چاپ کاتالوگ با رعایت استانداردهای چاپی

naghshonegarad

New Member
چاپ کاتالوگ با رعایت استانداردهای چاپی

از جمله راه کارهای داغ تبلیغاتی میتوان به چاپ کاتالوگ اشاره کرد. چیزی که همه ما با آن آشنایی داریم. اگر شما یکی از صاحبین مشاغل باشید قطعا یک بار هم که شده به فکر استفاده از کاتالوگ برای توسعه کسب و کار خود افتاده اید و یا شاید حتی از آن برای گسترش کسب و کارتان نیز استفاده کرده باشید. اما چه میشود که برخی افراد از کاتالوگ خود سود میبرند و میتوانند با استفاده از آن به راحتی کسب و کارشان را توسعه دهند و در مقابل برخی دیگر نسبت به چهپ کاتالوگ دسرد شده و آن را از امور تبلیغاتشان حذف میکنند.

استانداردها ! پاسخ تمامی سوالات شما استانداردهای چاپ کاتالوگ است. اگر با تمامی استانداردهای این محصول تبلیغاتی آشنایی داشته باشید به راحتی میتوانید به فروشی دو برابر دست یابید. اگر از این استانداردها آگاهی ندارید توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

چاپ کاتالوگ در کرج

گروه تبلیغاتی نقش و نگار با استفاده از نیروهایی مجرب و کارآمد همواره سعی در توسعه کسب و کارهای مختلف با استفاده از تبلیغاتی اصولی داشته است. اگر شما نیز به دنبال چاپ کاتالوگ در کرج هستید به راحتی میتوانید از کارشناسان ما مشاوره های لازم در این خصوص را اخذ نمایید و با آگاهی کامل نسبت به چاپ این محصول تبلیغاتی اقدام نمایید.

چگونگی انتخاب تعداد صفحات داخلی کاتالوگ

خب بریم سراغ اولین المان که در چاپ کاتالوگ قابل اهمیت است. تعداد صفحات کاتالوگ یکی از مهم ترین المان ها در چاپ کاتالوگ است اما این جمله به این معنا نیست که شما در حد اقل و حداکثر تعداد صفحات داخلی محدودیت داشته باشید.

بالعکس در چاپ صفحات داخلی هیچ محدودیت حداکثر و حداقلی وجود ندارد. اما نکته قابل اهمیتی که باید به آن توجه شود ضریب برگه های داخلی است. شما به عنوان شخصی که قصد چاپ کاتالوگ را دارید باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید که تعداد صفحات داخلی کاتالوگتان باید ضریبی از عدد 4 باشد. این محدودیت تعداد صفحات داخلی نیز مستقیما به مسائل چاپی و صحافی باز میگردد.

انواع روکش در چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ با استفاده از روکش های مختلف تغییراتی از لحاظ ظاهری پیدا میکنند واین موضوع به جذابیت بیشتر کاتالوگ می افزاید.

روکش در کاتالوگ باعث ایجاد بافت در کاتالوگ میشود که باعث ظاهری منحصر به فرد در کاتالوگ میشود. البته روکش های کاتالوگ تنها به جهت زیبایی چاپ نمیشود بلکه دلایل فنی دیگری نیز دارد و از جمله مهم ترین دلیل آن میتوان به افزایش استحکام صفحات داخلی کاتالوگ باشد.

در حالت کلی انواع مختلفی روکش در صنعت چاپ وجود دارد و از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

· روکش سلفون

· روکش یووی

این روکش ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که این ویژگی ها باعث ظاهر زیبای کاتالوگ میشود.

روکش یووی در چاپ کاتالوگ

بهترین و جذاب ترین نوع روکش کاتالوگ روکش یووی است. روکش یووی یکی از با کیفیت ترین روکش های کاتالوگ است. اما ماهیت روکش یووی چیست؟ اگر بخواهیم در مورد روکش یووی توضیح دهیم باید بگوییم یووی نوعی ترکیب به خصوص است که بر روی کاغذهای کاتالوگ هنگامی که خیس هستند قرار میگیرد و سپس با اشعه ماوراء بنفش خشک میشود. این ترکیبات انواع مختلفی دارد که اگر بخواهیم در مورد هر یک از آنها توضیحاتی ارائه دهیم از حوضله خارج میشود.

روکش سلفون

یکی از روکش های کاتالوگ که مورد استفاده قرار میگیرد روکش سلفون است. در حالت کلی سلفون به خودی خود دارای دو نوع سلفون مات و براق میشود. در حالت کلی روکش سلفون نوعی روکش پلاستیکی و نازک است که ب سطح کاغذ قرار میگیرد و نوع براق آن درخشندگی به خصوصی به کار اعطا میکند و مات آن با ایجاد سطح مات جلوه ویژه ای به کاتالوگ میدهد.

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد را نسبت به استفاده از روکش سلفون ترغیب میکند میزان استحکامی است که این نوع روکش برای کاتالوگ ایجاد میکند. به جهت جنس پلاستیکی روکش سلفون منجر به استحکام بالای صفحات کاتالوگ میشود.

منبع : " چاپ کاتالوگ نقش و نگار "
 

جدیدترین ارسال ها

بالا