چراغ لاین یا همان چراغ خطی چیست ؟

toseafraz

New Member
چراغ لاین یا همان چراغ خطی یکی از محصولات جدید روشنایی در بازار می‌ باشد. این محصول به دلیل ویژگی‌ های خاص خود به سرعت طرفداران ویژه خود را پیدا کرد. با استفاده از این نوع چراغ می‌ توانیم برای هر محیطی نورپردازی به صورت خطی طراحی کنیم. این کار علاوه‌ بر روشنایی تمام قسمت‌ های مورد نظر، جلوه زیبایی را در محیط ایجاد می‌ کند.

سطح روشنایی چراغ لاین به دلیل وجود فناوری LED در درون آن، بسیار مناسب و در عین حال کم مصرف می‌ باشد. به طوری که مصرف برق شما به طور قابل توجهی کاهش می‌ یابد.

کاربرد چراغ خطی​

چراغ خطی برای انواع سقف‌ های کناف و محیط های مختلف قابل استفاده و کاربردی می‌ باشد. سقف‌ های کناف به دلیل ساختار و ویژگی‌ هایش مورد توجه بسیار از افراد واقع شده است. یکی از ویژگی‌ های قابل توجه این نوع سقف‌ ها امکان استفاده از انواع محصولات روشنایی در آن می‌ باشد.

چراغ‌ های خطی را می‌ توانید در قسمت‌ های مختلف کناف و منزل به کار ببرید. این چراغ‌ ها در انواع و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند که امکان استفاده از آن در محیط‌ های مختلف را فراهم کرده است. شما به راحتی می‌ توانید این چراغ‌ ها را به طول مد نظر تهیه کرده و در محیط مورد نظر نصب کنید.

برای نصب چراغ خطی توکار در سقف کناف، شیارهایی متناسب با ابعاد چراغ در آن ایجاد می نمایند و سقف را برش می زنند. همچنین می توان از قبل باکس هایی را در سقف کناف متناسب با ابعاد چراغ در نظر گرفت. به این ترتیب طرح های مختلفی برای ایجاد نور خطی بر روی سقف کناف قابل پیاده سازی می باشد.

چراغ‌ های خطی از گزینه‌ های کاربردی و مناسب برای مکان‌ هایی مانند راهروها می‌ باشد. ساختار خطی آنها موجب مرتب و منظم به نظر رسیدن محیط مورد نظر نیز می‌ شود. در صورت تمایل به استفاده از این محصول برای سقف‌ های کناف، حتما با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید.
 

پیوست ها

  • 1627903430657.png
    1627903430657.png
    720.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا