چرا زعفران عطرین بهترین فروشگاه اینترنتی خرید زعفران به صورت آنلاین است؟

mdboy

New Member
ایران خاستگاه زعفران است و این گیاه زیبا و حیرت‌انگیز از دیرباز جزء جدانشدنی خوراک‌های ایرانی بوده است؛ اما یافتن زعفران اصل امری است که باید نهایت دقت را در آن به کار برد. چرا که افراد زیادی اقدام به فروش زعفران تقلبی می‌کنند. زعفران اصل و طبیعی طلای باارزشی است که برند زعفران عطرین در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد تا نشاط و سرزندگی به خانه‌هایشان راه پیدا کند. در این مطلب همراه ما باشید تا با برند زعفران عطرین، بهترین فروشگاه اینترنتی خرید زعفران آنلاین در ایران بیشتر آشنا شوید.

زعفران عطرین، لذت خرید زعفران مرغوب

برند زعفران عطرین یک شرکت بین‌المللی است که سابقه‌ای طولانی دارد؛ اما در سال 1398 با هدف معرفی زعفران ایرانی به سراسر جهان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این برند در آزمایشگاهی مجهز تمام تحقیقات مربوط به زعفران را انجام می‌دهد تا محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی تولید کند. کشاورزان ایرانی ماه‌ها تلاش می‌کنند تا محصولی ارگانیک به ‌دست مردم برسانند و عطرین در این مسیر یاری‌گر آن‌هاست.

چرا زعفران عطرین؟

طبیعی بودن زعفران فاکتور بسیار مهمی است که به خوبی رعایت می‌شود. که نشان سیب سبز محصولات شاهدی بر این مدعاست. زعفران، زعفران عطرین کاملا ارگانیک و عاری از مواد افزودنی بوده و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها تولید می‌شود. این زعفران از لحاظ کیفیت زیر نظر کارشناس بهداشت و صنایع غذایی کنترل می‌شود. این برند در بازارهای جهانی نیز با استقبال خوبی مواجه شده و به کشورهای مختلف صادرات انجام می‌دهد.

معرفی انواع زعفران ایرانی

زعفران یا طلای سرخ، یکی از مهم‌ترین گیاهانی است که در کشور ایران در وسعت زیادی کشت می‌شود. هر رشته این گیاه ارزشمند، از دو بخش قرمز و سفید رنگ تشکیل شده که قسمت قرمز رنگ کلاله و بخش سفید خامه نام دارد. بنابراین زعفران بر اساس میزان خامه و کلاله به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. زعفران سرگل پرمصرف‌ترین نوع زعفران در ایران است که نسبت به انواع دیگر قیمت مناسب‌تری دارد. در این زعفران قسمت سفید حذف شده و فقط بخش قرمز باقی می‌ماند. به همین دلیل به آن زعفران قرمز نیز گفته می‌شود. زعفران در دو نوع زعفران سرگل نیم مثقال و زعفران سرگل یک مثقال به فروش می‌رسد.
برخلاف سرگل که در آن کلاله‌ها شکسته می‌شوند، زعفران نگین دارای سه رشته کلاله متصل به هم است که صاف و بدون شکستگی‌ هستند. این زعفران به رنگ‌دهی بالا شهرت دارد و نسبت به انواع دیگر زعفران گران‌‌تر است. زعفران نگین انواع مختلفی دارد که سوپر نگین زیباترین آن‌هاست. کلاله‌های درشت و صاف و رنگ قرمز تیره از نشانه‌های این زعفران است. از این رو رنگ‌دهی آن نسبت به انواع دیگر زعفران بسیار بیشتر است.

اگر هنگام برداشت زعفران 1 الی 3 میلی‌متر از خامه در کلاله‌ها باقی بماند، زعفران پوشال به دست می‌آید. زعفران پوشال رنگ‌دهی بالایی دارد و بر اساس میزان فرخوردگی و درشتی کلاله به 3 دسته قلمدار، معمولی و ضعیف تقسیم می‌شود. زعفران عطرین، انواع و اقسام زعفران همچون زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران سوپرنگین و زعفران پوشال را تولید و عرضه می‌کند.

نبات و شیرینی‌جات، یار همیشگی سفره‌های ایرانی

زعفران عطرین در تولید شیرینی‌جات محبوب ایرانی نیز دستی بر آتش دارد و طعم زعفران خود را در قالب آن‌ها به تمام ایران و جهان می‌چشاند. نبات مایع ممکن است به اندازه نوع جامد آن شناخته شده نباشد. اما طی فرآیند تولید نبات جامد به دست می‌آید و جایگزین مناسبی برای شکر است. قندهای زعفرانی، در بسته‌بندی مثلثی‌ عرضه می‌شوند و طعم و عطر منحصربه‌فردی دارند. این قندها در کنار نوشیدنی‌های گرم قابل استفاده بوده و انتخاب مناسبی برای هدیه دادن هستند.

سوهان زعفرانی؛ شیرینی اصیل ایرانی

سوهان از معروفترین سوغاتی‌های شهر قم است و در حال حاضر در اشکال و طعم‌های متنوعی تولید می‌شود. ماده اصلی سوهان را آرد جوانه گندم تشکیل داده که خود خواص بسیاری برای سلامت بدن، سلامت مو و پوست دارد. بنابراین بهترین انتخاب برای خرید سوغاتی، سوهان باقلوایی خاتم خواهد بود.​

سوهان حبه‌ای زعفرانی نیز مانند تمامی سوهان‌های دیگر که تنوع‌شان هم بسیار بالاست، مواد اولیه مشابهی دارد. اما شکل و ابعاد متفاوت این نوع سوهان باعث شده تا مصرف و نگهداری از آن راحت‌تر باشد. برند زعفران عطرین سوهان خود را در نوع سوهان باقلوایی نیز به فروش می‌رساند. بسته‌بندی‌ این سوهان به گونه‌ای است که از نفوذ هوا به داخل ظرف و افت کیفیت سوهان جلوگیری می‌کند.

چای زعفرانی همراه همیشگی ایرانی‌ها

چای جزء جدانشدنی دورهمی‌های ایرانی است و ترکیب آن با زعفران طعم دلپذیری را می‌سازد. انواع مختلفی از چای زعفرانی همچون چای زعفرانی هل و چای زعفرانی دارچین وجود دارد که تاثیر بسزایی بر سلامت بدن دارد. همراه شدن هل با چای زعفرانی در کنار طعم دلپذیرش خواص مختلف هل را به بدن می‌رساند. هل سرشار از آنتی‌اکسیدان است و خواص ضدمیکروبی، کنترل کلسترول و اختلالات گوارشی را درون خود دارد. دارچین همواره محبوب ایرانیان بوده که با چای زعفرانی ترکیب و یک دمنوش فوق‌العاده به بازار عرضه شده است. دارچین سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد و معمولا افرادی که قصد کاهش وزن دارند به آن می‌روند.

ادویه‌جات؛ طعم و عطر خوش غذای ایرانی

ادویه‌جات بی‌شک مهم‌ترین جزء هر غذایی هستند. زعفران عطرین در این مورد نیز به کمک مخاطب خود آمده و برای قیمه، قورمه‌سبزی، کباب و کباب مرغ ادویه مخصوص تولید کرده است. ادویه قیمه و ادویه قورمه‌سبزی باید 10 الی 15 دقیقه پیش از اتمام پخت اضافه شوند. ادویه‌های کباب نیز چندین ساعت به همراه مواد دیگر برای مزه‌دار کردن گوشت به کار روند.

شربت و عرقیات، طب سنتی غنی ایرانی

رد پای زعفران عطرین در تولید شربت‌ها و عرقیات سنتی نیز به چشم می‌خورد. شربت زعفرانی، گلاب، عرق هل، عرق کاسنی و عرق نعناع عرقیاتی هستند که به راحتی از طریق وبسایت قابل دسترسی می‌باشند.

بسته‌های هدیه‌ای، بهترین عیدی سال نو

اگر قصد هدیه دادن زعفران را دارید، می‌توانید به سراغ بسته‌های هدیه بروند. این بسته‌ها شامل یک بسته زعفران سوپر نگین با جعبه چوبی و یک بسته زعفران نگین با جعبه چوبی و هاون هستند.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید، تنوع محصولات برند بسیار بالاست و کیفیت آن‌ها در ایران و جهان زبان‌زد است. به همین خاطر و با توجه به سهولت خرید از طریق وب‌سایت، زعفران عطرین به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی خرید زعفران آنلاین، سوهان زعفرانی، چای زعفرانی، شربت و عرقیات، ادویه‌جات و ... در ایران شناخته می‌شود. برای خرید اینترنتی زعفران به صورت آنلاین کافی است به وبسایت زعفران عطرین به نشانی www.atrinsaffron.com مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا