چاپ بر روی پرده

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
سلام دوست عزیز
نمونه های چاپ شده همگی با استفاده از روش های چاپ دیجیتال بویژه چاپگرهای جوهر افشان چاپ شدن. در واقع نمونه هایی که شما می بینید در تیراژ محدود و برای استفاده در محیط های داخلی ساخته شدن.
موفق باشی
 

khosro_ba

Member
سلام
مگه دستگاهه چاپی هست که بتونه رو پارچه باعرض مثلا 2 متر چاپ کنه
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
سلام مجدد
جواب شما بله هست. در واقع برخی از انواع چاپگر های جوهر افشان در حال حاضر وجود دارند که به آنها چاپگر های جوهر افشان لارج فرمت گفته می شه. این چاپگر ها قادرند بر روی عرض های غیرمتعارف که حتی گاه به 12 متر هم می رسه عمل چاپ رو به صورت تمام رنگی و البته با سرعت و کیفیت بالا انجام بدن. لازم به ذکر هست که طول کار شما در این حالت مد نظر نیست و می شه اونرو بی نهایت فرض کرد( البته فقط فرض کرد!!).
موفق باشین
امین زردوزی
 

khosro_ba

Member
با تشکر از جواب شما
میشه لطف کنید و یک مدل از این پرینتر رو معرفی کنید و اینکه قابلیت چاپ بر روی پارچه را دارا می باشند
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
وقت به خیر
قبل از اینکه به سوال شما پاسخ بدم بد نیست عرض کنم که عموما اگر منظور ما چاپ دیجیتال بر روی پارچه هست باید به جنبه صنعتی بودن یا نبودن اون توجه کرد. در واقع چاپگر های دیجیتال جوهر افشان که منحصرا روی رول پارچه چاپ می کنن دستگاه های بهینه سازی شده برای چاپ دیجیتال روی پارچه هستن حالا چه از لحاظ ساختار و چه از لحاظ جوهری که استفاده می کنن. اما دستگاه های جوهر افشانی واید یا لارج فرمتی هم هستن که می شه روی هر ماده چاپ شونده رول مانندی اعم از پارچه با اونها چاپ کرد ولی خوب شاید نه رو هر نوع پارچه ای و شاید هم مرکب جواب نده. پس اگر منظور ما جنبه اختصاصی باشه باید به دنبال دستگاه های خاص چاپ دیجیتال روی پارچه باشیم ولی اگر این طور نیست باید پرس و جو کنیم که فلان چاپگر واید یا لارج فرمت می تونه رو پارچه هم بزنه یا نه ( که البته اگر پارچه خاص نباشه و نیاز به مرکب خاصی نباشه اکثرا ممکنه )

اما در مورد سوالتون :
در این زمینه مارک های مختلفی وجود دارند که بعضی از اونها مثل:hp , Epson, Konica و ... جزو مارکهای معرف هستند. برخی هم که تعدادشون کم نیست محصولات چینی هستن که اسم های مختلف دارند

ATex.jpg


Dipymac-Ps-43_web_s.jpg



Textile-printing-4.jpg


ATex.jpg


Encad_textile_printer_proof.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا