با روی کار آمدن اینترنت و شروع دوره کرونا تحول عظیمی در خرید بلیط هواپیما به وجود آمد. کمتر کسی را پیدا می کنید که با استفاده از مراجعه حضوری خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهد. به راحتی هرچه تمام تر می توانید در خانه بشینید پا روی پا بگذارید، نوشیدنی مورد علاقه خود را میل نمایید و با استفاده از اینترنت و تلفن همراه بلیط هواپیمای مورد نظر خود را خریداری نمایید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی از بهترین و سریعترین روش های تهیه بلیط به شمار می رود. با رزرو بلیط هواپیما بصورت آنلاین کار بسیار آسانی را برای سفر پیش رو خواهید داشت. قصد داریم در این مطلب به جز مزایای گفته شده از دیگر مزیت های خرید آنلاین بلیط هواپیما شما را آگاه سازیم. با ما در این مطلب همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

همیشه در دسترس بودن آن است

یکی از خصوصیات بارز خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین همیشه در دسترس بودن آن است. فرقی نمی‌کند در چه بازه زمانی از شبانه روز قرار داشته باشید، ۵ صبح، ۱۲ ظهر، ۷ شب یا دو نیمه شب، در هر بازه زمانی که دلتان بخواهد می توانید برای سفر پیشرو بلیط هواپیما خود را خریداری کنید. این در حالی است که برای خریدهای حضوری باید بازه زمانی تعیین شده توسط دفاتر مسافرتی را بدانید و نسبت به بازه زمانی که این دفاتر کار می کنند، اقدام نمایید.

استرداد آسان

با خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی برای استرداد آن نیز مشکلی نخواهد داشت. همانطور که در بازه های زمانی مختلف می توانید خرید بلیط هواپیمای خود را انجام دهید استرداد آن را نیز به راحتی می توانید انجام دهید. در استرداد آنلاین دیگر خبری از مراجعه حضوری و سختیهای بازه زمانی نیست.

گستردگی انتخاب

با استفاده از اینترنت راحت تر می توانید بلیط های مختلف را به مقایسه بگذارید. امکانات، قیمت بلیط هواپیما، ساعت پروازی، نوع بلیط هواپیما و نوع شرکت هواپیمایی از جمله مواردی است که در خرید اینترنتی می توانید آنها را به راحتی مقایسه کنید. این در صورتی است که در خرید حضوری باید تمام این کارها را به کارمند بلیط واگذار نمایید. حوصله کارمند و بازه زمانی که برای شما در نظر گرفته اند بسیار کمتر از حوصله و بازه زمانی شما در خانه خواهد بود. با استفاده از این تکنیک حق انتخاب بهتر و معتبرترین خواهید داشت و در وقت و صرفه جویی در وقت و انرژی شما صرفه جویی خواهد شد

خرید بلیط چارتر

یکی از مهمترین مواردی که مسافران را از بلیط چارتر دور می کند عدم دسترسی آنها است. با استفاده از اینترنت به راحتی می توانید خرید بلیط چارتر را تهیه کنید. خرید بلیط چارتر با استفاده از اینترنت و سایت های معتبر بسیار آسان تر از خرید بلیط چارتر به صورت حضوری است.

بلیط چارتر در خود نوع بلیطی دارد که میتوان با استفاده از آن هزینه های سفر را کاهش داد. به بلیط هایی که با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت پرواز و نزدیکی زمان حرکت هواپیما با تخفیف صادر می شوند، بلیط لحظه آخری گفته می شود. بلیط های لحظه آخری ارزان ترین بلیط در بین بلیط های هواپیما است.” (منبع)

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما

با استفاده از خرید آنلاین راحت تر می توانید بلیط لحظه آخری هواپیما را تهیه کنید. با مراجعه به سایت های معتبر بلیط هواپیما به راحتی هرچه تمام تر می توانید بلیط های لحظه آخری را خریداری کنید. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما و نزدیکی زمان پرواز بلیط های خود را با تخفیفات شگفت انگیزی ارائه می‌دهند. استفاده از اینترنت شناسایی این نوع بلیت ‌ها را آسان تر خواهد کرد. بالطبع با استفاده از بلیط لحظه آخری هزینه ‌های سفر و شما کاهش خواهد یافت.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما استفاده از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما است. توصیه میکنیم، خرید بلیط هواپیما خود را از سایت های معتبر انجام دهید. بسیاری از مسافران با خرید بلیط هواپیما از سایت های غیر معتبر در پای پرواز دچار دردسر شده اند. توصیه میکنیم بلیط هواپیمای خود را از سایت های معتبری چون تیک بان و علی بابا رزرو نمایید. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور ایران به شمار می روند. تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد..

چرا تیک بان؟

تیک بان با بیش از ۹۰۰ ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال ۱۳۹۳ فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارت tikban را سرچ نمایید. منبع : ساتین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا