چرا رندرم اینجوری شده

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
UV ها رو reset کن و دوباره تنظیم کن . البته فکر کنم چون توی طراحی بازی این مشکلات به خاطر UV های Light map .
 
یووی حتی اتوماتیک

سلام

برای اصلاح uv اگه نمیخوای pelt کنی راه راحتش اینه که یه یووی اتوماتیک بزنی ( یا با unwrap uvw خود مکس منو maping قسمت normal maping و قسمت cube maping که یه یووی نسبی غیر روهم خور از کل حجم بهت میده) ( یا با پلاگین unwrella که اتوماتیک و چیدمان فشرده و بهتر) ( یا با 3d_coat که از هر دو بهتره) بعد مپ سه بعدی بگیری مثل cavity map. مپ سه بعدی cavity اطلاعات حجم رو تصویری میکنه و شما میتونی از حالت diffiuse اون استفاده کنی و نورپردازی کنترل شده داشته باشی.
(مکس 2011 قسمت surface render و برای مکس 2009 پلاگین polyboost این مپ رو میتونند ایجاد کنند: یه رندر تو تکسچر خوب برات بر حسب یووی بدون رو هم خور میگیره که قابل save و انداختن روی حجم هست)
مثلا این رندر بدونو اصلاح تکسچر و نورپردازی و در حالت عادی با رندر اسکن لاین گرفته شده به همین روش البته با یووی کاملا pelt شده ولی با یووی اتوماتیک هم تقریبا همین نتیجه رو میده:

attachment.php


یا علی
 

پیوست ها

  • cavity_ map for diffuse_map.jpg
    cavity_ map for diffuse_map.jpg
    7.7 کیلوبایت · بازدیدها: 43

جدیدترین ارسال ها

بالا