چاپ تمام رنگی روی پلاستیک مسطح

MEHRDAD LOGOS

New Member
با سلام...
دوستان من دمیخواهم بر روی پلاستیک مسطح به ضخامت 4 میلیمتر چاپ رنگی فول بزنم ...چیزی در حد یک تصویر صورت و یا یک منظره.... با کمک چه دستگاهی میتوانم این چاپ را انجام بدهم...ایا میتوانم از لیبل چاپ استفاده کنم وا از نظر قیمت کدام نوع بهتر است ...لطفا در این ضمینه راهنمای کنید.
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
سلام دوست عزیز
توضیحات شما راجع به تعریف کارتون کافی نیست لطفا موارد زیر رو اگر امکان داره مشخص کنید:
- ابعاد کار
- جنس پلاستیک
- نوع طرح شما (سیاه و سفید یا رنگی یا ...؟)
- تیراژ کار
با تشکر
امین زردوزی
[email protected]
 

MEHRDAD LOGOS

New Member
با تشکر از شما ...
جناب زردوزی
ابعاد کار...80میلیمتر در 40 میلیمتر به ضخامت 4میلیمتر می باشد...
جنس کار پلاستیک از نوع abs
تیراز کار از 20000 به بالا ...و سطح کار مسطح و صیقلی است ...که ما در نظر داریم که در صورت امکان تصویر تمام رنگی از یک منظره و یا یک شخص بزنیم ...اگر این امکان نداشت فرقی نمی کند اگر بشود به کمک لیبل تصویری بر روی ان انتقال بدهیم ...ایا این امکان وجود دارد ...لطفا در مورد لیبل چاپ هم توضیح بدهید...کدام راه اقتصادی میباشد...
با تشکر .
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
با سلام مجدد
1. به نظر می رسه گزینه قابل استفاده برای شما روش چاپ اسکرین باشه . منتها چند نکته اینجا مطرح هست. اول اینکه شما قصد چاپ تصاویر رنگی که احتمالا تصاویر سایه روشن دار رنگی هستند رو دارید و دوم اینکه کار شما دارای تیراژ بالایی هست. در خصوص مورد اول علی رغم اینکه امکان چاپ تصاویر مورد نظر شما هست نمی شه مطمئن بود که کیفیت کار در پایان یکدست باشه چراکه با تعدد رنگ ها در واقع کار کنترل چاپ سخت تر می شه و از طرفی سرعت کار هم در روش اسکرین پایین می یاد و برخی مشکلات دیگه هم به وجود می یاد. در مورد تیراژ هم که خوب قضیه احتیاج به زمان پیدا می کنه و این بستگی به محدودیت زمانی خود شما خواهد داشت. همین مساله تیراژ هم از طرف دیگه باعث می شه تا شما نتونی از روش های دیجیتال استفاده کنی چون بسیار پرهزینه خواهد بود. در مورد لیبل هم البته مشکلی برای چاپ اون نیست بلکه مساله اصلی چسبوندن و در واقع درست چسبوندن اون هست که کاره ممکن اما دشوار و وقت گیری هست کما اینکه هزینه هم بالا خواهد رفت چون یک سطح دیگه که لیبل باشه رو دارید اضافه می کنید. البته با توجه به ضخامت سطح شما من بعید می دونم روش دیگه ای بشه استفاده کرد مثلا شاید بشه از روش افست خشک استفاده کرد البته خوب ضخامت بالاست و من از طرفی نمی دونم دستگاه افست خشکی هست که بشه کار شما رو در اون قطعی که گفتید چاپ کرد ( یه سوالی که اینجا مطرح هست اینه که شما قطع کارت الان به این شکله یا قرار هست ورق های abs رو در نهایت به این اندازه در بیاری؟)

2. به هر حال اینجا کمی قضیه به بررسی بیشتر نیاز داره هر چند بنده از اون نوع محصول شما و اینکه آیا می شه سطح دیگه ای رو پیشنهاد داد آگاه نیستم. به هر حال اگر شما بتونید طرح خودتون رو از لحاظ رنگ و نوع تصویر ساده تر کنید چاپ مستقیم با روش اسکرین ممکنه ( با فرض اینکه اندازه شما همونی هست که گفتی و قرار نیست ورقی بریده بشه ) . اگر هم هزینه مطرح نیست و شما قرار نیست که همه کار رو با هم چاپ کنی می شه از کارت چاپ کن های دیجیتال هم استفاده کرد.

در مجموع باید بیشتر بررسی بشه اگر خودتون به جواب نرسیدید لطفا به من پست خصوصی بزنید تا شماره تماسم رو خدمت شما بدم بیشتر صحبت کنیم.
موفق باشید
امین زردوزی
[email protected]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا