چاپ CD به صورت خام

tchapnegar

New Member
چاپ CD به صورت خام یا چاپ دیجیتال سی دی از سری خدمات قابل ارایه در این مجموعه می باشد که سی دی های ارایه شده با تکنولوژی چاپ دیجیتال بصورت خام جهت استفاده در سازمان ها ، ارگان ها مراکز درمانی ( جهت رایت محتوی اطلاعات بیمار در بخش های مختلف تصویر برداری و عکس های رادیولوژی ، سونو گرافی ، آنژیو گرافی و دیگر مصارف سی دی خام جهت رایت ) در این مجموعه ارایه می گردد .

raw-cd-printing[2].jpg

ارایه خدمات چاپ CD در چاپ نگار به صورت خام یکی از متداولترین سفارش مشتریان ما در این مجموعه می باشد که با توجه به انتقال دیتا و اطلاعات داخل سازمانی یا برون سازمانی و یا بایگانی اطلاعات و یا ارایه پروژه ها در مجموعه های مختلف به پیمانکاران و مشتریان انجام می شود و چه بهتر که برند یا طرح لیبل سی دی نیز بصورت سازمانی و با لوگوی مجموعه ارایه شود که جهت ارایه این خدمت در کنار شما سروارن هستیم.

چاپ افست سی دی :

روش دیگر در ارایه و دریافت سی دی خام بصورت چاپ دار استفاده از شیوه چاپ افست می باشد که در این شیوه بجای استفاده از سی دی پرینتیبل از سی دی تمپلات یا با زمینه نقره ای استفاده می شد که در حال حاضر خدمات چاپ افست سی دی بصورت خام ارایه نمی گردد مگر در سفارشات بالا و بصورت اختصاصی که با توجه به هزینه این مورد خیلی مقرون بصرفه نمی باشد .

استفاده شیوه چاپ افست در چاپ خانه چاپ نگار برای سی دی های رایت شده و تولید شده به شیوه استمپر یا اورجینال که بعد از روند کلی تولید بصورت ۴ رنگ و در نظر گرفتن رنگ سفید بصورت ۵ رنگ به سی دی اضافه می شود مورد استفاده قرار می گیرد علت امر که موارد سی دی خام بصورت چاپ شده ارایه نمی گردد یک علت اساسی کمبود دیسک نونیم یا سی دی خام بدون پرینتیبل و تولید نشدن این محصول می باشد .

چاپ سیلک اسکرین روی سی دی

انتقال رنگ از طریق شابلون جهت چاپ بروی سی دی که بصورت تک رنگ یا چند رنگ انتقال داده می شود و ظاهر لیبل بخاطر انتقال مستقیم رنگ بروی سی دی حالت برجستگی دارد ،و این امر باعث کیفیت بهتر و بادوام تری همانند چاپ افست CD یا چاپ دیجیتالCD را در چاپ به خود داده است .

در شیوه چاپ سیلک استفاده از سی دی خام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ثبت سفارشاتی بصورت خام از سری سفارشات عمومی مشتریان می باشد که با توجه به هزینه های جانبی این شیوه پیشنهاد می شود در تیراز های پایین و محدود از شیوه چاپ دیجیتال برای چاپ CD به صورت خام استفاده شود .

روشهای مختلف چاپ سیلک روی سی دی :

چاپ سیلک روی سی دی به شیوه تفکیکی

چاپ سیلک روی سی دی به شیوه ترکیبی

چاپ سیلک روی سی دی به شیوه تفکیکی :

در این روش با قرار گرفتن چند رنگ مختلف که هم میتواند بصورت رنگ ساختگی یا رنگ های اصلی باشد در کنار یکدیگر در چند نوبت عملیات چاپ و تعویض شابلون بروی سی دی انجام گیرد که معمولا بصورت دستی و هم بصورت ماشینی با چرخش دورانی بر روی سی دی انجام می شود .



چاپ سیلک روی سی دی به شیوه ترکیبی :

در این شیوه به به صورت چهار رنگ همزمان استفاده می شود استفاده فقط از چهار رنگ اصلی CMYK قابل انجام بوده و از این سیستم جهت خروجی گرفتن از کارهای ترام دار و سایه روشن استفاده می شود این روش کاربرد بسیار زیادی در سیستم چاپ استمپری داشته و در بحث چاپ سیلک بروی سی دی های نونیم نیز قابل استفاده بوده که بصورت خام و با عنوان چاپ سیلک سی دی مورد استفاده قرار می گیرد .



منبع : چاپ نگار / چاپ CD بصورت خام
 

جدیدترین ارسال ها

بالا