افزونه پیوند آزادکاری و برنامه سازی به خاطر رضای خدا!

silvercover

کاربر متخصص
من چی ساختم و اصلا به چه دردی می خوره؟

خب من سعی کردم توی اوقات بیکاری به صورت تفننی یه برنامه به اسم پرسش یار برای آزادکار ها با رابط کاربری انگلیسی بنویسم. همون طور که می دونید، یکی از مراحل انجام پروژه جمع آوری نیازمندی های پروژه توسط مجری هست. بدین منظور نیاز هست تا بر اساس چهارچوبی خاص و شرایط مختص به هر پروژه، سوالاتی رو از کارفرما بپرسیم تا بتونیم پروژه رو به خوبی دریابیم و قدم بعدی رو که مدلسازی و یا پیاده سازی هست به نحو احسن صورت بدیم. حالا هر چه قدر در این مرحله جمع آوری نیازمندی ها کوشا و منظم عمل کنیم نتایج بهتری حاصل خواهد شد و خیر هم بیشتر خیرمون خواهد داد.

بنا به تجربیاتم و ماهیت آزاد کاری و نوع پروژه های غالبی که به پست آزاد کار ها می خوره و بهره گیری از مطالب سایت FreelanceFolder تصمیم گرفتم تا پیوند فرخنده ای بین آزادکاری و برنامه سازی و درو کردن خیر این دنیا و آخرت برپا کنم. باشد که رستگار شوم. من دیدم که یه سری سوالات هست که اگر اون ها رو مبنا قرار بدیم و از مشتری پاسخش رو دریافت کنیم، میتونیم در حین ساخت پروژه خیلی بهتر نتیجه بگیریم. بنابراین بد ندیدم که دست به کار بشم و یه برنامه بسازم که هم تفریح کرده باشم و هم شما حال کرده باشین. بدین ترتیب 42 سوال در قالب دسته هایی مشخص در اختیار شماست تا با یه ویزارد خوش دست جلو روی شما ظاهر بشه و سوالات دلخواه رو گلچین کنید و از مشتری بپرسین و پاسخ های دریافتی رو هم زیرش درج و ذخیره کنید و یه پرینت خوشکل ازش بگیرین و حالش رو ببرین.

attachment.php


اگر هم نخواستین توی حال و حوای این برنامه به جمع آوری نیازمندی ها بپردازین می تونین سوالاتی رو که من مبنا قرار دادم در سایت منبع یعنی FreelanceFolder مشاهده کنید و بر همون اساس اقدام کنید.

خب حالا این برنامه رو از کجا دانلود کنیم؟

خب این برنامه رو به همراه سرسش می تونین از لینک های خاتمه مطلب دانلود کنید. پیوند اول برنامه به صورت اجرایی و مستقل هست و پیوند دوم سرس کد برنامه هست. توی ساخت برنامه سعی شده از بهترین تکنیک های بصری برای ساخت رابط کاربری استفاده بشه و کدهاش هم در سطح پیشرفته MMB هست که میتونه آموزش خوبی برای مباحث بانک اطلاعاتی، ساخت رابط کاربر و کد نویسی پیشرفته در MMB برای علاقه مندان باشه.


این برنامه رایگاه هست و شما حق ندارین ازش سو، استفاده کنید و باهاش پز بدید. می تونید دستکاریش کنید، منتشرش کنید ولی نباید از این برنامه مستقیما پول در بیارید. بدیهی هست که می تونیند از سوالاتش و خدماتش در تمام پروژه ها استفاده کنید و از مشتری هاتون بپرسین.



لینک دانلود
 

پیوست ها

  • ss.png
    ss.png
    84.2 کیلوبایت · بازدیدها: 99

evil_gates

اين نيز بگذرد ...
سلام silvercover عزيز
من يه عذرخواهي بزرگ به شما بدهكارم، قول داده بودم رو نسخه فارسي برنامه پرسش‌يار كار كنم ولي اينقدر گرفتاري‌هاي كاري مانع شدن كه نتونستم وفاي به عهد كنم.

به هرحال هم ممنون از برنامتون :oops: و هم عذرخواهي به خاطر بدقولي خودم :sad:

قول ميدم تو تعطيلات عيد رو اين موضوع كار كنم

موفق و پيروز باشيد

:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا