چاپ پرچم فوری

تولید کنندگان پرچم در کشور با استفاده از روش های مختلفی اقدام به طراحی و چاپ پرچم می کنند. در گذشته استفاده از روش های دستی برای چاپ پرچم بسیار رواج داشته است. امروزه با ورود تکنولوژی های مدرن به کشور و استفاده از ماشین آلات جدید چاپ پرچم به طور کلی دگرگون شده است. شرکت ایران پرچم با دو دهه سابقه در زمینه تولید پرچم و با به کارگیری جدیدترین ماشین آلات چاپ پرچم در کشور در خدمت هموطنان گرامی می باشد. چاپ پرچم با استفاده از دستگاه چاپ پرچم دیجیتال در کوتاه ترین زمان انجام میگیرد. چاپ پرچم فوری یکی از قابلیت های استفاده از چاپ پرچم دیجیتال می باشد. علاوه بر سرعت بالا در چاپ کیفیت و عدم وجود چاپ طرح دلخواه بر روی پرچم مانند عکس، نوشته و یا هر طرح گرافیکی از مزیت های این نوع چاپ میباشد.
-.12_l.jpg

چاپ پرچم با طرح دلخواه

همانطور که در بالا اشاره شد چاپ پرچم با طرح دلخواه بدون محدودیت صورت می‌گیرد. چاپ طرح دلخواه شما هر طرحی و یا هر عکسی که باشد قابل چاپ می‌باشد. تفاوت ندارد طرح یا عکس شما تمام رنگ باشد یا رنگ های خاص داشته باشد. در چاپ پرچم دیجیتال هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت. علاوه بر این مزیت ها استفاده از چاپ دیجیتال به پرچم قابلیت شستشو می‌دهد. ما در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت چاپ پرچم فوری را آماده و برای مشتریان ارسال میکنیم. سفارش پرچم از سراسر کشور قابل ثبت و خرید در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد. به این منظور می توان بصورت حضوری و یا آنلاین نسبت به ثبت سفارش پرچم خود اقدام کنید. شرکت ایران پرچم واقع در تهران میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان دوازدهم، پلاک 19/2 می باشد.

چاپ پرچم ساحلی

پرچم ساحلی از محصولات ویژه و کاربردی برای تبلیغاتی محیطی و فروشگاهی می باشد. پرچم ساحلی پایه گرانولی و پرچم ساحلی پایه ایرانی از جمله این محصولات هستند.چاپ پرچم ساحلی با طرح دلخواه شما و در کوتاه ترین زمان انجام میگیرد. قیمت پرچم ساحلی نسبت به سایر نمونه های پرچم قیمتی مناسب دارد. پرچم ساحلی تولیدی ایران پرچم ابعادی 65×300 سانتی متری داشته که دید بصری عالی به شما میدهد. اگر به دنبال جذب مخاطب بیرون از محیط داخلی خود هستید حتماً پرچم ساحلی را امتحان کنید.
-.3_l.jpg

چاپ پرچم تشریفات

پرچم تشریفات در مدل و نمونه های مختلف و گسترده‌ای تولید می‌گردد. چاپ پرچم تشریفات لمینت و چاپ پرچم تشریفات مخروطی با استفاده از چاپ پرچم دیجیتال صورت می‌گیرد. چاپ پرچم تشریفات با توجه به اهمیت کیفیت آن بیشتر از چاپ دیجیتال استفاده می‌گردد. پرچم تشریفات ابعاد 90×150 سانتی متری داشته که با قرار گیری بر روی پایه پرچم تشریفات ارتفاعی در حدود 2/10 سانتی متر خواهد گرفت. با توجه به این ابعاد پرچم دید عالی و مخاطب گسترده ای خواهد داشت. پرچم تشریفات با طرح دلخواه، پرچم تشریفات تبلیغاتی، پرچم تشریفات کشورها، پرچم تشریفات ملل از جمله طرح ها برای آن می‌باشد.
--.6_l.jpg

چاپ پرچم رومیزی

پرچم رومیزی به عنوان یک پرچم مستقل و مکمل مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ پرچم رومیزی با استفاده از چاپ دیجیتال و یا چاپ سیلک صورت می‌گیرد. از پرچم رومیزی بر روی میز مدیران و کارکنان استفاده می‌گردد. پرچم رومیزی در فاصله نزدیک با مخاطب قرار میگیرد که میتواند موفقیت این پرچم را افزایش دهد. پرچم رومیزی مانند پرچم تشریفات در مدل‌های متنوع و گسترده ای تولید می‌گردد. پرچم رومیزی تی، پرچم رومیزی ال، پرچم رومیزی کشورها، پرچم رومیزی ملل، پرچم رومیزی لمینت از جمله طرح‌های پرچم می‌باشد.
--.3_l.jpg

چاپ پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز مانند پرچم ساحلی یک محصول برای محیط‌های خارجی می‌باشد. پرچم اهتزاز با استفاده از چاپ دیجیتال و چاپ سیلک تولید می‌گردد . اگر تعداد سفارش پرچم شما بالا باشد باید با چاپ سیلک تولید گردد. اما اگر تعداد سفارش پرچم شما پائین باشد با چاپ دیجیتال انجام می‌گیرد. پرچم اهتزاز در ابعاد بسیار متنوع و متفاوت تولید شده که هر کدام با توجه به میله پرچم انتخاب می‌گردد. ابعاد پرچم اهتزاز به میله پرچم و محل نصب آن بستگی دارد.
-.4_l.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا