بقیه گرفته شده اینکار را نمیکند .


لوگو شیراز

به طور کلی سه دسته لوگو وجود دارد.
نوشتاری _ لوگو تایپ یا مونوگرام
تصویری _ پیکتوگرام و آرم
نوشتاری_ تصویری

که با توجه به نام شرکت یا فرد یا نوع فعالیت بهترین گزینه برای طراحی انتخاب می شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا