چرا سررسید 99 به عنوان هدیه تبلیغاتی معجزه آسا معرفی شد؟

naghshonegarad

New Member
چرا سررسید 99 به عنوان هدایای تبلیغاتی معجزه گر معرفی شد؟ متخصصان تبلیغاتی بار دیگر طیف گسترده هدایای تبلیغاتی را مورد مطالعه قرار دادند. این بار نیز سررسید 99 به عنوان برترین هدایای تبلیغاتی سال شناسایی شد.

با وجود پیشرفت های علمی دستگاه های چاپی مختلفی با کاربردهای متفاوت در دنیای چاپ مطرح شده است. دستگاه های چاپی نوین امکان چاپ بر روی هر ابزار و وسیله ای را محیا ساخته است. پس به واسطه این دستگاه های چاپی نوین قاعدتا یک تنوع و گستردگی وسیعی در بازه هدایای تبلیغاتی حاصل خواهد شد.

دقیقا در واقعیت نیز به همین شکل است امروزه هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی دارند و از هر ابزاری که برای جامعه هدف شما کارآمد باشد را با یک چاپ ساده میتوان به هدیه تبلیغاتی خارق العاده تبدیل ساخت.

اما در میان این طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی هنوز هم برخی هدایا ماهیت و ارزش خود را حفظ کرده اند و همواره به عنوان محصول برتر سال معرفی می شوند و هر ساله تقویم تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی برترین محصول معرفی می شوند. اما دلیل این برتری چیست؟ چرا این محصولات از بین طیف وسیعی از هدایای به عنوان برترین محصول معرفی می شوند؟

در ادامه این نقش نامه به مجموعه دلایلی که باعث برتری سررسید 99 شده است مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی برتری سررسید 99 نسبت به سایر هدایا

مطابق تحقیقات صورت گرفته از سررسید تبلیغاتی در انتهای هر سال جهت تبلیغات برندهای مختلف استفاده می شود.

سررسید 99 هدیه تبلیغاتی کاربردی

سررسید تبلیغاتی مقرون به صرفه ترین محصول تبلیغاتی

تبدیل به یک محصول اختصاصی

قابل حمل


سررسید 99 هدیه تبلیغاتی کاربردی

کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی از جمله مهم ترین فاکتورهایی است انتخاب هدایای تبلیغاتی می باشد. هرچقدر میزان کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی که انتخاب می کنید بیشتر باشد قطعا قدرت تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان هدف شما خواهد داشت.

زندگی روزمره خود را در نظر بگیرید هرچقدر از ابزار به خصوصی بیشتر استفاده کنید قطعا به آن توجه بیشتری نیز خواهید داشت.

گذشته از آن استفاده مستمر از یک ابزار به خصوص موجب جلب توجه سایر افراد نیز خواهد شد. تصور کنید دوست صمیمی شما در هر زمان و هر مکانی برای نگارش برنامه های روزانه خود از دفترچه کوچکی استفاده کند. قطعا توجه تمام اطرافیان به این دفترچه جلب خواهد شد. پس این دفترچه کوچک به راحتی می تواند به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. تنها کافی است لوگو برند خود را بر چنین دفترچه کاربردی حک کنید با این کار تمام معیارهای لازم برای تبلیغات برند خود را فراهم ساخته اید.

دقیقا فلسفه به وجود آمدن سررسید 99 به این ترتیب بود. سررسید یا سالنامه تبلیغاتی دفترچه ای کوچک که علاوه بر نمایش تاریخ روز فضای کافی برای کاربران به وجود می آورد و امکان نگارش برنامه روزانه را فراهم می آورد.

شما صاحب هر برند و کسب و کاری باشید قطعا برای یادداشت روزانه و اطلاع یافتن از تاریخ روز که از مهم ترین نیاز هر فردی است به یک سررسید 99 نیاز خواهند داشت.

برنامه ریزی اصول اولیه موفقیت است و هیچ فرد موفقی را نمیابید که برای زندگی روزمره خود برنامه نداشته باشد. سررسید 99 بهترین هدیه تبلیغاتی است که امکان نوشتن برنامه برای افراد مختلف را فراهم می سازد.

با این توضیحات قطعا به میزان اهمیت سررسید 99 به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی پی برده اید. با سررسید 99 به عنوان هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفید برای افراد جامعه هدف می توان به راحتی موجب ماندگاری هر برندی در اذهان عمومی شد و به این واسطه به راحتی می توانند ارتقاء کسب و کار خود را محیا سازند.

سررسید تبلیغاتی مقرون به صرفه ترین محصول تبلیغاتی

همواره از سررسید تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه یاد کردیم. اما با یک حساب کوتاه و مختصر میتوان به هزینه سرسام آور سررسید 99 به عنوان یک هدیه تبلیغاتی پی برد.

متریال مورد استفاده در سررسید 99 کاغذ است، که به صورت سرسام آوری در حال نوسان قیمت است. اما با این وجود همچنان از سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه یاد می شود. چطور ممکن است هدیه ای که بر مبنای کاغذ است مقرون به صرفه باشد؟

موضوعی که در مورد سررسید مطرح است نحوه مصرف و طول عمر آن است. درواقع سررسید 99 به سبب طول عمری که دارد جزء هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه محسوب می شود.

هر هدیه تبلیغاتی طول عمر مشخصی دارد، در نقش نامه های قبل بارها به این موضوع اشاره شد که سررسید تبلیغاتی از جهت مدت زمان استفاده در زمره هدایای تبلیغاتی با طول عمر زیاد قرار دارد. به این معنا که وقتی سررسید تبلیغاتی به مخاطبان هدف اعطا می شود در طول یک سال همچون دستیار فرد در هر مکان و هر زمانی استفاده می شود.

اما در مقابل هدیه تبلیغاتی همچون خودکار تبلیغاتی در گروه هدیه تبلیغاتی ارزان و کوتاه مدت است و اغلب در سمینارها و کنفرانس ها یا در مدارس و دانشگاه ها و... به عنوان هدایای تبلیغاتی به افراد جامعه هدف اعطا می شود و در زمره هدایای تبلیغاتی با طول عمر کوتاه قرار دارد و این طول عمر متناسب با میزان مصرف آن می باشد.

البته خودکار نیز در انواع مختلف پلاستیکی، فلزی و مدیریتی موجود می باشد که هر یک شرایط متفاوت تری نسبت به دیگری دارد. عموما خودکارهای پلاستیکی حجم جوهر محدودی دارند و طول عمر آن تنها تا زمانی است که حجم جوهر قابل نگارشی داشته باشد.

پس از آن جهت که سررسید 99 در گروه هدایای تبلیغاتی بلند مدت قرار دارد و در طول یک سال همچون دستیار یک فرد عمل می کند، تبلیغات یک سال شما را تضمین خواهد کرد و تمامی نیازهای تبلیغاتی شما به واسطه سررسید تبلیغاتی پوشش خواهد یافت. به همین جهت است که سررسید تبلیغاتی در گروه هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه قرار می گیرد.

تبدیل به یک محصول اختصاصی

سررسید تبلیغاتی را از لحاظ فرمت چاپی می توان به دو فرمت عمومی و اختصاصی تقسیم بندی کرد. همانطور که از نام آن مشخص است سررسید اختصاصی مطابق با سلایق مشتریان خواهد بود، در مقابل سررسید عمومی در فرمت چاپ عمومی تهیه خواهد شد و در چاپ آن یکسری استانداردها رعایت می شود که تغییر ناپذیر است.

با انتخاب فرمت اختصاصی برای سررسید 99 به راحتی می توانید سررسید تبلیغاتی مطابق با معیارها و سلیقه شخصی خود تولی و به مخاطبان ارائه دهید.

به عنوان مثال با انتخاب سررسید 99 به عنوان هدایای تبلیغاتی سال جدید میتوانید امکانی را برای مخاطبانتان فراهم سازید که در هر صفحه از سررسید شما لوگو شما را مشاهده کرده و از این طریق برندتان را به خاطر آورند.

همانطور که چاپ اختصاصی سررسید 99 امکانات و قابلیت های بسیاری برای شما جهت مانور تبلیغاتی فراهم میسازد به همین میزان از لحاظ هزینه نیز مقداری کاملا متفاوت خواهد داشت.

اما چرا از قابلیت اختصاصی شدن سررسید 99 به عنوان ملاک برتری آن یاد می کنیم؟

همانطور که پیشتر به این موضوع اشاره شد چاپ عمومی سررسید 99 از لحاظ رعایت استانداردهای به خصوص محدودیت هایی برای مشتریان خواهد داشت و تمامی این قوانین و استانداردها از شیت های چاپی ناشی می شود. به این معنا که در فرمت عمومی سررسید تبلیغاتی شما در کنار سررسیدهای دیگر قرار میگیرد و تمام این شیت بندی ها مطابق با اصول و قواعد به خصوصی می باشد و برای تولید تمامی سررسیدهای موجود در این شیت باید قوانین به خصوصی را رعایت شود.

اما در مورد فرمت اختصاصی قضیه شکل دیگری دارد. در فرمت اختصاصی یک شیت به صورت کامل در اختیار شما است. این مورد نکته ای مثبت است و شما با در اختیار داشتن یک شیت چاپی میتوانید تک تک تغییرات لازم برای چاپ سررسید 99 را در سررسید اعمال نمایید.

به عنوان مثال در فرمت اختصاصی شما قادر به چاپ لوگو خود در تک تک صفحات داخلی سررسید 99 تبلیغاتی می باشید این درحالی است که در چاپ عمومی این امکان برایتان فراهم نیست و تنها میتوانید لوگو مورد نظر را بر روی جلد سررسید 99 چاپ کنید.


قابل حمل

نکته حائز اهمیت دیگر قابل حمل بودن هدایای تبلیغاتی است. اما چرا قابل حمل بودن هدایای تبلیغاتی نکته مثبت محسوب می شود؟
اجازه دهید با بیان مثالی این موضوع را برایتان شفاف سازی نماییم. تاکنون برایتان پیش آمده است کارآیی یک نرم افزار آنقدر برایتان زیاد باشد و به دنبال حمل آن در هر مکان و هر زمان به خصوصی باشید؟ دقیقا نرم افزار پرتابل برای پاسخگویی به همین نیاز بشر روی کار آمده است و امروزه تا این حد محبوبیت یافته است. زیرا به راحتی می توان این نرم افزار را از طریق یک فلش کوچک در هر سیستم دلخواه بدون نیاز به نصب استفاده نمود.

در مورد هدایای تبلیغاتی نیز به همین ترتیب است. همانطور که در قسمت قبل به این موضوع اشاره شد سررسید 99 به عنوان برترین هدیه تبلیغاتی از لحاظ کاربردی بودن معرفی شد.

حال اگر علاوه بر کاربردی بودن ویژگی قابل حمل بودن نیز به این هدیه تبلیغاتی افزوده شود چقدر بر برتری این محصول تاثیرگذار خواهد بود. دقیقا مشابه نرم افزار پرتابل سررسید 99 نیز موجبات راحتی کاربران و هدیه گیرندگان را به سبب قابل حمل بودن فراهم کرده است.

اما امکان استفاده در هر جا و هر مکان نه تنها برای مخاطبان و افراد جامعه هدف نکته ای مثبت محسوب می گردد بلکه برای شخص هدیه دهنده نیز بسیار سودمند است.

خب قابل حمل بودن سررسید 99 از چه لحاظ برای فرد هدیه دهنده سودمند است؟

یکی از نکاتی که همواره در مبحث تبلیغات فراموش می شود بازاریابی شاخه ای به واسطه هدایای تبلیغاتی و در حالت کلی تبلیغات است.

وقتی شما هدیه تبلیغاتی همچون سررسید 99 به مخاطبان جامعه هدفتان هدیه می دهید شاید در درجه اول تنها به وفادار نگه داشتن مخاطبان و جامعه هدف خود بیاندیشید.

این موضوع کاملا صحیح است دقیقا یکی از مهم ترین اهداف ارائه هدایای تبلیغاتی و به صورت خاص سررسید 99 وفادار نگه داشتن مشتریان خاص برندتان است اما آیا این زنجیره به همین جا ختم می شود؟ اگر به این صورت است چرا باید به دنبال ارائه هدایای تبلیغاتی قابل حمل باشید؟ آیا تنها هدف ارائه سررسید 99 به عنوان هدایای تبلیغاتی قابل حمل راحتی کاربران است؟

جالب است بدانید هر فرد هدیه گیرنده به صورت ناخودآگاه یک بازاریاب حرفه ای برندتان خواهد بود. زیرا این شخص از سررسید 99 قطعا در اماکن عمومی ( باتوجه به نوع جامعه هدفتان ) نظیر جلسات کاری، در محل کار خود در مقابل مراجعین مختلف، در کلاس های درسی، دانشگاه ها و... استفاده می کند. پس به صورت کاملا تصادفی برند شما در مقابل دیدگان افراد دیگر خواهد بود.

این بهترین راه معرفی برند به افراد جامعه است و دقیقا همان شیوه تبلیغاتی برتر است که بدون هیچ آزاری برای افراد جامعه به معرفی برند می پردازد.
منبع : " چرا سررسید 99 با نام جادوگر تبلیغات معرفی شد؟ "
 

جدیدترین ارسال ها

بالا